Ráno jsem se probudila až v deset hodin dopoledne. Umyla jsem se, trochu namalovala a o lékla jsem si šedé tepláky, tílko a vlasy jsem si sepla do drdolu. Šla jsem do kuchyně a chtěla jsem pozdravit tátu, jenže místo táty na stole ležel dopis. Přišla jsem blíž a začala jsem
,,Dobré ráno, snad jsi se vyspala dobře. Musel jsem jet do NY za Sárou aby jsme mohli vše připravit. Budeš tady sama asi do konce týdne pak pro tebe přijedu a pojedeš s náma do nového domku :). takže doufám, že ti můžu věřit. Pac a pusu táta :) ''
Cože ? Jen do konce týdne ? Ach jo... řekla jsem si sama pro sebe. Šla jsem si teda udělat něco k jídlu a pak jsem čekala na holky až za mnou dorazí.
------------------------------
*cink,cink* ,,už jdu'' volala jsem ke dveřím a běžela jsem div jsem se nepřerazila. ,,ahoooj '' objala jsem Sam a Deb ,,pojďte dovnitř, chcete kafe?'' Usmála jsem se na ně a šla do kuchyně a oni hned za mnou. ,,jo kafe by bodlo'' řekla Sam za sebe I Deb. ,,oukej'' řekla jsem a šla jsem vařit kafe. ,,kdy půjdem zkusit ty testy ?'' Zetala se Debie a ja se na ní jen usmála. Ani jedna to moc nechapali tak ke mě přišli blíž a koukli se mi do očí. ,, vysvětli nám to'' zasmála se Sam. ,,no prostě táta je včera našel ... ty testy... a chtěl abych si je udělala '' ,,aha, a jak dopadli ?'' Vyptávali se. ,,negativní!!!'' Zapištěla jsem a hrozně moc sem je objala. ,,to je s-u-per'' snažili se říct, ale já je mačkala div se neudusili. ,,pardon'' zasmála jsem se na ně. ,,v poho'' usmáli se. ,,takže jsem tady sama... a Brad přijde asi za hodinu tak kouneme na nějakej film ??'' Zeptala jsem se holek a Sam přikývla. Deb se zamyslela a pak spustila ,, no napadlo mě... nechcete se se mnou kouknout na nějaký anime ? Třeba se vám zalíbí'' usmívala se a prosila nás těma svýma kukadlama. ,,ach jo... no tak fajn, ale když nás to nebude bavit tak to vypneme jo ?'' Řekla Sam a já s ní souhlasila. ,,super tak jdeme!'' Jásala Deb, protože to je poprvé co jsme jí to dovolili. Šli jsme do mého pokoje a Deb už seděla uprostřed postele s notebookem a něco hledala. ,,tak pojďte mám super anime'' říkala nám a tak jsme si sedli vedle ní. ,,pustíme si buď Diabolik lovers a nebo Kamisama Hajimemashita , co chcete ?'' Zeptala se nás a my sme na sebe se Sam jen koukali pohledem jako ,wtf?' A Sam řekla ,, tak třeba tu šitu nebo jak si to říkala'' zasmáli jsme se tomu jak to řekla a Deb tam teda pustila Kamisamu.. bylo to docela hezké, ale moc mě to nebavilo... a to byl teprve první díl. U třetího dílu jsem se o to začínala konečně zajímat, protože to začínalo být zajímavé. Najednou byl v okně Brad. ,,sakra co tady děláš ??! Chceš aby jsme měli infarkt ?'' Otevřela jsem mu okno aby mohl dovnitř. ,,sorka'' usmál se a dal mi pusu. ,,na co koukáte ?'' Zeptal se. ,,na anime'' řekla Sam otráveně a koukla na Debie. ,,ale není to tak špatný, je to hezký a romantický'' zasnila jsem se nad Tomoem :3 (hlavní postava). ,,tak co budeme dělat ?'' Zeptal se Brad. ,,no...'' zamyslela jsem se. Napadla mě polštářová bitva, ale chtěla jsem být nenápadná a tak jsem dělala, že přemýšlím a šla jsem směrem k největšímu polštáři. Vzala jsem jo do ruky a pak jen zařvala ,, bitvaaaaaa! '' a tlemila jsem se jak blázen a do všech jsem mlátila polštářem. Shodila jsem Brada na zem a tomu jsem se neskutečně smála. ,,tak to ti oplatím'' řekl potichu tak abych to slyšela jen já, když si mě stáhl na sebe. ,, to se uvidí'' líbla jsem ho na tvář a zvedla jsem se z něj, pokračovala jsem v bitvě na holkách a najednou mě zezadu Brad bouchl do hlavy tak silně, že jsem spadla na postel a trochu mě bolela hlava tak jsem zvedla ruce jako že se vzdávám. Hned se mi začal omlouvat a hladil mě po vlech. ,, mooc se omlouvám zlato '' ,,v pohodě, jen mě teď bolí trochu hlava'' zasmála jsem se. ,,půjdeme ti uvařit čaj'' řekla Samantha s debie a odešli. ,,sem docela rád, že nebudem rodiče'' zasmál se Brad. ,,jo já taky'' zasmála jsem se I já. ,, moc tě miluju, a I kdyby jsi byla na konci zeměkoule, tak tě nepřestanu milovat a zůstanu s tebou'' usmál se. ,,já tebe taky miluju hrozně moc'' usmála jsem se a pak jsme se začali líbat. *ťuky ťuk* otevřeli holky opatrně dveře a když viděli, že na ně už čekáme tak vešli dovnitř I s čajem. ,,jakej to je ?'' Zeptala jsem se a koukala jsem mlsně na ten čaj. ,,pomerančovej Loyd'' zasmála se Deb. ,,Mmm.. můj nejoblíbenější'' řekla jsem a Brad se začal smát nad mím výrazem. ,,noco mám ho ráda'' zasmála jsem se na Brada. ,,já nic neříkám'' dal ruce do ochranného gesta a zasmál se.
Sedli jsme si do kolečka na postel a rozhodli jsme se, že budeme hrát flašku. Po asi deseti minutách padla zase na mě a já řekla že chci pravdu. Byla od Deb. ,,takže pravdu.... Co by jsi dělala, kdyby byl v NY vážně sexy kluk, hezčí než Brad a ty by ses do něj nechtěně zamilovala?'' Dala mi hrozně těžkou otázku... ,,asi to co by udělal I Brad, nebo já nevím asi bych si promluvila s Bradem, ale to se nestane, protože Brada miluju ze všech lidí nejvíc'' a na to jsem mu dala pusu. Pak jsem ještě zatočila já a padlo to na Sam, která chtěla úkol a tak jsem ji dala za úkol aby mně donesla ten čaj co sem měla na stole, protože jsem příliš líná. Po flašce jsme měli chuť na malou párty a tak jsme objednali pizzu a Sam a Deb si pozvali kluky, který se jim líbí. Což je Josh a Mett. Přečtěte si ty moje kecy dole ! Jsou tam fotky :3
ČTEŠ
,,Miluju tě a ty to víš ! "
RomanceNina je normální 16 letá holka, která ale nežije s matkou. Žije s tátou v domě na pláži v Los Angeles (LA). Má nejlepší kamarádky a půjde teď do druháku na střední škole. Když půjde na tábor, něco se stane. Zažije nějakou tu lásku, ale nemůže to př...