Škola

1.7K 91 1
                                    

,,Jo, jdu taky, dobrou.'' Řekla jsem.
**************************
Nakonec jsem neusla... Musím počkat na Terku a vše z ní dostat, vážně mě to štve..
«------------------------------------------------»
Byla jedna hodina ráno, když jsem slyšela jak někdo odemyká. Seděla jsem na sedačce a čekala, kdo přijde. Když se dveře odemkly tak po chvilce cupitala Terka směrem nahoru.

,,Nikam'' řekla jsem hrubě.

,,Fuj ! Sem se tě lekla! Co je ???'' Zeptala se jakoby nic..

,,Co je ? Jsi normální ? Terezo vzpamatuj se sakra už ! Nemůžeš být těhotná !'' Vyštěkla jsem po ní.

,,Nino... je to moje rozhodnutí, teď mám měsíc klid, nikdo mě nebude stíhat kde a s kým jsem... chci si to užít.'' Řekla Terka úplně v klidu..

Mám pocit, že mi praskne žíla na čele.. ,,Řeknu ti to jinak... máš před sebou ještě tři roky na střední, když započítám i tenhle a ty to chceš vzdát tím, že otěhotníš ? Vždyť ti ještě není ani osmnáct.. Tery nedělej blbosti.'' Prosila jsem ji pohledem.

,,Nino, jsem rozhodnutá. Já to dítě chci a uvědomuji si, co to znamená.'' Usmála se na mě.

,,A co když to nezvládneš ? Co když ti ten tvůj Ben lže ? Budeš třeba s dítětem, bez střední, bez přítele a bez práce. Co budeš dělat ? Naši se o vás nebudou moct starat věčně.. dítě je drahá záležitost Terezo.. všichni tě budou brát za děvku nebo za blázna. Nemusíš to psychicky zvládnout.'' Řekla jsem a koukala jsem jí do očí.

,,Ale Nino.. ty mluvíš jen v otázkách. Ben mě miluje. Popravdě... trochu se toho bojím, ale já chci miminko teď, ne v osmnácti...'' řekla mi.

,,Ty dva roky vydržíš ne ? Přece jenom.. alespoň poznáš, jak na tom váš vztah je.'' Mrkla jsem na ni.

,,Ach jo.... nechceš kandidovat na prezidenta ? Každého bys přemluvila, aby ti dal hlas...'' trochu se zasmála.

,,No možná to vyzkouším..'' zasmála jsem se.

,,No jo... tak já jdu spát. Dobrou.'' Řekla mi.

,,Dobrou, já jdu taky. A jinak.. takže vážně počkáš ?'' Zeptala jsem se trochu nervózně.

,,Jo počkám.'' Usmála se a odešla do pokoje.

Taky jsem šla, za sedm hodin mám první den v nové škole. Docela se těším. Lehla jsem si do postele a hned jsem usnula.
****************************
*If I was your boyfriend,  never let you go...* zvonil mi budík na mobilu. Jo mám Justina Biebera jako budík. No.. vstala jsem a šla jsem se vysprchovat. Vzala jsem si na sebe oblečení, které jsem si připravila včera a šla jsem vzbudit Terku a Dominika.
Přichystala jsem všem svačinu a na snídani jsem si dala kukuřičné lupínky s mlékem a k tomu jablko. Svačinu jsem si dala do tašky a čekala jsem než přijdou ty dva. Když přišli, tak jsme ještě společně zavolali rodičům, aby věděli, že jsme nezapoměli na školu a na ně. Po hovoru s rodiči jsme se vydali do školy. Na mě čekal Jamie před domem, protože chodím na úplně druhou stranu než je škola, na kterou chodí Terka s Dominikem. S Jamiem jsme teda šli k naší škole. Celou cestu jsme si povídali o všem možném.
Ve škole mě dovedl ještě k ředitelce a čekal na mě.

,,Dobrý den, jsem tu nová. Nina Stuartová.'' Řekla jsem ředitelce.

,,Dobrý den, vítej na naší škole. Tady máš rozvrh hodin a mapku školy. Tak snad se ti tu bude líbit. Kdyby jsi cokoliv nevěděla, tak se zeptej našich kantorů a oni ti určitě poradí.'' Usmála se na mě.

,,Děkuju. Nashledanou.'' Také jsem se usmála.

,,Nashledanou.'' Usmála se a sedla si zpět do křesla.

,,Tak co? Kam máš teď jít ?'' Zeptal se mě Jamie.

,,Do učebny číslo 208. To je moje třída. Kam jdeš ty ?'' Zeptala jsem se ho.

,,Já mám učebnu 320. Daleko..'' posmutněl.

Objala jsem ho a on mě ještě odvedl ke skříňkám. Vybrala jsem si nějakou volnou a dala jsem si do ní věci. Pak jsem se s Jamiem vydala k mojí třídě.

,,Tak ahoj, uvidíme se v 13:40 v šatně u tvé skříňky.'' Usmál se a políbil mě.

,,Dobře.'' Také jsem se usmála a znovu jsme se políbili.

Pak jsme si jen zamávali, já si řekla ,Nádech, výdech..'' a vešla do třídy.
Všichni se na mě jen koukali a já zaplula do jediné volné lavice, která byla vepředu. Po chvilce ke mně promluvila trošku silnější holčina, ktetá sedí vedle mě.

,,Ahoj, já jsem Lorelay Felcová, ale říkej mi Rory.'' Usmála se na mě a nastavila mi ruku.

,,Nina Stuartová.'' Usmála jsem se a ruku přijala.

Najednou začali všichni dělat takový ty zvuky typu ,Ouuuu..' a ,Fuuj ona se jí dotkla' a podobně. Rory se hned vysmekla z mojí ruky se slovy :

,,Promiň, radši tě nechám. Nechci, aby si kvůli mě nebyla mezi nima.'' Jemně a zároveň smutně se usmála a odešla ze třídy.

Hned jsem za ní vyběhla a mezitím jsem se ještě vražedně koukla po třídě. Vyběhla jsem ze třídy a viděla jsem jak míří na záchod. Běžela jsem za ní a hned jsem vtrhla na chodbu na záchodech. Slyšela jsem jak v jedné kabince někdo brečí. Opatrně jsem ji otevřela a byla to Rory.

,,Prosím odejdi.'' Řekla s brekem.

,,Neodejdu, nechci tě tu nechat.'' Chtělo se mi brečet, když jsem ji tam tak viděla.

,,Když neodejdeš, tak ztratíš místo na popularitu v naší třídě.'' Stále brečela.

,,Mě jsou oni u prdele, ani se neumějí chovat. Chci se bavit s tebou. Pojď promluvíme si.'' Podala jsem jí pomocnou ruku.

Chvilku váhala, ale když jsem se ma ní usmála, tak ji přijala.

,,Proč se s tebou ostatní nebaví a smějí se ti ?'' Zeptala jsem se.

,,Se na mě koukni... samý tuk... jsem tlustá a hnusná, proto se mi smějí..'' řekla a vysmrkala se.

,,To jsou hajzlové..'' posměšně jsem se usmála.. ,,Nejsi hnusná.. náhodou ti to sluší. Jsi krásná.'' Objala jsem jí. ,,A oni... ať si políbí prdel, sami jsou hnusný až na prdeli a něco ti budou říkat..'' odfrkla jsem si.

,,Nino, ty jsi úžasná! Děkuju !'' Rozbrečela se zase a obejmula mě.

,,Já nejsem úžasná, jen mě to rozčiluje. Jsi hezká a normální holka..'' usmála jsem se na ní.

,,No.. oni se se mnou dřív v prváku bavili, ale pak přišla nějaká fiflena. Amanda Parsonová... '' řekla a zamračila se.

,,Řekni mi o ní všechno!'' Řekla jsem s napětím a čekala jsem, co z ní vyleze.

Další díl bude snad ještě dnes :3 :D mám psací náladu :D koment a hlasování potěší :3 :)
Vaše Týnka :3

,,Miluju tě a ty to víš ! "Kde žijí příběhy. Začni objevovat