Kam teda ?

1.5K 108 6
                                    

,,mami, tati'' koukla jsem na ně a oni kývli, ať pokračuju. ,,chtěla bych chodit na Edisonku.'' Řekla jsem a čekala na reakci.

«-------------------------------------------»

,,cože ?'' Zeptala se udiveně máma a táta jen kulil oči.

,,no slyšíte dobře, chtěla bych chodit na Edisonku. Prosím, je to pro mě hodně důležitý!'' Zakňourala jsem a udělala jsem smutný obličej.

,,Vždyť by to nedávalo žádnou logiku, Dominik a Tereza jsou na Adamsovce, tak nechápu, proč by jsi ty měla chodit jinam.'' Řekl trochu naštvaně táta, ale neřval po mně.

,,no, ale já jsem tu nová a ještě se můžu rozhodnout kam půjdu a navíc, já se sem přestěhovat nechtěla!'' Vytáhla jsem svoje gesto v rukávu, protože se tento rozhovor uchyloval ke konci, ale ne v můj prospěch.

Rodiče na sebe jen koukali, pak zase koukli na mě a pak zase na sebe. Já jsem je prosila pohledem a čekala jsem, jak se rozhodnou.

,,musíme si to ještě promyslet, jdi do pokoje a my ti pak řekneme, co jsme vymysleli.'' Mrkla na mě mamka a já kývla a odešla jsem.

V pokoji jsem si lehla do postele a vytáhla jsem si telefon z podpolštáře. Najednou jsem si všimla, že mi před půl hodinou napsal Jamie.
J- Ahoj tak co ? Kam budeš chodit ? Jinak v tu sobotu to platí ;) :3.
N- Ahoj :) , ještě nevím a ano na sobotu jsem nezapoměla :) už zítra ! :3 :D <3
J- ok :) už se těším, jinak... žádný peníze si neber ! Je to rande, takže to platím :3 <3 :P
N- taky se těším <3, to po mně nemůžeš chtít ! :O platím si svoje ;-* .
J- opovaž se ! :D >:( a jak se jinak máš ? :)
N- Jo dobře, akorát mě štve jeden otrava. -,- co ty ? :)
J- cože ? Jakej ? >:(. Úžasně :), protože si píšu s tebou :)
N- no možná ho znáš, říká si Jamie a chce za mě pořád platit -,- asi s ním nikam nepůjdu :/. ;P
J- tss.. -,-  jsem jen gantleman ;). A stejně půjdeš :) <3
N- jo půjdu ! :3 :DDD. A copak děláš ? :)

,,Nino, tak jsme se rozhodli.'' Vešli mi do pokoje rodiče.

N- hele promiň, přišli rodiče. Jdeme řešit tu školu, pak napíšu :) pa ! ;*.
J- ahoj :3 ;*

,,dobře, jak to teda bude ? Budu chodit na Edisonku ?'' Zeptala jsem se se zájmem.

,,jo budeš, ale kvůli tomu jsme se rozhodli, že ti snížíme kapesný, protože ta škola není nejlevnější. Je o něco dražší než Adamsovka.'' Řekla mamka s taťkou dohromady.

,,dobře, souhlasím. Kdy to zařídíte ?'' Zeptala jsem se.

,,asi hned teď, protože nevím jestli tě vezmou. Jdeme to zařídit a za deset minut přijď do obýváku. Budeme tam čekat.'' Řekla mamka.

,,dobře'' usmála jsem se na ně a objala jsem je. ,,jste nejlepší'' řekla jsem jim v objetí.

,,tak nás pusť, aby jsme to mohli zařídit'' zasmál se taťka a tak jsem je pustila a oni odešli.

N- Yes ! Asi tam fakt budu chodit :3 teď to rodiče zařizujou se školama.
J- to je super :3 :D a neboj :) vetmou tě, je to dobrá škola :)
N- ok :) za deset minut mám jít dolů, aby mi řekli, jak to dopadlo :). Budu tě informovat :D
J- dobře :D akorát, já budu muset asi za 5minut jít, protože jdu do tělocvičny :/ :D
N- Uuuu... :3 tak to budu muset jít někdy s tebou :) :D co říkáš ?.
J- budu jedině rád :) :D. Tak já jdu, ahoj :) ;*
N- ahoj :3 ;*

Jdu teda dolů za rodičema. Jsem docela nervózní, vážně na tu školu chci. Sešla jsem schody a jdu směrem do obýváku.
Máma ještě telefonovala a domlouvala se kdy a jak a tak podobně. Takže počkat ? Oni mě snad vzali ? Mám úsměv od ucha k uchu.

,,tak co ?'' Zeptám se potichu mamky. Nic mi neodpověděla a naznačila mi, že mám být ticho. Rychle jsem zmlkla a sedla jsem si k tátovi na gauč. Po chvilce se mamka loučila a sedla si naproti nám.

,,takže'' začala. Sem tak nervózní, že se mi klepou ruce a čekám, co z mamky vyleze. ,, vzali tě na Edisonku.'' Usmála se mamka.

,,no to nene!'' Zajásala jsem. ,,děkuju Mamko !!'' Zapištěla jsem a vlítla jsem jí okolo krku, div nespadla.

,,je to i moje zásluha'' zasmál se táta.

,,promiň'' zasmála jsem se a taky jsem ho objala. ,,moc vám děkuju, jste nejlepší!'' Řekla jsem jim ještě a pak jsem to napsala Jamiemu.

N- hádej kdo chodí na Edisonku ?? :3 :D :)))
J- no nene ! :O dnes se pro tebe stavím a budeme slavit ! :D
N- fakt ? :3 :O jestli chceš, tak myslím, že bys mohl k nám :) :D
J- jasně :D, fakt ? Tak to je super :D stavím se za dvě hodiny :D.
N- dobře :) tak já to domluvím :) čekám tě :).
J- dobře zatím ahoj :)
N- ahoj :)

Šla jsem za mamkou do kuchyně, protože dělala oběd.

,,mamko ?'' Zeptala jsem se.

,,no ?'' Zeptala se.

,,mohl by k nám za 2 hodiny přijít jeden můj kamarád ?'' Zeptala jsem se opatrně.

,,no, já nevím, když mi pomůžeš s obědem tak jo.'' Navrhla mi.

,,dobře'' souhlasila jsem.

Začala jsem teda mamce pomáhat s jídlem. Dělala jsem maso na hamburgery. Mamka mezitím dělala dresingy a takovéhle věci.
Asi po půl hodině jsme už smažili masa a dávali vše k sobě.

,,oběd !'' Zvolala mamka a všichni si sesedli ke stolu na oběd.

Dali jsme s mamkou jídlo na stůl a pak jsem schovala dva hamburgery pro Jamieho. Mamka o tom věděla :D.

Snědla jsem jeden a pak už jsem nemohla. Když všichni dojedli, sklidila jsem ze stolu a poprosila jsem mamku, aby to řekla tátovi.

,,zachvilku přijde Niny kamarád, tak jen aby jsi to věděl'' řekla mamka taťkovi a on jen kývl. Nikdy neměl problém s mými kamarády.

Po chvilce se rozezněl zvonek po celém domě. ,,jdu otevřít!'' Houkla jsem na rodiče a běžela jsem otevřít dveře.

Tak, další kapitola je hotová ! :D snad se vám líbí :) budu ráda, když mě podpoříte komentama a hlasováním :)
Vaše Týnka :3

,,Miluju tě a ty to víš ! &quot;Kde žijí příběhy. Začni objevovat