Debie

3.3K 188 17
                                    

Na to jsem už neodpovídala a šla se převléct. Vážně mě zajímá kdo mi psal.
~~~~~~~~~~~~~~~~~

Docela se bojím vyjít ven z domu, ale přeci jenom.. musím to zjistit. Jdu ven a rozhlížím se, ale tam nikdo není. Najednou mi někdo zavázal oči a já se lekla ,,ty kokote pusť mě nebo začnu křičet'' ,,š.š.š.š.ššš... '' nevím proč, ale byla jsem ticho a nechala se vést. Pak jsme se zastavili ,,kdo jsi?.'' Zeptala jsem se ho ,,hádej, za správnou odpověď dostaneš dárek'' díky tomu hlasu jsem poznala, že to je on.. ,,Brade.... jsi blázen, proč jsi mi to nemohl prostě napsat ? '' a smála jsem se u toho. ,,nebyla by si překvapená '' a usmál se . Šátek jsem měla už sundaný a zeptala jsem se ho ,,tak co ten dárek?? Uhádla jsem tě!'' A smála jsem se ,,ok, tak zavři oči'' poslechla jsem. Dal mi pramen vlasů za ucho a pošeptal mi do ucha ,,vážně chceš ten dárek ?'' ,,jo'' pošeptala jsem mu zpátky, v tom se ke mě nahnul a cítila jsem jak mi jemně dýchá na rty a už sem ho chtěla políbit, jenže v mžiku se odtáhl a než jsem otevřela oči tak mě POLIL studenou vodou z oceánu a já vyjekla ,,ty idiote! Co to mělo znamenat ??'' ,,ty jsi čekala něco jiného ? '' smál se jak idiot ,,Ne !'' Vykřikla jsem po něm. Vážně mě naštval, jak mě mohl polít ?? Vzteky jsem šla domů a nechala ho tam.
Doma
Šla jsem se umýt a převléct. Sam byla vzhůru a četla knihu, když mě viděla tak se mě začala vyptávat. ,,kde jsi byla?,s kým jsi byla? A co jsi dělala ?'' Smála se u těch otázkách ,,venku, s Bradem a polil mě vodou idiot !'' ,,aha, líbali jste se ?'' ,,ne ! Zkazil to tím, že mě polil '' v tom jsem si uvědomila co jsem řekla a snažila jsem se to zakecat, jenže bylo pozdě Sam zjistila, že jsem ho chtěla políbit. ,,takže ho miluješ '' Řekla Sam ,,ja nevím ne asi nebo jo.. nebo ja fakt nevím'' posmutněla jsem. ,,jdu ještě spát pozítří jedu na tábor a nemám sbaleno'' ,,ok, ale rozhovor ještě neskončil'' Řekla Sam.
...........
,,Nino vstávat a cvičit!'' Houkla na mě Deb se Sam a vytrhli mi deku. ,,pojď musíš si zabalit ty věci '' ,,nojo už vstávám tak nehulákejte '' Je devět hodin a oni mě vzbudili to se mi snad jen zdá... Nojo jdu si zabalit.Do kufru jsem si dala 10 triček, 6 tílek, 2 mikiny, 8 kraťasů, 4 teplaky a spodní prádlo. Taky make-up a nějakou hygienu. Mám zabaleno.
Po tomhle jsem se šla s holkama nasnídat a táta mě ještě něco říkal o tom táboře, ale já vůbec nevnímala. Myslela jsem jen na Brada a na to, co jsem chtěla udělat. V hlavě mě pořád proudili myšlenky ,miluju ho ?, proč jsem ho chtěla políbit ? Je hrozně sexy !! Ty jeho vlasy OMG!!.
,,jdeme nahoru'' Řekla jsem tátovi a holkám.
Nahoře
,,potřebuji pomoct... ehm... nevím jak mám poznat, ehm.. to,.. že někoho miluju..'' byla jsem nervózní co odpověděj .. ,,tak se poradíme se strejdou googlem. ''Řekla Sam. ,,tady to je, takže odpověz pravdivě na tyto otázky :
když jsi v jeho blízkosti jak se cítíš?
-mam takove nervozni bolesti v břiše lechtá mě to tam a prostě motá se mi hlava a mám pocit že za chvilku vybouchnu !
Na co myslíš poslední dobou když jsi v jeho blízkosti?
-myslím na něj na to jak se líbeme...
........... vypočítávání výsledků °°°°
|JSTE ZAMILOVANÝ/Á|
,,vidíš i google ti to potvrdil Nino'' Usmála se Sam, jelikož mi to říkala ráno v pět...

Druhý den
-ahoj nechceš někam zajít ?
Brad- ahoj promiň , ale dnes ne, musím se připravit na ten tábor.
-aha, ok tak jindy...

Nečekala jsem takovou reakci, ale tak snad si vážně musel balit. No to neva, tak půjdu koukat na nějaký filmy. Holky už odešly domů včera v noci. Dost jsme si to užili, dělali jsme kokotiny a povídali si o klukách a tak. Kouknu se na ,hardcore henry, je to skvělý film. Líbí se mi na něm, jak je pak ten Henry od tý ,,přítelkyně,, odtažený když zjistí pravdu.(pozn.autora:na ten film se vážně koukněte je skvělej kdo má rád trochu akce a komedie, a je tam i parkur). No dodívala jsem se a bylo teprve jedenáct hodin. Co budu dělat až do večera? Těším se na ten tábor jak malá třináctka na svojí oblíbenou hudební skupinu. Zasmála jsem se pro sebe. Nakonec jsem se rozhodla, že si zajdu do parku. Procházela jsem se pod stromy a pak sem uviděla úžasné místo na relax. Bylo to pod jedním stromem. Odpočívala jsem tam a četla si knihu ,život na houby, . Do té knihy jsem byla hrozně zažraná a byla jsem už na 127. stránce z 503. stran a to bylo už 17:42. Páni! To už je hodin ta kniha mě přenesla úplně do citů tý hlavní postavy. Z myšlenek mě vytrhlo zvonění mého telefonu - Deb
-ahoj Deb co potřebuješ?
Deb-ahoj Nino, chci s tebou mluvit než odejdeš na tábor. Nesejdem se někde? Sami?
-okk.. mám se bát Debie?
Deb-|smích| né prosim tě jen si chci pokecat.
-ok tak co zajít do parku našla jsem úžasný strom na relax.
Deb-fajn hned jsem tam.
-ok už čekám.

Ok takže Deb přijde a chce si se mnou pokecat. A sama. Nevím jestli se mám bát nebo ne. Snad to nebude nic důležitého.
,,ahoj'' objala mě Deb a já jí to oplatila. ,,tak co jsi se mnou chtěla řešit?'' ,,no víš... jde o Freda.... mého ex-přítele.. Nechtěla jsem to řešit před Sam, protože by ho zabila a to nechci, nechci aby udělala scénu. Dopadlo by to špatně.. ,,a co se stalo Debie?'' ,,prostě... mě shodil před skoro celou školou tím, že o mě rozkecal, že sem dala spoustě klukům z jeho party a teď to po mě chce každej..''  rozbrečela se a mě jí bylo líto, vím, že by to nikdy neudělala. ,,Deb nikdo opakuji NIKDO si nebude dovolovat na Debie Maylesovou!!!! My jim ukážeme co dovedeme udělat takovýmu hajzlíkovi '' Deb se usmála ,,a ještě něco... musíme to říct i Sam..'' ,,ale nino ona ho zabije ! Počkáme s tím až prijedeš z tábora prosím !!'' ,,ok až přijedu, budeš očištěná od toho krypla !'' Pak jsme se smáli a povídali jsme si . V devět sem šla domů a těšila jsem se na zítřek!.

Takže konečně další kapitola snad se bude líbit. Za hvězdičky a komentáře budu hrozně ráda :-)

,,Miluju tě a ty to víš ! "Kde žijí příběhy. Začni objevovat