Nemůžu se dočkat!

3.9K 218 10
                                    

Po pláži jsem si šla domů uvařit něco k jídlu. Chvilku jsem přemýšlela nad tím, co mi Brad říkal. Zajímalo by mě, proč se šel vypovídat zrovna mně. A hlavně mě zajímá, proč se se mnou chce bavit normálně, nikdy jsme se k sobě nechovali normálně, nenáviděli jsme se.. No jako jsem ráda, že se budeme bavit, ale je to prostě nezvyk. Konec už o něm nebudu přemýšlet nebo bych ještě připálila kaši.

Pohled Brada
Nevím proč jsem to šel říct zrovna JÍ, asi jsem měl pocit, že to je správný. Přeci jenom ani nevím proč jsem jí předtím urážel.... když se teď nad tím zamyslím, tak vlastně mě naváděla pořád Sandy, ta blondýna mě fakt pobláznila... KRÁVA...

Zase pohled Niny
Po jídle jsem si pustila televizi a šla na facebook. Najednou mi napsal ON.

Brad-Ahoj :-)
-Ahoj,co potřebuješ?? :-)
Brad-nudim se, tak sem ti napsal.. sere mě spoustu věcí, nechceš zítra ven??
-no.. tak jo zase na pláži v pět?? :-)
Brad-jj ale rande to není ;-)
-jako rande bych to ani nikdy nebrala ;-)
Brad-ok tak čau :-D
-čus :-)

Tak zítra po škole jdeme s Bradem ven, zajímalo by mě, co chce řešit.
Pak jsem vypla facebook a šla spát.

Druhý den
Vstala jsem a táta byl ještě v práci takže jsem se rychle umyla, nalíčila a oblékla se do letních mini-kraťásků a k tomu bílou průsvitnou halenku a žabky. Vzala jsem si svačinu, nasnídala jsem se a šla za holkama, které už čekali před mým domem. Obejmuli jsme se na pozdrav a po cestě do školy jsem jim řekla vše o Bradovi a volném domě. Zapomněla jsem se zmínit, že mi volal táta, prý se v práci zdrží na týden a věří mi.Nemáme tajnosti tak jsem ho poprosila o párty, kterou mi dovolil.
U školy jsem potkala Sandy jak brečí u toho svýho stáda krav a drbe o Bradovi, jak jí podvedl a všechno. ,,To je nehorázná svině tahle Sandy. Do držky by měla dostat '' řekla jsem holkám.
Ve škole to uběhlo celkem rychle a já šla sama domů. Doma jsem se najedla a šla na pláž o půl hodiny dřív, protože jsem se doma už nudila. Po půl hodině přišel Brad a pozdravili jsme se.
,,tak co jsi mi chtěl říct?'' Usmála jsem se na něj zvědavě. ,,No včera jak jsem do tebe vrazil sem šel rovnou za Sandy a ...(tady mi vše řekl).... no a pak mi napsal táta, že za svoje chování jedu na tábor.. '' řekl svůj dlouhý a vyčerpávající monolog. ,,no ale tábor není zas tak špatný místo, já tam jezdím každý rok'' usmála jsem se na něj.
,,no jo jenže ty mě v tomhle nechápeš'' a dál jsme se v tom nešťourali. Povídali jsme si skoro tři hodiny a docela jsme se zkamarádili, né zas moc, ale myslím, že by jsme časem kamarádi být mohli. Dokonce jsme se bavili o tom, jestli jsem měla někdy kluka a tak. Na toto téma jsem mu radši neodpovídala. :D

Vím tato kapitola je nic moc.. taková nezáživná, ale potřebuju je dostat už do toho tábora. A navíc je to krátká kapitola ale omluvte mě ,pìšu na mobilu takže tu sou určitě nějaké chybi.

,,Miluju tě a ty to víš ! "Kde žijí příběhy. Začni objevovat