Ahoj, rozhodla jsem se, že vám připomenu postavy, které budou teď hodně důležitý :) něco vám o nich i napíšu.
Nina Stuartová. Milá a hodná. Má ráda svoje přátele a pro všechny by se rozkrájela. Samozřejmě je to normální puberťačka takže.. :D (v sobotu jí bude 17let)
Amy, je to sestra Jamieho. Je hodná, ale někdy zákeřná. Má ze své rodiny nejradši Jamieho a tátu, protože její mamka jí přijde uťáplá. (12let)
Dominik, nevlastní bratr Terky a Niny. Je to potrhlé Emo, ale své nevlastní sestry vždy chrání, bere je jako vlastní a má je rád. Kouří marihuanu, ale chce přestat... brzy se stane zajímavý zvrat, který nikdo nebude čekat.(18let)
Alex, nová postava. Je to Dominikův kámoš. Je to tak trochu potrhlý ňouma, ale dělá bojové umění. Je ochoten jít do jakékoliv sázky.(18let)
Joe, je to kámoš pro všechny. Má dobré vlastnosti, ale rád krade jídlo především sladkosti :D a je to úchylák. Občas nabaluje kámošky, ale myslí to ze srandy. Někdo jeho humor pochopit nemusí.(18let)
Toto je Jamie :) je hodný, z bohaté rodiny. Není snob.. je cílevědomý a miluje Ninu. Nikdy by ji nepodvedl, snad :D. (17 bude mu za měsíc 18)
Terka s Benem. Jsou do sebe šíleně zamilovaní. Chtějí spolu už všechno. Děti a podobně.... Terka je milá a hodná, občas bláznivá holka, která touží po miminku. Ben ... kluk, který chce to samé. Taky je hodný, rád paří a podobně.(Terce 16let, Benovi 17let)
Nesli mi sem dát už ostatní fotky takže to udělám bez fotek.
Amanda- Pěkná mrcha, která má ráda pozornost. Nikdo jí nedokáže odolat, jen Nina a ostatní (Jamie, Rory...). (17let)
Lorelay [Rory]- Holka silnější postavy. Díky Nině se hodně změní. Je šikanovaná Amandou a zbytkem třídy.. Hodná.(17let)
To je všechno k postavám :) chci jen říct, že takto si představuji postavy JÁ, to neznamená, že si je tak taky musíte představovat :) je to jen má představa :) nikomu ji necpu :).
Snad se vám můj příběh líbí :) pište mi prosím do komentářů co si o knize myslíte. Dostala jsem se do 24# v romanci mooooc děkuju !!!!! <3 miluju vás !! <3 :) všechny vaše ohlasy mě vždy vykouzlí úsměv na tváři :) jinak už se blížíme k 50. Kapitole :3 :O :D nevím jestli jsem to sem už někdy psala, ale na začátku jsem myslela, že 50.kapitolou budu končit, ale já mám mnoho plánů a prostě ještě to nehodlám ukončit :) :D. Pokud ale chcete abych ukončila příběh a podobně ( kdyby se vám nějak nelíbil ) tak to klidně ukončím a napíšu epilog :D (snad nebudu muset :D) takže... pokud jste se prokousali až sem, tak gratuluji :D můj proslov skončil xD vážně děkuju :).
ČTEŠ
,,Miluju tě a ty to víš ! "
RomanceNina je normální 16 letá holka, která ale nežije s matkou. Žije s tátou v domě na pláži v Los Angeles (LA). Má nejlepší kamarádky a půjde teď do druháku na střední škole. Když půjde na tábor, něco se stane. Zažije nějakou tu lásku, ale nemůže to př...