Vzbudila nás Terka, že každou chvíli přijdou táborníci z túry. Požádala jsem Terku, aby počkala venku než se oblékneme. ,,Brade šup vstávej za chvíli přijdou.'' Usmála jsem se na Brada. Políbil mě a pak vstal a začal se oblékat. Oblékla jsem se do černého tílka a džínové kraťasy. Když jsem se ,,upravila,, lehla jsem si do postele a Brad zavolal Terku. Než přišli táborníci tak jsme si povídali. Bylo asi 18.00 když přišli. Já dělala, že spím a Terka byla na mobilu a své posteli a Brad seděl u mě a ,,hlídal,, mě. Najednou přišel do chatky vedoucí a začal šeptat ,,tak co jak je jí?'' Terka se na něj podívala a zašeptala ,,asi dvakrát zvracela a před hodinkou usla'' v duchu jsem tleskala Terkce za to jal bravůrně lhala'' ,,dobře tak jí hlídejte a když bude zase zvracet tak mě zavolejte'' řekl vedoucí. ,,nebojte se '' mrkl na něj Brad. Jak odešel tak sem vstala a musela sem se zasmát tomu jak nám to vyšlo. ,,tak co ten kluk z toho domu za táborem?'' Zeptal jsem se Terky když Brad šel za klukama do jiné chatky hrát fotbálek. ,, mnoo... tak nějak jsme se spolu vyspali a začali jsme spolu chodit'' uculila se na mě. ,,woow tak to jsme ted dvě!'' Zasmála jsem se. ,,počkat takže TY a BRAD jste spolu SPALI ?? '' řekla s úsměvem a zároveň údivem. ,,jo, ale nikomu to neříkej '' prosila jsem ji ,,jasně, neboj'' mrkla na mě. Po chvilce povídání o tom jaké to bylo a podobně sme se rozhodli, že domluvíme flašku s více lidma našeho věku. Terka šla sehnat lido a já nám připravila chatku. Asi po deseti minutách přišlo pár lidí a nějací kluci přinesli I vodku takže jsme si pochutnali. Když jsem v sobě měla asi třetího panáka, byla jsem poměrně opilá, přeci jenom nejsem zvyklá pít alkohol. Bohužel kluci domluvili svlékací flašku. Někdo z holek odešel, protože jim to přišlo už až moc, ale já s Terkou a ještě se třema holkama jsme zůstali. Bylo tam šest kluků a pět holek. Flaška padla na mě, takže jsem si musela něco sundat. Asi po půl hodině jsem tam byla jen v kraťasech a podprsence, Terka byla v kalhotkách a tričku (I s podprdou) zato kluci už byli někteří v trenýrkách a jedna holka na sobě měla už jen kalhotky. Kluci byli nadržený jak hovada a já se každou chvíli modlila aby to na mě nepadlo. Mezi námi byl I Brad a ten nekoukal snad na nic jiného než na mě. Když flaška spadla zase na mě tak jsem si sundala tričko. Všichni na mě a holky koukali. Naneštěstí nebo spíž naštěstí k nám přišel vedoucí a začal po nás hulákat. Já se jen oblékla a šla si lehnout, ale kluci šli pryč s vedoucím. Všichni odešli a v pokoji jsem zůstala sama s Terkou a pořád jsme se smáli. Pak jsme usli.
Vím je to nic moc, ale nemám vůbec čas vymýšlet další kapitoly kvůli škole. Máme toho teď moc. Omlouvám se, vážně se snažím psát. Za každou hvězdičku a koment sem ráda takže pište prosím ať si můžu počíst :-)
ČTEŠ
,,Miluju tě a ty to víš ! "
RomanceNina je normální 16 letá holka, která ale nežije s matkou. Žije s tátou v domě na pláži v Los Angeles (LA). Má nejlepší kamarádky a půjde teď do druháku na střední škole. Když půjde na tábor, něco se stane. Zažije nějakou tu lásku, ale nemůže to př...