Kocovina

1.5K 105 2
                                    

Odtrhl se ode mě a lehl si na postel. Po chvilce smíchu, jsem si lehla taky do postele. On ležel na jedné půlce a já na druhé.

,,dobrou'' řekl a pak jsem slyšela jen jeho chrápání.

,,dobrou'' zasmála jsem se a usla jsem.

«----------------------------------------------»

Ráno jsem se probudila vedle Jamieho, který ještě spal. Chtěla jsem se zvednout, ale hned mě rozbolela hlava, takže jsem si sedla na postel a držela jsem se za hlavu. Bylo mi hrozně. Po chvilce přišla do pokoje Terka a nesla šumák a vodu.

,,co ? Jak ? Jak víš, že mě bolí hlava ?'' Zeptala jsem se nechápavě.

,,mamka mě posílala, ať vás sleduju co děláte, neboj o alkoholu jsem jí neřekla.'' Zasmála se.

,,proč si nás měla špehovat ?'' Zeptala jsem se jí tak, abych nevzbudila Jamieho.

,,myslela si, že máte alkohol.'' Zasmála se.

Jen jsem kývla a vzala jsem si šumák s vodou. Snad mi bude líp. Po chvilce Terka odešla se slovami ,,půjdu ven s Benem, mámě řekni, že jdu za Lili.,, a mrkla na mě. Radši to nebudu řešit.

,,ježiš mě je blbě..'' zamumlal Jamie do polštáře a radši se ani nezvedal.

,,to mi povídej, na vem si šumák'' podala jsem mu šumák s vodou.

,,dík'' řekl a pomalu si sednul.

Když to vypil, tak si ještě opřel hlavu o zeď a koukal na mě.
Udělala jsem to samé, akorát jsem koukala před sebe a sem tam na Jamieho.

,,včera jsem si to užila'' zasmála jsem se, ale hned jsem přestala, protože mě zase rozbolela hlava.

Jamie se jen uchechtl. ,,jo já taky'' usmál se.

Asi půl hodiny jsme si povídali a pak jsem usoudila, že jsem na tom líp, tak jsem se rozhodla jít vysprchovat.

,,jdu do sprchy, půjdeš taky ?'' Zeptala jsem se ho.

,,cože ?'' Zakuckal se vlastní slinou.

,,každý zvlášť myslím'' zasmála jsem se a poplácala jsem ho po zádech.

,,jo aha, jo půjdu'' zasmál se a já taky.

,,tak já jdu. Zatím počkej'' zasmála jsem se.

šla jsem ke skříni a vytáhla jsem si oblečení, které se skládalo z látkových kraťasů, bílého tílka a mikiny. V koupelně jsem se zamkla a pomalu jsem se začala svlékat. Vlezla jsem do sprchového koutu a začala jsem se sprchovat. Asi po patnácti minutách jsem byla vysprchovaná a vyšla jsem se sprchy. Špinavé oblečení jsem dala do pračky a oblékla jsem se do čistého. Vyfénovala jsem si vlasy a pak jsem se učesala. Když jsem vyšla z koupelny, tak Jamie už čekal.

,,tak jdi, máš tam ručník a jinak oblečení pro tebe nemám, promiň.'' Zasmála jsem se a prohodila jsem omluvný pohled.

,,to nevadí.'' Zasmál se a vešel do koupelny.

Šla jsem mezitím uklidit ten nepořádek, který jsme včera udělali. Když jsem uklidila, tak jsem šla do jídelny, kde čekala mamka.

,,kde je taťka ?'' Zeptala jsem se mamky.

,,musel do práce.'' Odpověděla.
,, co ste to včera dělali?'' Zeptala se mamka.

,,nic, jen jsem pustila písničky a tak jsme tancovali.'' Řekla jsem bez jakékoliv grimasy.

Mamka jen kývla na souhlas. ,,tak ať jde taky na snídani, jo a neviděla jsi Terezu ?'' Zeptala se.

,,jo teď se sprchuje, jinak... jo Terka šla ven s Lili.'' Usmála jsem se.

,,měla mi to říct, jdu jí zavolat.'' Řekla mamka.

,,mami nech jí, stačí, že to řekla mě.'' Usmála jsem se a dala jsem jí pusu na tvář.

,,fajn, ale vyřídim si to s ní.'' Řekla.

,,tak já jdu pro Jamieho a Dominika.'' Řekla jsem mamce a šla jsem pro ně.

Došla jsem do pokoje a Jamie už tam seděl. ,,pojď, jdem na snídani.'' Usmála jsem se na něj a on kývnul.
,,Dominiku snídaně'' zaťukala jsem na jeho pokoj a dál šla do jídelny.

Všichni jsme si sedli ke stolu a jedli jsme cookies a kafe.
,,bylo to dobrý'' řekl Jamie mamce.

,,děkuju, ty cookies jsou moje výroba.'' Usmála se.

Jamie jen přikývl.
,,je mi to blbí, zrovna když jsem dojedl, ale musím jít, máma neví, že jsem tady spal.'' Trochu se zasmál a podrbal se na zátylku.

,,jo jasně, tak ahoj zase někdy.'' Usmála se mamka.

,,jo nashledanou.'' Usmál se Jamie.

Doprovodila jsem ho ke dveřím.
,,tak ahoj, a to rande máme vlastně dneska.'' Zasmál se a koukl na mě.

,,ehm.. jo máme, tak nenecháme to na zítra, dneska mi je dost blbě po včerejšku.'' Zasmála jsem se.

,,už sem se bál, že řekneš, že se těšíš.'' Zasmál se.

Jen sem se zasmála.
,,tak ahoj.'' Usmála jsem se na něj.

,,tak ahoj.'' Taky se usmál, ale pořád tam stál a byl nervózní. Najednou mi dal pusu na tvář, usmál se a odešl. ,,ahoj Nino.'' Zařval ještě od branky a já se jen usmívala jak dement.

,,co tam tak stojíš?'' Zeptal se mě Dominik. ,,ses posrala nebo co ?'' Řekl hnusně.

Jen jsem se na něj vražedně podívala a odešla jsem do jídelny za mamkou.

,,je divná, snad minitu stála u dveří a koukala do prázdna.'' Protočil Dominik očima a koukal na mamku.

,,aspoň nejsem tak hnusně drzá jako ty..'' falešně jsem se usmála a odešla jsem nahoru do pokoje.

Další kapitola jak jsem slíbila. :) snad se líbila.
Vaše Týnka :3

,,Miluju tě a ty to víš ! "Kde žijí příběhy. Začni objevovat