,,Japonská policie ! Všichni ruce za hlavu !'' Dávali příkaz ozbrojení policisté...
«------------------------------------------------»
Když zadrželi toho chlapa, tak se mi trochu ulevilo, ale nepřestala jsem brečet. Bylo mi ze mně na zvracení.. jak mě k tomu mohl sakra donutit ? Bojím se, že mi už Jamie nikdy neodpustí, ale to nechci, miluju ho a nechci o něj přijít.. nepřežila bych to..
Když toho chlapa odvezli na policii, tak mě a Jamiemu poděkovali a dali nám papír kam a kdy máme zajít.. Chvilku jsme byli sami v tom sklepě a ani jeden nemluvil.. já jen brečela a Jamie byl z toho v šoku.. myslím, že neví co so o tom má myslet..,,J-Jamie?'' Začala jsem rozhovor, ale nic..
,,Jamie prosím!'' Stále jsem brečela a koukala na něj, ale on se na mě ani nepodíval.
,,Prosím... nech si to vysvětlit.'' Zoufale jsem prosila..
,,Co mi chceš na tomhle vysvětlovat ? Sakra ! Vždyť si mě v podstatě podvedla ! Proč sakra?!'' Zařval přes celý sklep až jsem s sebou cukla.
,,On mě vyhrožoval!'' Zařvala jsem s brekem.
V tom se na mě koukl a snažil se mě pochopit... ale asi mu to moc nešlo.
,,Jak ti vyhrožoval ?'' Zeptal se už trochu v klidu, ale stále zuřil.
,,Tím, že ublíží tobě a Dominikovi... četl jsi ten dopis ?'' Zeptala jsem se ho.
,,Jakej dopis ?'' Zeptal se zmateně.
,,No ten, kterej jsem ti dala pod dveře v hotelovém pokoji.'' Řekla jsem.
,,Ničeho jsem si nevšiml..'' Řekl neutrálně.
,,Máš to tam vysvětlený... měl sis ho přečíst.'' Řekla jsem a koukla jsem se mu do očí.
,,Chci to vysvětlit od tebe, ne z dopisu.'' Pobídnul mě.
,,Prostě... ten chlap byl v tom klubu, jak jsem ti říkala, ale ty jsi to ignoroval.. no, to je jedno... začal mě sledovat a pak mi začal psát esemesky.. celou dobu věděl o každém mém kroku a psal mi to! Byl hrozně tajemný a nic moc mi nechtěl říct.. vydíral mě, že jestli o tom někomu řeknu tak vám něco udělá.. a to bych nepřežila.. žít s pocitem, že sem vás mohla zachránit, ale neudělala jsem to.. to bych vážně nedala.. asi bych se musela zabít.! Pak mě poslal sem, do tohohle sklepa.. bála jsem se a tak jsem ti napsala ten dopis.. doufala jsem, že mě pochopíš... a pak mě tady začal nutit dělat tamto a pak ty a ...'' Začala jsem znova brečet..
Jamie se na mě smutně koukal a pak mě vzal k sobě a přitáhnul si mě do objetí.
,,Moc mě to mrzí, vím, že jsem ti hodně ublížila... nehorázně mě to mrzí..'' Vzlykala jsem mu do trička.
,,To nic, chápu tě. Nic se neděje, už je dobře.'' Kolíbal se mnou a jemně mě hladil po vlasech.
,,Vážně ? Takže mi odpustíš?'' Koukla jsem se mu do očí a doufala, že řekne ,,ano,,.
,,Už se dávno stalo.'' Usmál se na mě.
,,Ani nevíš, jak se mi ulevilo..''
Řekla jsem šťastně.,,Tak pojď nahoru, jdeme to vysvětlit ostatním.'' Usmál se na mě.
,,Dobře..'' Také jsem se pokusila o úsměv, ale nepovedlo se mi to..
Když jsme dorazili nahoru do hlavní chodby v hotelu, tak se na nás vrhla celá moje rodina..
,,Nestalo se ti nic ? Co si tam proboha dělala ? Kdo byl ten chlap ? Proč brečíš ? Všechno nám řekni !!'' Každej na mě spustil horu otázek a já nevěděla, na kterou mám odpovědět dřív.
,,Byl to násilník, vyhrožoval mi, že ublíží Jamiemu a Dominikovi tak jsem mu musela udělat dobře... naštěstí jsme skončili jen u kouření díky Jamiemu..'' snažila jsem se potlačit slzy, ale moc to nešlo.. jo jsem citlivka..
Jamie mě silně objal a pak mě vzal do náruče.
,,Vemu ji na pokoj, musí se prospat.'' Řekl, koukl na všechny
a pak se mnou v náruči odešel do pokoje.Vzal mě do svého pokoje a položil mě na zem. Objala jsem ho a on si mě k sobě přitáhl ještě blíž. Pak jsem si uvědomila, že bych si měla pořádně vyčistit pusu.. kvůli tomu chlapovi.. takže jsem se od Jamieho odtáhla a šla si do koupelny vyčistit zuby.
,,Jamie ?'' Zeptala jsem se, když jsem byla už v ložnici i s vyčištěnýma zubama.
,,V kuchyňce.'' Řekl a já šla do mini kuchyňky.
Dělal lívance a tak jsem ho chvilku pozorovala a pak jsem přišla blíž k němu a objala jsem ho ze zadu. Jemně jsem ho hladila rukou po zádech a dávala jsem mu jemné polibky na záda a za krk.
,,Nino..'' Řekl mile a jemně vzrušeně.
Ignorovala jsem to a přesunula jsem svoje ruce na jeho rozkrok a hladila jsem ho tam. On se jen ušklíbnul a zrychlil se mu dech.
,,Nino, já vařím.'' Řekl znovu vzrušeně.
,,Tak vař.'' Pobídla jsem ho a jeho rozkrok jsem mu trochu zmáčkla.
,,Nemůžu se soustředit, když mě tady sexuálně napadáš.'' Rozesmál se.
,,Stačí říct a já přestanu, pokud chceš vařit.'' Pošeptala jsem mu do ucha a jemně ho kousla.
,,Když to dovařím pak, tak se nic neděje, že ne ?'' Vypnul vařič a otočil se čelem ke mně.
,,Ne nebude to vadit.'' Zazubila jsem se a pohladila jsem ho po zadku.
V tom se na mě usmál a začal mě nejdříve jemně a až pak dráždivě líbat. Chytil mě za zadek a zvedl mě na sebe tak, že jsem měla nohy obkročmo na něm.
Vedl mě do ložnice a stále jsme se líbali. Pak mě položil na postel a začal mě líbat po krku a sundával mi kalhotky.
****část kde jsou už nahý.******Celou dobu mě dravě líbal a drtil mi boky. Po chvilce se jeho rty objevili na mém krku a pomalu si dělal cestičku až k mému klínu. Zmohla jsem se jen na hlasité ,,Ach'' a nic víc. Miluju když mě Jamie orálně uspokojuje, jeho jazyk je král jazyků. Když jsem byla skoro u vrcholu tak se vrátil zpět k mím rtům a pak jsem jen cítila jak do mě jemně zasunul a po pár dalších pohybech jsem dospěla k vyvrcholení a Jamie ještě chvilku po mě.
,,Miluju tě Nino.'' Usmál se na mě.
,,Taky tě miluju Jamie.'' Řekla jsem a přitáhla jsem si ho do vášnivého polibku.
Další díl je tady :3 POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ xD snad se líbil a doufám, že jste šťastní z toho jak to dopadlo :D :3 Poslední dobou mě přibývají krásné komentáře a chci za ně hrozně moc poděkovat :) díky vám mám čím dál tím víc chuť psát <3
Vaše Týnka :3
ČTEŠ
,,Miluju tě a ty to víš ! "
RomanceNina je normální 16 letá holka, která ale nežije s matkou. Žije s tátou v domě na pláži v Los Angeles (LA). Má nejlepší kamarádky a půjde teď do druháku na střední škole. Když půjde na tábor, něco se stane. Zažije nějakou tu lásku, ale nemůže to př...