Sáro ?

2.1K 125 18
                                    

,,Nino sakra kolikrát tě mám budit ? Chtěla si dneska jet za tou Terkou né? Tak vstávej do NY to trvá zhruba tři hodiny..'' cukal se mnou táta a já si to po chvilce uvědomila. ,,kolik je hodin ?'' Zeptala sem se ho rychle a zároveň ospale. ,,pět hodin ráno a teď se obleč jdu udělat jídlo na cestu'' řekl táta ve dveřích a pak odešel. Po patnácti minutách jsem si našla nějaké oblečení a tak jsem se do toho oblékla.

Pak jsem se šla namalovat a upravit

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pak jsem se šla namalovat a upravit. Pak jsem šla dolů a hned jsem ucítila vafle ke snídani. Ani jsem se nezeptal a hned začla jíst. Táta už měl přichystané vše na cestu do NY a po snídani jsme hned vyrazili.

**************************

Už jedeme asi dvě a půl hodiny a už jsme v NY. Celou cestu sem poslouchala písničky. ,,Nino jsme tady'' řekl mi táta a já přikývla. ,,myslim, že to bude támhleten dům. '' řekla jsem tátovi a táta zaparkoval. Napsala sem Terce aby vyšla před dům. ,,Nino!! Tady!'' Řvala Terka přes ulici. Bydlí v hezkém domě.(media). Šli jsme za Terkou a ona zavolala na svojí mamku. ,,mami Nina je tady!'' Křičela Terka po mamce. ,,už jdu !'' Volala její mamka. Když přicházela tak si ještě dávala do drdolu skřipec a když si nás všimla tak se najednou zastavila a jen zírala na mého tátu. ,,Sáro ?'' Zeptal se zničeho nic můj táta Terky mamky. ,,Ahoj Dane'' řekla Terky mamka trochu zaraženě a pak se k němu pomalu přibližovala. Táta na nic nečekal a hned ji objal.
Pohled Táty (Dana)
Když jsem ji uviděl, tak sem tomu nevěřil. Je to doopravdy Sára! Když ke mně pomalu vyšla hned jsem ji obejmul a ona to opětovala. ,,chyběla jsi mi Sáro.'' Pošeptal jsem ji do ucha. ,,Ty mě taky Dane'' vrátila mi. Pak jsme se od sebe odtrhli a holky na nás koukali jako na stvoření z jiné dimenze.  ,,co o mě ví Nina?'' Zeptala se potichu aby nás Nina neslyšela. ,,pravdu.'' Řekl jsem jí. Ona trochu posmutněla, protože jí to mrzí. Znám ten pohled takže jsem si jistej, že by chtěla vrátit čas.
Niny pohled
,,tati?'' Zeptala jsem se nejistě. Jen na mě koukl a kývl na to abych pokračovala. ,,vy se znáte?'' Chvilku se koukl na Terky mamku a pak oba kývli. ,,holky, pojďte do obýváku, my vám něco řekneme. '' koukli jsme se s Terkou na sebe a docela sme se začali bát. Sedli jsme si s Terkou vedle sebe a koukali na Sáru a tátu. ,,takže, holky, chceme vám se Sárou něco říct..'' koukli se na sebe a pak na nás. Viděla sem na tátovi, že je nervózní a zoufale koukl na Sáru aby to řekla za něj. ,,No..'' začala Sára s vyprávěním. ,,tohle téma se bude spíž věnovat tady Nině.'' Koukla na mě a já kývla aby pokračovala. ,,Nino, před patnácti lety tvá mamka odešla, protože podvedla tvého tátu, moc jí to mrzelo, ale nedokázala se mu dívat do očí, protože jí to přišlo strašné. Prostě tvoje mamka tě milovala a stále miluje. Odešla od vás, protože jela zaprvé za lepší prací, zadruhé, protože by se o tebe nemohla starat, byla mladá a hloupá tak to nechala na tvého tátu. A zatřetí odešla kvůli její sestře, která byla nemocná a nikdo se o ní nepostaral. Věř mi tvá matka toho doteď lituje a chtěla by být s tebou. Jenže jde o to, že má další dceru... '' chvilku nemluvila a při tom se jí klepal hlas přitom co mi říkala. Pak se koukla na Terku a začala mluvit zase ,, tvá matka má další dceru, která se jmenuje Terezka.'' Pořád koukala na Terku a pak nám to došlo. ,,počkej ! Ty jsi moje máma ?'' Zeptala jsem se nejistě. Jen na mě koukla a po chvilce řekla ,, jo Nino, moc mě to mrzí, nechtěla jsem tě a tátu opustit, ale musela jsem. '' jen sem se rozbrečela a vrhla jsem se jí kolem krku. Po dlouhém povídání o tom jak jsme bez mámi žili a jak to bylo, jsme šli s Terkou do pokoje. Zjistili jsme, že já a Terka jsme sestry, ale máme jiné otce. Terka toho svého nezná. V pokoji jsme se smáli a dělali jsme blbosti. Pustili jsme si film ,,protivný sprostý holky,, . Miluju ten film.

Pohled Dana(otce)
Když holky odešly nahoru, tak jsem si se Sárou ještě povídal. Dali jsme si víno a povídali si o starých dobrých časech. Nemohl jsem to vydržet, potřeboval jsem cítit zase její rty, její tělo, její všechno! Pomalu jsem se k n přibližoval a nakonec jsem ji jemně políbil. Nejdříve se trochu lekla, ale pak začala spolupracovat. Líbali jsme se dravě, jako dřív. Vedla mě do své ložnice a zamkla. Pak jsme spolu zažili vášnivou noc.
********************
Když jsme skončili tak jsem se zeptat musel ,, co to dát zase dohromady, já sem tě nepřestal milovat Sáro'' jen na mě překvapeně koukla a pak souhlasila ,,taky tě pořád miluju Dane !'' Tohle jsem potřeboval slyšet. Jak to řekla usmál jsem se a dali jsme si druhé kolo..... Snad jsme nikoho nevzbudili.

Takže další díl, trochu jsem to oživila. Snad se líbí :) kdo čekal to, že Terky mamka bude I Niny mamka ???? :D asi nikdo co ?

,,Miluju tě a ty to víš ! "Kde žijí příběhy. Začni objevovat