What's wrong?!

160 21 2
                                    

Kim ji yeon.

Setelah jimin hilang daripada pandangan mata,aku melepaskan tangan oppa dan pandang ke atas sambil membetulkan rambutku. Aduhh,Sakit tengkuk aku dari tadi tunduk.

"What's wrong with u ?!! Tetiba je macam kena rasuk pastu tetiba je kau tarik tangan aku. Kau jeles ke apa aku rapat dengan jimin tu?" Tanya oppa.

"Memang tak lah aku jeles!! Btw,Oppa rapat dengan dia ke?" Tanya aku pula.

"Aah,kitorang kawan rapat dari dulu lagi. Asal tanya?" 

"Erk,orang macam tu oppa buat kawan?! Seriously?!! Dah lah sombong,pastu berlagak pulak tu." Kataku sambil mencebik.

"Yah!! Jangan cakap macam tu lah!! Dia baik apa!! Eh,kejap. Mana kau tau dia ni sombong and berlagak ni? Kau jangan cakap yang kau ex dia." Oppa mula terkejut.

"Kau ni memang suka fikir bukan-bukan eh?!! Aku..aku masatu terserempak dengan dia lepastu aku terlanggar dia,masatu dia tengah lari. Mungkin dah lambat nak pergi sekolah pastu aku pun ....bla3x...." Cerita aku panjang lebar.

"Lah....patutlah kau tunduk je dari tadi. Tapi kan,dia tak pernah sombong macam tu dengan perempuan. Melainkan orang yang tak berapa nak kaya,memang sah-sah dia cakap macam tu. Time tu kau pakai baju apa?" Tanya oppa.

"Aku pakai baju biasa-biasa je. Seluar panjang dengan jacket."Kata ku

"Maybe masatu kau nampak macam orang miskin kot sebab tu dia jadi sombong." Kata oppa selamba lalu meninggalkan aku keseorangan.

Oh ya,lupa nak cakap. Sebenarnya kitorang masih dekat luar,belum sampai rumah lagi. 

"Yah !!! Kau ni suka tinggalkan aku sorang-sorang. Tunggu lah !!!" Aku mula mengejar oppa yang semakin jauh itu."

Setelah tiba di rumah,aku dan oppa pun mula naik tangga dan sebelum oppa hendak masuk ke bilik dia,aku jerit.

"oppa,ingat tau !!" Jerit ku,takde lah kuat sangat jeritnya.

"Ingat apa?" Tanya oppa dengan muka minta penyepak.

"Secret between us tadi lah!!" Kataku sambil buat muka -_-

"Ohh,saja je. Tak yah marah,nanti tak comel. Eh,kejap. Kau memang tak comel pun kan?" Kata oppa.

Aku pun mula mengangkat kaki nak menyepak tetiba je dia tutup pintu. Tak pasal-pasal aku tersepak pintu. Auchh,my beautiful legs. Dah lah limited edition.

"KIM TAEHYUNG !!!!!!!!!!!!! SIAP KAU ESOK !!!!!!!!" Aku menjerit sambil menumbuk pintu bilik oppa. LOL

Manakala oppa gelak macam setan kat dalam. HUh!! Tak best betul ada oppa macam ni,tapi.. kalau takde oppa macam ni mesti bosan kan? Haha. NIGHT !!!

Trying To Love You ●KeiMin●Where stories live. Discover now