Rande

1.6K 104 4
                                    

Tentokrát jsem vstala včas. Celou noc jsem myslela jen nad tou pusou. Jsem z dneška nervózní, Jamie se mi líbí a to hodně, ale já nevím čeho se bojím. Prostě se bojím.. a to nevysvětlím.

Normálně jsem se šla nasnídat a pak jsem si dala sprchu. Sprchovala jsem se asi hodinu, protože to je jediný místo, který mě uklidňuje. Oblékla jsem si bílé úplé džíny s dírama na kolenou a k tomu červený, ze zadu krajkovaný svetr. Celkově to vypadalo úžasně.
Už byl čas jít a tak jsem vzala mobil a klíče a vyrazila jsem před dům. Chvilku jsem čekala a pak jsem uviděla Jamieho.

,,ahoj'' usmál se a podal mi červenou růži. ,,promiň, jestli si čekala dlouho'' usmál se na mě nervózně.

,,ahoj, neboj nečekám dlouho.'' Usmála jsem se a přičichla jsem si k růži.

,,to je dobře, tak půjdeme ?'' Usmál se a jednou rukou mě objal kolem boku.

Přikývla jsem a vyšli jsme. ,,kam teda jdeme ?'' Zeptala jsem se.

,,ehm.. kino ?'' Zeptal se a já přikývla.

,,tak teda kino.'' Usmála jsem se a šli jsme ke kinu.

,,dva lístky na... '' řekl a koukl na mě. ,,na co chceš jít?'' Zeptal se.

,,mě je to jedno, vyber.'' Usmála jsem se.

,,tak na ,v zajetí smrti,'' usmál se na prodavačku a ta mu lístky prodala.

,,hmmm... mám ráda horory.'' Usmála jsem se na Jamieho.

,,jo já taky.'' Usmál se na mě.

Sedli jsme si úplně dozadu doprostřed. Koupili jsme si velký popcorn a jednu velkou colu s jedním brčkem. Než začal film, tak jsme asi čtvrtku popcornu vyjedli. Po chvilce začal film a my jsme se mohli koukat. Na to, že horory miluju a nebojím se jich moc, tak tenhle byl vážně dost strašidelný. Párkrát jsem se schovala na Jamieho hrudi a pak jsem mu drtila ruku.
Celou dobu mě objímal a já si připadala jako v bezpečí. Navždy si budu pamatovat to, jak jsme se ,,omylem,, chytli v popcornu za ruce, nebo jak jsme naschvál po sobě pili z toho jednoho brčka a podobné chvíle co se v tom kině děly. Když film skončil, tak jsme šli parkem, který vede jednou cestou k nádraží, nebo druhou cestou k jedné restauraci. S Jamiem jsme si povídali celou dobu a když jsme se chtěli políbit...

,,Nino ! Kurva ! Co to děláš ?'' Řval po mě a Jamiem.

,,cože ? Co.. co tady sakra děláš!?? Akorát mi kazíš život! Nepleť se do mě!'' Začala jsem po něm řvát.

,,tak si to nech vysvětlit, Nino chci tě ! Pořád na tebe myslím ! prosím dej mi šanci!'' Říkal mi pořád.

Stále jsem se s Jamiem objímala a mezitím jsem mluvila s tím debilem.  ,,mám tady rande, nech mě napokoji !'' Řekla jsem rázně a otočila se k Jamiemu.

,,Nino! Prosím, co ti může nabídnout tenhle ten idiot ? Je úplně blbej!'' Řval a na krku mu vystoupla žíla.

,,určitě mi dokáže nabídnout víc než ty Brade ! A teď mě nech být !..'' řekla jsem rázně a s Jamiem jsem se otočila a odešla.
Něco za náma ještě řval, ale já ho nevnímala a k Jamiemu jsem se víc přitulila.

,,kdo to byl ?'' Zeptal se hned, jak jsme byli daleko od něj.

,,můj bývalý... podváděl mě..'' řekla jsem a koukala jsem mu do očí.

,,aha...'' řekl a koukl se na mě.

Najednou jsme se zastavili a on se ke mně naklonil a políbil mě.
Zezačátku jsme se jakoby jen tak oťukávali a zkoušeli jsme svoje rty, ale pi chvilve jsme se do toho vložili a začali jsme se normálně líbat. Byla tam cítit láska, čistá, nefalšovaná láska. Musela jsem se usmát do polibku a když jsem se usmála já, tak se usmál i Jamie. Po chvilce jsme se od sebe odlepili a usmáli jsme se na sebe.

,,bylo to nádherný'' šeptla jsem mu do ucha a on se na mě usmál.

,,jo to bylo.'' Usmál se a políbil mě znovu. ,,půjdeme ?'' Zeptal se.

,,jasně, kam teď ?'' Zasmála jsem se.

,,ehm. Třeba, nechtěla bys na pouť? Je tady do úterý a zítra se jde do školy..'' řekl a já se usmála.

,,jasně, že chci na pouť!'' Zajásala jsem.

,,dobře, tak jdeme na pouť.'' Zasmál se Jamie a šli jsme na New Yourskou pouť.

Další díl bude brzy :3 omlouvám se, že mi to trvalo, ale teď jsem neměla vůbec chuť psát, nemě jsem nápad a prostě škola :/ snad se vám kapitola líbila :) hlasujte a komentujte :) moc ráda čtu veškeré vaše komentáře, jinak tuto kapitolu (nápad s Bradem) měla   :) lilianahahn děkuju :)

,,Miluju tě a ty to víš ! "Kde žijí příběhy. Začni objevovat