,,Tak už jste tady, můžeme vyrazit.'' Řekla mamka a vyrazili jsme naproti Japonsku.
«-----------------------------------------------»
Věnování: VeronikaVak
Když jsme vyšli z hotelu, tak jsme namířili přímo do nějaké obrovské čtyřhvězdičkové restaurace. Objednala jsem si nějakou vyhlášenou japonskou rýži s chilli omáčkou. Bylo to vážně dobrý a tak jsem si objednala ještě čínské nudle. Jamie na mě koukal dost nevěřícně, protože on sám měl jen jedno pálivé jídlo a už nemůže a ještě ho pálí celá pusa.,,To všechno sníš jo ?'' Divil se a usmíval se na mě.
,,Jasně, víš jak to je vynikající ? Tohle si musím vychutnat !'' Zaculila jsem se na něj a on se jen zasmál a dal mi jednu mlaskací pusu.
Po obědě jsme seděli všichni u stolu a Jamie mě držel za ruku pod stolem. Po chvilce debatování s rodiči o tom kam nesmíme a co nemáme dělat nám dali rodiče rozchod a tak jsme všichni čtyři bez rodičů šli někam do klubu.
Tancovali jsme, pili jsme a užívali jsme si pobyt v Japonsku.
Byla jsem už celkem dost opilá, trochu se mi motala hlava a ztrácela jsem rovnováhu. Naštěstí jsem u sebe měla Jamieho, který mě přidržoval.,,Potřebuju na záchod.'' Vyškytla jsem směrem k Jamiemu a on se na mě koukl a přikývl.
,,Počkám tady, dojdeš tam a sem sama ?'' Zasmál se Jamie a já taky.
,,Samozřejmě, nejsem na tom zas tak špatně.'' Zasmála jsem se taky.
,,Dobře, počkám tady.'' Řekl a já přikývla a šla na záchod.
Chvilku jsem bloudila mezi lidma a nakonec jsem viděla velký nápis ,,WC'' bez váhání jsem je otevřela a šla vykonat potřebu. Poté jsem si šla umýt ruce. Když jsem si je myla, tak za rohem stál nějaký chlap a v uvozovkách koukal do mobilu... přišel mi divnej a hlava mi říkala ať okamžitě zmizím pryč za Jamiem. Neváhala jsem a rychlou chůzí jsem vyšla ze záchodu a šla najít Jamieho.
Když jsem ho konečně našla, tak se mi šíleně ulevilo a hned jsem ho objala.
,,Děje se něco ? Jsi nějaká vyklepaná.'' Koukal se na mě Jamie starostlivě.
,,Ne, nic.. jen jsem se bála, že se ztratím.'' Nahodila jsem falešný úsměv a znova Jamieho objala.
Nechápu proč jsem mu to neřekla... ani mu to nechci nějak zvlášť říkat... je to blbost, ten chlap tam jen koukal do mobilu.. určitě.. jo, na dámských záchodech si jen tak ten týpek stoupl a koukal do mobilu... asi aby se schoval před vnějším světem co ? Nino ? Vážně jsi tak hloupá ?... Ne.. určitě to nic neznamená.. nebo jo ?..
Abych zahnala myšlenky tak jsem si dala ještě jednoho panáka na uklidnění. Když jsem tak seděla na barové židličce a rozhlížela se kolem, tak jsem si všimla, že naproti mě sedí taky na barové židličce ten chlap, kterej byl na tom závhodě..
Koukal pořád na mě a když jsem se na něj koukla tak se koukl do mobilu... bylo to dost divný a strašidelný.,,Jamie ? Ten chlap na mě furt kouká.'' Řekla jsem Jamiemu a nenápadně jsem mu ukázala toho chlapa.
,,Vždyť kouká furt do mobilu, lásko.'' Usmál se na mě a pohladil mě po tváři.
,,Ale vážně.. on po mně kouká, byl i na záchodě. Mám divný pocit.. jako kdyby mě sledoval..'' Řekla jsem Jamiemu s obavou v očích.
,,To bude tím alkoholem. Pojď najdeme Terku a Dominika a půjdeme na hotel.'' Usmál se na mě, vzal mě za ruku a šli jsme je najít.
Naposledy jsem se ještě otočila na toho týpka a přísahala bych, že na mě mrkl ! Když jsem se otočila zpátky tak jsem si to jeho mrknutí přehrávala pořád v hlavě. Pak jsem se zase otočila směrem k tomu týpkovi, ale už tam nebyl... neseděl tam.. hledala jsem ho očima, ale nikde jsem ho neviděla.
Po chvilce mého hledání mi přišla esemeska od skrytého čísla.
- ,,Hledáš mě ? :) nesnaž se.. mě nenajdeš, ale jsem ještě blíž než si myslíš ;). Jo jinak, celkem sexy přítel, asi bys nechtěla aby se mu něco stalo, že ? :) Tuhle esemesku smažeš a nikomu o ní neřekneš :) jinak o něj přijdeš. :) jestli přijímáš, kývni hlavou na souhlas :)''Ok.. tohle mě vážně vyděsilo. Nechci aby ublížil Jamiemu..
Zakývala jsem teda na souhlas a pak jsem se rozbrečela.Jak jsem souhlasila, tak mi přišla další zpráva
-Hodná holka :) a nebul.. je to dětinské ;*..Co se to kurva děje ! A proč mě ?
..,,Támhle jsou ! Dominiku ! Terezo !'' Zařval na ně Jamie a přišel k nim blíž.
,,Půjdeme už na hotel, Nina se necítí dobře.'' Řekl přiopile a usmál se na mě.,,Dobře, tak jdeme.'' Zasmála se Terka a Dominik jen přikývnul.
Když jsme vyšli ven, tak jsem se cítila o něco líp. Alkohol ze mě pomalu prchal a já si začínala dávat dohromady ty esemesky..
,,A co vlastně ten Usui-chan ?'' Dloubla si Terka do Dominika a zazubila se na něj.
,,Jakej Usui-chan ?'' Zasmála jsem se.
,,Dominikovi dal nějakej japonec svoje číslo. Byl docela pohledný a vypadá to.., že se mu líbí náš Dominik.'' Usmála se na Dominika a ten ji propaloval pohledem.
,,Terezo, umři !'' Řekl naštvaně Dominik.
,,Ale noták ! Jednou jim to budeš muset říct.'' Poplácala ho Terka po rameni.
,,Fajn! Jsem na kluky jo ?... a teď mě nechte.'' Řekl a chystal se odejít, v tom jsem mu ale zabránila.
,,No a co ? To je normální. Není to nic špatného... prostě nejsi na holky, ale na kluky no..'' usmála jsem se na něj a chtěla jsem aby se taky usmál, ale on nic.
,,Chápej.. prostě v NY mě takovýho nevezmou.. nemůžu být gay, ale tady to je jiný.. jde o to, že tu chci zůstat..'' řekl Dominik.
,,Cože ? Nemůžeš tu zůstat, v NY tě vemou takovýho jakej jsi.'' Přidal se do toho Jamie.
,,Ale tady je Usui a ten nepojede do NY bydlet.. budu vás navštěvovat, ještě to vysvětlím rodičům.. za pár měsíců budu dospělej, můžu si dělat co chci.'' Řekl zase Dominik.
,,Takže tebe nic nepřesvědčí o tom jet s náma zpět ?'' Zeptala jsem se ho smutně.
,,Ne... promiňte.'' Řekl smutně a usmál se.
,,Tak jdeme na ten hotel, jsem unavená.'' Řekla Terka a tak jsme šli.
Jak jsme se vydali k hotelu tak mi přišla zase esemeska od skrytého čísla:
-Bratříček teploušek jo ? :) Jak povedená rodinka :) možná si posvítím i na něj, pokud teda s tím nic neuděláš ;* :)Právě se mi zastavilo srdce...
Tak, další díl :) snad zajímavé :))
Vaše Týnka :3
ČTEŠ
,,Miluju tě a ty to víš ! "
RomanceNina je normální 16 letá holka, která ale nežije s matkou. Žije s tátou v domě na pláži v Los Angeles (LA). Má nejlepší kamarádky a půjde teď do druháku na střední škole. Když půjde na tábor, něco se stane. Zažije nějakou tu lásku, ale nemůže to př...