,,Jasně. Tak jdeme.'' Usmála jsem se na něj a společně jsme zaplatili a vyrazili jsme na nákupy.
«-------------------------------------------------»
,,Co říkáš tomuhle ?'' Koukla jsem se po Jamiem a ukazovala mu krátké letní šaty, které by se hodily do Japonska.,,Jo vypadají dobře, si je vyzkoušej.'' Usmál se na mě a dál se prohraboval v pánských tričkách.
,,Rory ? Co si o tom myslíš ?'' Zeptala jsem se.
,,Sluší ti to, ale nechceš si ještě vyzkoušet tyhle ?'' Zeptala se a podala mi jiné šaty.
,,Dobře tak já si je zkusím.'' Usmála jsem se na ní a i s šatama jsem zalezla do kabinky.
Pomalu jsem se do nich nasoukala, abych je nějak nezničila a následně jsem si je zapla. Koukla jsem se do zrcadla a musím uznat, že má Rory doopravdy vkus, protože ty šaty jsou úžasné.
,,Tak co ?'' Usmála jsem se od ucha k uchu na Rory a Jamieho.
,,Dokonalý !'' Rozzářila se Rory. Jamie jen stál a usmíval se na mě.
,,Tak co Jamie ?'' Zasmála jsem se.
,,Sluší ti to, snad mi tě tam někdo neukradne.'' Zasmál se.
,,Neboj ! Jsem jen tvoje.'' Usmála jsem se na něj a dala jsem mu letmou pusu na líčko.
,,Tak já si je vezmu.'' Usmála jsem se na ně, poskočila jsem si a zaplula jsem zpět do kabinky.
Převlékla jsem se a šaty jsem zaplatila.
,,Kam půjdem teď ?'' Zeptala jsem se.
,,No, já bych zašel do toho kina, Jdeme ?'' Navrhl Jamie.
,,Jo jdeme.'' Přikývla Rory a já taky.
**************************
,,Tři lístky na Sinister.'' Řekl Jamie prodavačce.,,A osmnáct bylo ? Je to horor a na ten do osmnácti let nemůžete.'' Řekla ta žena..
,,Paní, my se chceme jen kouknout na film... myslíte, že jsme v životě neviděli horor ?'' Zeptal se Jamie.
,,Možná viděli, ale nemohu porušovat pravidla, promiňte..'' řekla s trochou soucitu.
,,Ok..'' řekl Jamie a šli jsme pryč.
,,Co budeme dělat ?'' Zeptala jsem se.
,,Najdeme si dospělého..'' zasmál se Jamie.
,,A jak ?'' Zasmála jsem se.
,,Uvidíš, bude sranda.'' Zasmál se a šel za nějakým chlapem.
,,Dobrý den, mohl by ste na moment ?'' Zeptal se ho Jamie.
,,Co potřebujete?'' Zeptal se nás ten pán..
,,No, tady s mojí přítelkyní a kamarádkou jsme chtěli jít na horor do kina, jenže problém je ten, že nám není osmnáct let. Tak nás napadlo, jestli se nechcete kouknout na horor, kdyby jsme vám to zaplatili, potřebujeme dospělého.'' Zeptal se ho smutně Jamie.
,,Jak dlouho by to trvalo ?'' Zeptal se.
,,No asi dvě hodiny.'' Odpověděl Jamie.
,,Fajn.. tak já tam s váma půjdu.'' Řekl.
,,Moc děkujeme ! Jste úžasný !'' Usmála jsem se na toho chlapa a on se jen zasmál.
,,Dobrý den, takže tři lístky na Sinister plus jeden lístek pro dospělého, jako doprovod.'' Vycenil Jamie zuby na tu prodavačku a ona jen pokroutila očima.
ČTEŠ
,,Miluju tě a ty to víš ! "
RomanceNina je normální 16 letá holka, která ale nežije s matkou. Žije s tátou v domě na pláži v Los Angeles (LA). Má nejlepší kamarádky a půjde teď do druháku na střední škole. Když půjde na tábor, něco se stane. Zažije nějakou tu lásku, ale nemůže to př...