,,takže..?''

1.5K 128 6
                                    

Ne je to můj bratr sakra! Nemůžu se líbat s bratrem. I když je nevlastní, prostě to nepřichází v úvahu.
,,Nedělej to'' otočila jsem hlavu a koukla jsem se na postel. ,,proč ne?'' Zeptal se zmateně a smutně. Koukla jsem se mu do očí ,,jsme sourozenci, bydlíme pod jednou střechou a naši rodiče jsou spolu'' řekla jsem mu. ,,ale jsme nevlastní, jsme cizí !'' Zvedl trochu hlas Dominik, ale ne tak, aby ho slyšel někdo z vedlejších pokojů. ,,to je jedno Dominiku, já tě beru za bráchu, ne za někoho cizího!'' Řekla jsem mu stejně nahlas. ,,fajn tak budeme sourozenci'' slovo sourozenci dal do uvozovek a odešel pryč. ,,Dominiku'' zašeptala jsem, když už odešel. Nechápu, proč mě chtěl políbit ? Nedávala jsem mu žádné signály.. nechám to být. Napsala jsem to Sam a Deb.
Já-J , Sam a Deb- S,D
J- Dominik se mě snažil políbit.
S,D- cože ?! Vždyť jste sourozenci !
J- nevlastní, ale stejně.. nevím co do něj vjelo, možná celá ta záležitost okolo Brada.
S,D- to se uklidní :) myslím, že bude v pohodě.
J- co když se do mě zamiloval ?
S,D- tak to nevím, ale nezná tě moc dlouho, takže by to mělo být v pohodě :)
J- snad máte pravdu :) :D, a co Matt a Josh ? :3
S,D- takže, s Mattem jsem se už vyspala :3 bylo to úžasný, škoda, že jsme to zapomněli probrat. A Deb a Josh jsou pořád u líbání a tak. Nechtějí spěchat.
J- páni. To je super :3 u obou :3 , a jaké to bylo Sam ? :O
S,D- super, bylo tam všechno, nebudu to psát :D pak si to řekneme ;)
J- dobře, už se těším :) , už musím jít, ahoj :)
S,D- ahoooj !! :))

Jdu si promluvit s Dominikem. Vyšla jsem z pokoje a běžela jsem po schodech dolů směr Dominikův pokoj.
*ťuk ťuk* zaťukala jsem a čekala. ,,dále'' ozval se Dominik z pokoje. Otevřela jsem teda dveře a vešla jsem dovnitř. ,,ahoj, můžu dál ?'' Zeptala jsem se a koukala jsem na něho. Ležel na posteli a byl na mobilu a na počítači měl puštěný písničky. ,,jo, když už jsi tady, co chceš ?'' Zeptal se a ani se na mě nepodíval. ,,to ti nestojím ani za pohled ?'' Zeptala jsem se trochu hnusně. ,,tak sorry'' řekl otráveně a koukl se na mě. ,,tamto v pokoji... proč jsi to chtěl udělat ?'' Zeptala jsem se ho a koukala jsem na něj. Chvilku mlčel, ale pak se na mě koukl a sedl si na postel. ,,prostě, já sám ani nevím, když jsem viděl, jak jsi rozhozená z toho kreténa, tak mě tě bylo líto a nevěděl jsem jak tě mám utěšit a taky ta chvilka byla taková zvláštní.'' Koukal na mě. ,,takže..?'' Zeptala jsem se. ,,takže to hodíme za hlavu ? Zase bracha a ségra ?'' Zasmál se. ,,budu jedině ráda'' zasmála jsem se a šla jsem ho obejmout.

,,děti ! Večeře!'' Volala na nás máma a my jsme se vydali do jídelny. U stolu jsme si všichni povídali o tom co jsme zažili a tak. ,,a co vy ? Jak bylo v LA?'' Zeptala se máma. S Dominikem jsme na sebe jen koukli a já se koukla zpět do talíře. ,,stalo se něco?'' Zeptal se táta a koukal na mě divně stejně jako máma. ,,už mě přešla chuť k jídlu, můžu nahoru?'' Zeptala jsem se. ,,můžeš nahoru, až nám řekneš co se stalo v LA.'' Řekl táta a stále na mě všichni koukali, co ze mě vyleze. Nadechla jsem se a pak jsem se rozhodla, že jim to řeknu. ,,prostě.... rozešla jsem se s Bradem.'' Řekla jsem a koukla jsem se na všechny. Všichni, kromě Dominika, otevřeli pusy. ,,proč?'' Zeptala se Terka. Koukla jsem na ní a pak na ostatní.. ,,podváděl mě... zase se Sandy..'' protočila jsem očima a cítila jsem, jak mě zase pálejí oči a jak se hrnuly ven slzy. ,,můžu nahoru ?'' Zeptala jsem se už s třesoucím hlasem. ,,jo běž'' řekla smutně mamka. Odtrhla jsem se od židle a šla jsem nahoru do pokoje. Tam jsem se svalila na postel a začala jsem zase brečet.
Pohled mamky
Když to řekla, bylo mi jí hrozně líto. ,,Dominiku co se tam dělo?'' Zeptala jsem se ho. Koukl se na mě a pak spustil ,,prostě jsme tam přijeli a ty kámošky jí ukázaly fotky toho kreténa a tý barbie jak se líbou. Nina se nasrala a šla za nim, tam se s nim rozešla a brečela. Když odešla, tak ten kretén o ní začal říkat, že je děvka a podobně a to sem nechtěl poslouchat, tak sem ho zmlátil. Konec.'' Řekl mi Dominik a mě jí bylo vážně hodně líto. ,,Dominiku, příště kroť slovník.'' Řekla jsem mu, protože nemám ráda, když někdo mluví sprostě. ,,jdu za ní'' oznámila jsem a šla.
*ťuk ťuk* zaklepala jsem. Nic se neozvalo tak jsem otevřela dveře a divila jsem se. Nina tam seděla na posteli a stříhala všechno spojený s Bradem. ,,Nino, co to děláš?'' Zeptala jsem se. ,vážně Sáro ? Nenapadlo tě něco lepšího..' řekla moje mysl. ,,ničím vzpomínky'' řekla mezi vzlykama dost naštvaně. Přisedla jsem si k ní a vedle nás dvou byla kupa fotek s Bradem. Na nic jsem nečekala a vzala jsem první fotku a roztrhla jsem ji. Nina se na mě podívala a pak se usmála. Odložila nůžky, vzala fotku a roztrhla ji. Koukla zase na mě a zase se usmála. Udělala jsem to zase, zase jsem roztrhla jsednu fotku. Pak jsme je trhali strašně rychle a začali jsme se smát. Když jsme ty fotky dotrhaly, smáli jsme se na celé kolo a pak mě objala. ,,je to debil'' řekla jsem a kašlala jsem na slovník. ,,to teda je a velkej'' zasmála se v objetí. ,,mami?'' ,,ano zlato?'' Zeptala jsem se. ,,mám tě ráda.'' Řekla mi Nina a já byla nejšťastnější tvor na planetě. ,,já tebe taky zlatíčko'' usmála jsem se a objala jsem ji ještě silněji. Ona mé objetí opětovala.

Tadá ! Další kapitola :3 snad se bude líbit :) líbil se vám pohled mamky ? A co říkáte na to, že se nepolíbili ? :O :3 hlasujte a komentujte :) budu ráda. :3
Vaše Týnka :3

,,Miluju tě a ty to víš ! "Kde žijí příběhy. Začni objevovat