To mi nemůžete udělat !?

2.4K 118 4
                                    

Když jsem se ráno probudila tak jsem spala na zemi a Terka byla v nepopsatelné pozici také na zemi. Nemohla jsem se tomu přestat smát. Smála jsem se tak nahlas, že jsem ji probudila, ale ještě předtím jsem si ji stihla vyfotit aby mi věřila jak spala. ,,Nino neuvěříš co se mi zdálo, byl to super sen chceš ho říct ?'' Naléhala na mě tak moc až jsem nakonec přikývla. ,,takže, zdálo se mi, že jsme sestry.'' A její nadšení z toho snu jí vrátilo do reality a uvědomila si, že to tak není. ,, ale Tery, on to nebyl sen '' vykouzlil se jí úsměv na tváři a začala se smát a radovat. ,,takže to je pravda ?? To je super !!'' Jásala dokud nepřišla její mamka ,, Holky ztište se prosím, chceme ještě spát, můžete zatím udělat snídani'' pokývali jsme hlavama na souhlas, že jdeme a tak zavírala už dveře a pak ještě v rychlosti řekla s úsměvem ,,bílou kávičku prosím'' a pak odešla.  ,,tak jdeme vařit!'' Rozkázala Terka ,, ok jen se obléknu, počkej na mě '' řekla jsem, a šla jsem si vyčistit zuby, samozřejmně šla i Terka :D.
******
Dole jsme uvařili čtyři kávy, tři bílé a jednoho turka.(turek=černá káva bez mléka). Dala jsem hrníčky s kávama na stůl a šla jsem Terce pomoct se snídaní. Namazali jsme pár chlebů česnekovou pomazánkou a já je ještě ozdobila pažitkou a rajčátkem. Vše jsme na stole upravili, aby to vypadalo nádherně a pak jsme svolali rodiče ke snídani. ,,Mami, tati!! , snídaně!!'' Řvali jsme po celé jídelně směrem ke schodům. Pak jsme jen čekali než přijdou a dali jsme se do jídla. Celou dobu po sobě táta s mámou koukali a dělali různý grimasy (neumim to napsat pardon :D ) obličeje. S Terkou jsme na ně koukali s výrazem ,co dělají, a tak se nakonec táta rozhodl promluvit. ,,Holky.. '' chvilka ticha a koukal na mě. Doufám, že to bude v pohodě. ,,s mamkou jsme se rozhodli, ehm... '' zase pauza.. ,,že budeme bydlet všichni spolu. '' s Terkou jsme byli úplně happy jak dva grapy a šíleli jsme radostí. ,,to jsem ráda, že jste spokojení'' přidala se mamka. ,, takže my pojedem, aby jsme se mohli sbalit'' usmál se táta a dal mamce pusu. ,,počkej cože ?'' Úsměv mě okamžitě opustil a přišla panika. ,,no budeme bydlet tady'' usmíval se pořád. ,,to nemůžeš myslet vážně tati ! To mi neuděláš, že ne !?'' Prosila jsem ho pohledem a byla jsem už zoufalá. Přeci jenom, v LA mám Brada, Sam, Deb a ostatní ze školy a podobně, mám tam moře, teplo, ale hlavně Brada a HOLKY !!!!! Totálně jsem se rozbrečela. Táta na mě jen smutně koukal ,, tati já tam mám holky, školu a hlavně tam Brad! Prosím nedělej mi to, ať se přestěhujou k nám, ale já z LA nechci prosím'' řekla jsem zoufale a smutně. Všem bylo ze mně smutno a nikdo se mi nechtěl podívat pořádně do očí, protože by se hned rozbrečel. ,,Nino promiň, ale my nemáme tolik prostoru, pochop to prosím, máš týden na rozloučení, vždyť za nima můžeš vždy přijet'' říkal mi táta a mně se chtělo pokaždém jeho slově víc a víc brečet. Jen jsem vrtěla hlavou do záporu a ubrečená jsem utekla nahoru do pokoje a zamkla jsem se. Proč mi to chtějí udělat, proč musím trpět já ?? Kéž by tu byl Brad a holky, objala bych je a už bych je nikdy nepustila. ,,Nino otevři prosím'' ťukala máma na dveře. Chvilku sem jí tam nechala, ale pak jsem se rozhodla, že jí otevřu. ,,co ?'' Řekla jsem naštvaně a zároveň smutně. ,,můžu?'' Koukla do místnosti. ,,jo'' uhla jsem se, aby mohla projít. Hned jak vešla jsem zavřela. ,,Nino já vím jak se cítíš, a mrzí mě to, vážně. Ale musíte se přestěhovat sem.'' Řekla smutně  a hladila mě po rameni. ,,jenže já je nechci opustit mami'' znova jsem se rozbrečela. ,,vždyť za nima budeš jezdit kdy chceš, můžeš tam i spát. A oni tady budou vždy vítaní.'' Usmála se na mě. Přikývla jsem a pak mě pevně obejmula. (Média)
Potom jsme šli zpět dolů. ,,dobře, tak pojeď '' Řekla jsem smutně a koukla jsem na tátu. ,,dobře tak jedeme.'' Usmál se na mě a bral si klíče od auta. Cesta trvala zase dlouho a já si psala s Bradem.
- Ahoj :( musím s tebou mluvit :/
Brad- ok o čem ? Je to důležité?
-ano je to důležité :'( budeme ae stěhovat :'((((
Br- cože ??! Né...!! :'(
-bohužel jo... tak nějak je Terky máma I moje máma, ehm.. k tomu ti pak řeknu víc.. no a prostě budeme se stěhovat k nim :'( za týden.. do NY !! Chápeš to ?? Nechci o vás přijít :'( , miluju tě Brade :'(((
Br- ouu Nino :'( kde jsi teď ?? Taky tě miluju ani nevíš jak moc :'( <3
- za půl hodiny tam budem čekej na pláži :') <3
Br- dobře :) budu tam. A jak se jinak máš kočičko ? :3
- jak asi ? :'( je mi hrozně. :( co ty ?
Br- neboj já ti zlepším náladu :)) mě je příšerně. Budu za tebou jezdit :(
- já za váma taky neboj :3 :))
Budu končit uvidíme se na pláži miluju tě :3
Br-dobře :) miluju tě zlato <3
- <3 <3 <3

,,Miluju tě a ty to víš ! &quot;Kde žijí příběhy. Začni objevovat