Rozlučka

1.9K 125 8
                                    

Dorazila pizza a já s Bradem jsme šli zapnout hudbu a Sam s Deb čekali na Matta a Joshe. Asi po deseti minutách oba dorazili a začala pořádná párty. Tancovali jsme, pili jsme vodku s džusem, pivo, ferneta a slivovici. Jelikož je nás jen šest tak nám to bohatě stačilo. Hráli jsme různé hry. Zkoušelo jste takzvaný opilí twistter ? Ne ? No tak my jsme ho už vyzkoušeli. Nejvtipnější bylo, že jak jsou kluci opilí tak říkají tádi pravdu a tak mě a holky docela rozesmálo to jak se Matt vyjádřil Samanthe s tím jak moc ji miluje. Teď vám popíšu jak jí to říkal ,, Sam hele řeknu to narovinu'' *krkl si* ,,strašně, ale fakt strašně moc tě miluju *škit* budeš se mnou kotě ?'' Zeptal se jí a pak usnul, ale nejvtipnější je to KDE usnul ... Spadl Samanthe přímo do výstřihu a tam usnul. S Debie máme pocit,že se mu spalo dobře, ale Sam se to moc nelíbilo. Představovala si to vyznání trochu jinak. ,,vem ho do koupelny my tam dáme zatim deky a polštáře. Mám pocit, že ráno bude rád, že je u záchodové mísi.'' Zasmála jsem se a koukala na Matta. Sam přikývla a Debie ji pomáhala s Mattem nahoru do koupelny. Já tam rychle naházela deky a podobně a když Sam přicházela a opatrně ho dávala dolů, hodila jsem jim tam papír a zamkla jim.
Pohled Samanthy
Dávala jsem Matta na ty deky a najednou mě dopadne za nohy papír tak se otočim a najednou vidim Ninu jak mě tam zamyká. Hned jsem se zvedla a musela jsem po ní řvát ať mě pustí, jenže ona neposlouchala a byla asi už pryč. Koukla jsem se teda na ten papír a tam bylo napsáno

,,užijte si noc a ráno, Matte pokud to neurovnáš nepustíme tě a ty Sam.. když ti nic neřekne začni ty. Do doby než se to mezi váma nevyřeší tak budete tady bez jídla a pití ;P :D ''

Byla jsem dost naštvaná, ale zase se mi docela líbilo být chvíli sama s Mattem a ještě k tomu když řekl, že mě miluje. Taky ho miluju jen mu to chci říct až bude střízlivý.

Pohled Niny
Sem docela ráda, že tam jsou sami. Aspoň se mezi nima konečně něco stane. ,,Brade ?'' Hledám ho. ,,tady lásko '' řekne mi potichu do ucha a obejme mě zezadu a rukama mě hladí bříško  a sjíždí níž. ,,kde je Deb a Josh ?'' Zeptám se ho. ,,nahoře'' řekl mezi líbáním mého krku. ,,a co budeme teda dělat ?'' Řekla jsem trošku šibalsky a přitáhla si jeho hlavu blíž k mému krku. ,,to vůbec nevím honey'' řekl dost nadrženě a tak jsem se konečně otočila a koukla jsem se mu do očí. Usmíval se a já ho pomalu zatáhla do mé ložnice a zamkla jsem za náma. Tam se toho ujal on a začal mě svlékat. ,,tentokrát máš prášky, že jo ?'' Zeptal se mě Brad. ,,neboj tentokrát je mám.'' Mrkla jsem na něj. Jen se usmál a svlékal mě dál a sebe taky. Pak mě povalil na postel a chvilku jsme se muchlovali a pak do mě vnikl. Musela jsem se prohnout v zádech, protože to bylo dokonalý.
******************
Ráno jsem se probudila a Brad na mě už koukal a usmíval se. ,,jsi roztomilá když spíž.'' Usmíval se dál. ,,a ty jsi roztomilej když se červenáš'' usmála jsem se na něj a on se zasmál. ,,jdu se vysprchovat'' ,,dobře tak já počkám tady.'' Řekla jsem Bradovi a když se otočil zády tak sem se musela zastydět. ,, Brade to je ode mě ?''

Kouknul se na svoje záda a zasmál se ,, jo to je od tebe ty dračice '' a vyplázl na mě jazyk

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Kouknul se na svoje záda a zasmál se ,, jo to je od tebe ty dračice '' a vyplázl na mě jazyk. ,,pjomiň'' zachychotala jsem se a vyběhla jsem z postele a dala jsem mu pusu. ,,pojď se mnou do sprchy zlato '' poprosil mě svýma kukadlama a tak jsem souhlasila.
*************
Už oblečení jsme šli dolů, ale já ještě předtím odemkla dveře od koupelny, aby mohli Sam a Matt vyjít. Vlastně ještě nevím jak to dopadlo.
V jídelně seděli už Josh a Deb. Josh si s Bradem plácli a zároveň si poblahopřáli. My jsme se s Deb jen smáli opodál v kuchyni. Uvařili jsme si kafe a přisedli jsme si ke klukům. ,,tak co ti dva nahoře ?'' Zeptal se zničeho nic Josh. Deb mu hned odpověděla ,,vsadim se, že rozhodně ne to co my všichni tady..'' zasmála se a pak jsme se přidali. Když jsme dojedli tak jsme šli na televizi. Koukali jsme se na Moderní popelku. Kluky to moc nebavilo, ale tak co by pro bás neudělali. Asi v půlce filmu za náma přišli ruku v ruce Matt a Sam. ,,tak jak jste na tom ?'' Zeptala jsem se jich. ,,no.. ehm.. můžem vám to ukázat'' jen to dořekli tak se začali líbat. Jen jsme jim začali tleskat a kluci ještě pískali. ,, no takže takhle to mezi námi teď je.'' Usmála se Sam. ,,děkujem'' usmál se Matt. ,,nemáte zaco'' řekla jsem s Deb nadšeně.
Pak jsme společně dokoukali ten film a všichni pak museli jít domů a já tam zůstala sama. Uklidila jsem a pak jsem si šla ještě lehnout.

Taaak další kapitola je hotová :) za každý votes a komentář budu mooc ráda :) vaše Týnka :3

,,Miluju tě a ty to víš ! "Kde žijí příběhy. Začni objevovat