Neznámé číslo

3.9K 184 6
                                    

Vzbudila jsem se a byli tři hodiny odpoledne, a tak jsem se umyla a oblékla a šla se podívat dolů. Tam na mě čekali Sam, Deb a Brad. Připravili mi snídani ovesnou kaši s ovocem a k tomu mléko. ,,Mmmmm... mňam.'' Oblízla jsem se a koukla na ně výrazem ,můžu si dát, a oni si to jídlo hned schovali za sebe a hraně dělali jakože ho bráněj, abych ho nesnědla. Jenom Deb to nemohla vydržet a pořád se tomu smála. ,,opovažte mi nedat najíst !'' Zasmála jsem se na ně a oni ,,pozor aby nás nesnědla I s tou kaší a hrncem.'' Při té představě jsme už všichni leželi v křečích na zemi a nepřetržitě se smáli. Asi po pěti minutách byl klid a my jsme se mohli pustit do jídla. Někdo po hodině zaklepal a tak šel Brad a já otevřít v tom tam byla Sandy s jejím stádem a začali mluvit na Brada ,,takže pamatuješ na včerejšek? (Bez jeho odpovědi hned začala mluvit dál), pokud se ke mě nevrátíš, bude se to stupňovat a věř mi , (ďábelsky se pousmála) já si umím vytvořit dost silnou komunitu, abych tě I jí(ukázala na mě) zničila. Brad na ni chvilku nevěřícně koukal a pak spustil ,,takže zaprvé já tě nemusím poslouchat, zadruhé s kým jsem tě nemusí zajímat a zatřetí TY jsi mě podvedla takže jestli hodláš něco provádět, tak jen s nějakýma kokotama, který naletěj na tvoje tělo.. ''  a usmál se na ni ,,a věř mi, znám hezčí tělo než je to tvoje'' a koukl se na moje tělo a usmál se. Ona jen frkla ,,jí tady rovnou znásilni''  otočila se na tom svém ,,dvoumetrovém,, podpatku a pomalu odcházela. Než odešla přilítli Deb a Sam a začali po ní křičet ,, Jo a pokud se o něco pokusíš, věř nám... nedopadneš dobře, protože jsme tě nahráli a všichni budou vědět co jsi zač.'' A všichni jsme se na ni usmáli. Ona jen nevěřícně kulila oči a pak se otočila a i se stádem utíkali pryč, v tom si ještě stihla zabořit hlavu do písku, protože ty obří lodičky co měla se jí zasekly v písku.

Uvnitř
,,vy jste jí vážně nahrávali ??'' Ptala jsem se holek. ,,noo.. pokoušeli jsme se o to '' a usmáli se na nás.  ,,jste super'' řekl Brad a objal je. Musela jsem se k tomu objetí přidat, a tak vzniklo hromadné přátelské objetí.

Brad odešel a já zůstala doma s holkama.,,co takhle si zahrát monopoly?'' Zeptala se zničeho nic Sam.,,ok'' odsouhlasili jsme s Deb.      
.............  
,,Jo kupuju!'' Zajásala Deb a my se Sam jsme se uchechtli. ,,a co ty a Brad ?'' Zeptaly se holky jednohlasně. ,,co by? Jsme přátelé'' holky na sebe koukli ,,jasně ,,přátelé,, '' naznačili slovo přátelé v uvozovkách a usmívali se. ,,jste blbé... jasně, že jsme jen přátelé!! Mezi náma nic není...'' okřikla jsem je s úsměvem. ,,Dobře, ale nemyslíme si, že Brad to vidí stejně jako ty'' a usmívali se u toho. ,,a co já s tím, to je jeho problém, nebudu s ním vždyť se kamarádíme asi jen tři-čtyři dny. '' ....  jen na mě chvilku koukali a najednou Deb řekla ,,neřekla jsi, že ho nechceš jen že se neznáte moc dobře na vztah takže to nezakecáš!!'' Holky se začali smát a já po chvíli taky.
Když jsme dohráli bylo asi 16:40 a my chtěli na nákupy do centra.
Zašli jsme do kavárny a pak jsme šli do obchodu s oblečením a já si musela koupit krásnej crop-top a kraťasy.  Kraťasy byly džínové a crop-top byl průhledně světle růžovej.Prostě bomba! 
Ukázala jsem se v tom holkám a ty úplně ztuhly a měli pusu otevřenou do ,,O,,   ,,woow Nino vážně ti to moc sluší !'' ,,vážně?'' Zeptala jsem se jich ,,ty vogo Nino jasně!'' Usmívali se na mě. ,,ok děkuju '' a smáli jsme se. V 18:27 jsme dorazili domů a holky u mě chtěli přespat jenže tam byl táta. ,,Tati??!'' ,,jé ahoj Nino ! Jsem doma dřív doufám, že jsem ti udělal radost.'' A usmál se na mě a holky. ,,a-ahoj tati. Jasně, že jsi mi udělal radost jen jsem překvapená, že jsi tu brzo.'' Usmála jsem se na něj a běžela ho obejmout. ,,tati mohli by tu dnes holky spát?'' ,,jo můžou '' usmál se na mě táta............... šli jsme do pokoje a dělali jsme musical.li, pochvilce slyšíme tátu zdola jak nás volá
,,pojďte na večeři, bude vám chutnat !'' Všechny tří jsme se rychle zvedli a běželi se najíst dolů.,,Mmmmm..... čína!'' Řekla jsem tátovi. ,,jojo tvoje oblíbené '' a usmáli jsme se na sebe. Taťka to nandal a už jsme baštili. ,,Bylo to delikátní tati !'' ,,Jo bylo to výborný!'' Řekli holky. Táta se na nás usmál a zeptal se nás ,,tak co jste dělali když jsem tu nebyl?'' ,,no udělala jsem tu párty, opili jsme se, šli jsme si koupit oblečení a pak jsme hráli hry '' Usmála jsem se na tátu. ,,aspoň sis to užila, neměla jsi toho alkoholu moc, že ne? '' ,,tati! :-)  '' Usmála jsem se na něj ,,já vim jsi rozumná'' ,,ano'' přikývla jsem. ,,můžeme nahoru ?'' Zeptala jsem se. ,,ano já vás tu nedržím '' zasmál se táta. ,,Dobře dobrou''
,,nezapomněla jsi mu něco říct ??'' Rýpali do mě holky. ,,A co jako ? '' zeptala jsem se jich ,,no třeba co jsi dělala s Bradem v jeho ložnici'' začali se hihňat ,,nic se nestalo bože... '' ,,my víme, tak proč jsi to tátovi neřekla?'' ,,nevím nepřišlo mě to důležité..'' po tomhle rozhovoru se holky začali smát a já jen protočila očima. Pak jsme šli spát.
4:45 mě cinkl mobil a tak se kouknu kdo mi napsal.
Neznámé číslo- Ahoj Nino, pojď ven pls.
-ehm.. ahoj... kdo píše a proč bych měla jít TEĎ ven??!
Neznámé číslo-No, píše ti kamarád a proč bys měla jít ven? Protože jsi zvědavá kdo jsem :-).
-....... ok jdu před dům, jestli mě zabiješ tak dostaneš!
Neznámé číslo-počítám s tím xD

Na to jsem už neodpovídala a šla se převléct. Vážně mě zajímá kdo mi psal.....

Pokračování příště xD DOUFÁM  že mě za ten otevřenej konec neukamenujete xD no nic. Snad se vám kapitola líbí :-)

,,Miluju tě a ty to víš ! "Kde žijí příběhy. Začni objevovat