Sen?

2.2K 152 3
                                    

Jdeme s nějakým klukem, kterého neznám,temnou uličkou.Docela se bojím,ale nedávám to na sobě znát. Najdenou mě ten kluk chytne za ruku a běží se mnou do nějakého starého domu. Svázal mě k trubkám. Už mu vidím do obličeje.Je to jeden kluk z tábora. Neznám ho, ale viděla jsem ho. ,,co po mě chceš ?'' Řekla jsem roztřepaným hlasem. ,,Tebe'' řekl dychtivě a já se začínala doopravdy bát. Najednou ze mě serval oblečení a já si připadala bezmocně. ,,prosím!!'' Brečela jsem. On mě vůbec neposlouchal a tvrdě do mě zajel a mě to hrozně bolelo a začala jsem krvácet.
Probudil mě Brad a já se celá klepala a brečela jsem. ,,to je dobrý Nino,to je jen noční můra.'' Utěšoval mě Brad.Jen sem kývla a nechala jsem se od něho objímat. ,,pojď půjdeš spát se mnou do postele.'' Navrhl mi Brad. ,,dobře'' Usmála jsem se na něj a už méně roztřepaným hlasem jsem mu odpověděla. Zvedl mě a já šla za ním. Položil mě jemně na postel a lehl si vedle mě. Usla jsem v jeho objetí a s hlavou na jeho vypracované hrudi. ,,teď nás nech'' slyšela jsem Brada jak někomu říká.Dělala jsem, že spím, protože mě to přišlo příjemné. Hladil mě po vlasech a když jsem zjistila, že dotyčný odešel z pokoje, tak sem se koukla na Brada a usmála jsem se na něj. ,,dobré ráno princezno'' usmál se na mě Brad. ,,dobré princi'' odpověděla jsem mu s úsměvem. Chtěl mě líbnout na čelo, ale já toho využila a vrhla jsem se na jeho rty. Lekl se, ale po vteřině začal spolupracovat. Pak jsme přestali. ,,jdu se převléct'' Řekla jsem mu. ,,mě to nevadí,můžu se koukat ?'' Udělal psí oči.Nemohla jsem odmítnout. ,,nojo.... '' Řekla jsem mu. Udělala jsem mu tam menší striptýz. Když jsem viděla jak se kouká na moje prsa a zadek(oboje mělo ještě spodní prádlo) začala jsem se před ním vrtět a šla jsem ladně k němu. Pohladila jsem ho po tváři a on to asi nevydržel a přitáhl si mě na klín a já ho začala líbat. Po chvilce jsem cítila jak se mu zvedá boule v kalhotech  a musela jsem se usmát. ,,chceš to?'' Zeptala jsem se ho dychtivě. ,,jo'' odpověděl mi do polibku.Vím jsem zlá , ale chtěla jsem vědět jak zareaguje. ,,Tak musíš počkat'' a začala jsem se smát jak dement a odešla od něj se doobléct. ,,si zlá'' řekl smutně a já mu jen poslala vzdušnou pusu.   ,,Pojď půjdem na snídani.'' Řekla jsem mu a chytla ho za ruku směr jídelna.
V jídelně
Byla vánočka s čajem a tak sme snídani. Terka měla už dojedeno a tak odešla na chatku.Všimla jsem si toho kluka ze snu a rychle se otočila na Brada. Lekla jsem se ho. Vypadal děsivě. ,,děje se něco?'' Zeptal se mě Brad. ,,ne nic jen sem se lekla.'' Odpověděla jsem mu. Jen přikývl na souhlas a jedl dál. Po jídle se mě Brad zeptal ,,jdeš ?'' ,,ne ja tu ještě budu, zatím běž'' Řekla jsem mu. ,,dobře'' odpověděl mi.
 
Tak dneska kratší díl, ale pokud to stihnu tak udělám dneska pokračování. :-) mám vás ráda.

,,Miluju tě a ty to víš ! "Kde žijí příběhy. Začni objevovat