Na hotelu

1.7K 102 11
                                    

Zavřeli jsme dveře od pokoje a Jamie mě začal vášnivě líbat.
«-------------------------------------------»

Stále jsme se líbali a Jamie mě pomalu vedl k posteli. Když už jsem byla těsně u postele, tak mě na ní opatrně položil a hladil mě po stehnách a bocích. Vzdychla jsem pokaždé, když mě sjel rukou do vnitřní strany stehen, kousek od klínu. Nad tím se pokaždé usmál. Začal mě líbat po krku, kde mi zanechal pár znamínek lásky a pomalu jel jazykem níž až k podbřišku. Tam mě začal jemně pusinkovat a stále mi hladil boky. Začala jsem se chechtat, protože to lochtalo.

,,Čemu se směješ ?'' Zasmál se Jamie a koukl se na mě, ale nepřestal mi hladit boky.

,,Lochtá to.'' Zasmála jsem se.

,,Tě chci vidět, co budeš dělat, až budu v tobě.'' Vyplázl na mě jazyk a znovu se mi přisál na rty.

Začala jsem se červenat. ,,Uvidíš..'' mrkla jsem na něj a políbila jsem ho.

Na nic se neptal a vrátil se do původní polohy. Zase mi hladil boky a jemně pusinkoval na podbřišku. Po chvilce se přesunul níž a pak jsem jen cítila jeho jazyk ve mě. Začala jsem vzdychat a chytla jsem se čistě bílého prostěradla. Byla to úplná eufórie, málem jsem se rozplynula. Kmital jazykem o stošest.

,,Jamie !'' Zavzdychala jsem a pak jsem jen cítila ten nával vzrušujícího orgasmu.

Když Jamie skončil, vrátil se za mnou.. no.. já byla červená snad všude. James se nad tím jen uchechtl.

,,Jsi výborná.'' Zašeptal mi do ucha a začal mě líbat.

Spolupracovala jsem. Po chvilce jsem se rozhodla, že Jamiemu udělám také radost a tak jsem se na něj nějak překulila a jeho kamaráda jsem vzala do ruky. Začala jsem si s ním nejdříve hrát jen tak v ruce a Jamieho výraz, pokud jsem četla dobře, říkal... ,Prosím jdi do toho, nebo prasknu !' Neváhala jsem a strčila jsem si ho do pusy. Jezdila jsem pomalu sem a tam, po chvilce jsem ucítila na mé hlavě Jamieho ruce. Řídil si rychlost. Úplně jsem se tomu poddala. Vždycky jsem myslela, že to bude strašný, ale nakonec jsem si to užila, dokonce bych i řekla, že se mi to líbilo. Když se Jamie udělal, tak jsem všechno spolikala a pak jsem se na něj usmála. Lehla jsem si na jeho vypracovanou hruď a hladila jsem ho ve vlasech. Pak  mě Jamie překulil a já ležela pod ním.

,,Byla jsi úžasná.'' Políbil mě.

,,Nezopakujem si to ? Tentokrát jinak...?'' Zeptala jsem se ho. Byla jsem nehorázně nadržená, jen proto, že se mi otřel kamarádem o mé citlivé místo.

Jen se zářivě usmál a začal mě líbat. Nasadil si kondom a pak se nadzdvihl na své ruce, aby mě neumačkal. Pomalu do mě vnikl a já se díky tomu prohla v zádech. Začal se ve mně pohybovat a já čím dál víc vzdychala. Zase jsem se chytla prostěradla a užívala jsem si to. Jamie ztlumoval naše vzdychy líbáním, ale stejně sem tam nějaký vzdych vyšel napovrch. Když jsme se udělali, tak jsem si položila hlavu na jeho hruď a povídali jsme si.

,,Byla jsi úžasná.'' Řekl Jamie.

,,Taky jsi ušel.'' Koukla jsem na něj a vyplázla jsem na něj jazyk.

,,Hej..'' posmutněl.

,,Byla to sranda, byl jsi nejlepší!'' Líbla jsem ho na tvář.

Jen se usmál a hladil mě na zádech.

,,V kolik budeme vstávat ?'' Zeptala jsem se ho.

,,No.. asi v šest. V devět máme být už ve škole.'' Řekl.

,,Škoda, že nejsou ještě prázdniny.. tohle by jsme mohli dělat častěji.'' Usmála jsem se.

,,Taky si říkám.'' Políbil mě a stiskl mi zadek.

Trochu jsem vzdychla a usmála jsem se do polibku.
Pak jsme přestali a šli jsme spát. Dnešní noc byla nezapomenutelná!.
*****************************
V šest hodin nám zazvonil budík, tak jsem ho vypla a snažila jsem se probudit Jamieho, ale marně. Nakonec jsem ho začala pusinkovat po celé hlavě a až pak se probral s úsměvem na tváři. Chytil mi ruce, takže jsem na něj spadla, protože ty ruce byli něco jako opěrný body. Začal mě líbat a já se usmála.

,,Musíme jít, chci se doma vysprchovat.'' Řekla jsem.

,,A nechceš se vysprchovat tady a se mnou ?'' Nadzdvihl jedno obočí a usmál se.

,,Tady ne, s tebou klidně.'' Zasmála jsem se.

,,Tak se jdeme vysprchovat k tobě jo ?'' Zahýbal obočím a usmál se.

,,Jestli chceš, ale dělej ! Spěcháme'' zasmála jsem se a hodila jsem po něm polštář.

Oblékli jsme se, vyšli z pokoje a vrátili jsme klíče na recepci.
Doma jsme byli asi v sedm hodin. Obvykle tady v tuhle hodinu je jen Dominik a ten asi o půle vyráží pryč. Vedla jsem Jamieho do mého pokoje, kde mám koupelnu a zamkla jsem. Vzala jsem si čisté oblečení a připravila jsem si to do koupelny. Jamie už byl ve sprše, takže já jsem za ním jen přišla. Naštěstí na mě nic nezkoušel, po včerejšku jsem docela unavená. Vysprchovali jsme se a jen jsme se líbali.
Po sprše jsme se usušili a oblíkli jsme se. Vyčistili jsme si zuby a pak jsem si vzala jen tašku a mobil a mohli jsme jít společně do školy.

U skříněk jsme se rozloučili polibkem a Jamie odešel do třídy. Vzala jsem si ze skříňky učebnice Historie a šla jsem do své třídy. Všichni na mě zase zírali a já koukala jen na Rory.

,,Ahoj!'' Usmála jsem se na ní.

,,Ahoj.'' Taky se usmála.

,,Dneska Jamie nemůže, jde na operu, takže je to na nás.'' Zasmála jsem se.

,,Tak aspoň bude překvapení jindy.'' Mykla ramenami a usmála se.

Pak přišel učitel a my jsme se postavili. Když dal pokyn, aby jsme si sedli,  když si Rory chtěla sednout, tak jí Amanda odstrčila židli a Rory spadla na zem. Všichni se jí začali smát a říkat třeba ,,Pozor, kvůli týhle bombě právě udělala horu na druhý straně zeměkoule'' a podobně.. Rory se bouchla se do hlavy o lavici a viděla sem, že se jí chce z těch keců brečet.

,,Pane učiteli, půjdu s Rory na ošetřovnu, bouchla se při tom pádu do hlavy.'' Prosebně jsem koukla po učiteli.

Jen přikývnul a já pomohla Rory vstát. Šla jsem s ní na chodbu a na chodbě se rozbrečela. Silně jsem jí objala a ani jedna jsme nemluvili. Nechám jí, ať se vybrečí chudák.

Další kapitola :) psali jste, že chcete, aby se spolu vyspali :D no upřímně velmi ! Se za sebe stydím xD nechápu, že sem to dokázala napsat xD natož vydat ! No tak snad se vám to líbilo :D veškeré hlasování a koment potěší :) i kritiku snesu :D :)
Vaše Týnka :3

,,Miluju tě a ty to víš ! "Kde žijí příběhy. Začni objevovat