Jealous.

149 20 7
                                    

Park jimin.

Aku mula bangun dari terus dibuai mimpi. Aku terus siap-siap dan pergi ke sekolah. Setelah tiba di pagar pintu sekolah,aku ternampak yunhyeong dan kei sedang berjalan bersama-sama lalu masuk ke dalam kawasan sekolah.

Cepat je dapat kawan. Sebelum ni aku tak pernah nampak yunhyeong rapat dengan sesiapa dan kei tu manusia pertama yang berkawan dengan dia, Mungkin

Aduh,sakitnya mata lagi hati yang merasa !! Cemburu? Entah,mungkin? Disebabkan aku taknak terus iri hati,aku pun melanggar kei.

Kei terjatuh,dan yunhyeong sambut. ADUYAII,aku makin merapatkan hubungan diorang adalah.

"Kau dah kenapa ?! Takde mata ke apa? Ke kau buta?!!" Marah yunhyeong lalu bantu kei berdiri.

"Dah,korang halang laluan aku. Memang lah aku terlanggar." Kataku selamba lalu berlalu pergi sambil menjeling yunhyeong.

Aku menuju ke kelas dengan perasaan yang marah. Cis,kenapa lah aku ni lembap sangat?!!

Beberapa minit kemudian,kelas mula penuh dengan pelajar dan selepas itu,guru yang mengajar waktu pertama(matematik) pun masuk. Itu,dia.. cikgu matematik pun masuk.

Cikgu pun mula mengajar. Selepas itu,cikgu memberi latihan yang agak sukar. Namun,aku cuba untuk menjawabnya. 

Kelihatan taehyung sudah siap lebih awal dari aku,lepas tu dia terus tidur. Yelah,dia ni pandai orangnya. Cumanya pemalas dia tu je yang membuatkan dia nampak bodoh. LOL.

Mata aku pun mula ligat mencari jawapan dari orang. Nak minta jawapan tae memang sampai mati dia tak kasi. Kedekut!!

Dan,mata ku terhenti pada orang yang duduk di hadapan aku. Kenapa mata aku berhenti dekat diorang?? Sebab .. yunhyeong dan kei macam dekat-dekat. 

Aduhh,park jimin!! Kau tak boleh cemburu!! Yunhyeong tu tengah ajar kei je,bukannya apa pun. Aku cuba untuk menenangkan diriku.

Tiba-tiba kei macam stress sebab tak dapat jawapan. Dia macam nak nangis sebab tak dapat jawapan. Dia serabutkan rambut dia.

Yunhyeong pula pujuk dia suruh buat lagi. Masalahnya,cara yunhyeong pujuk tu lain macam!! Dia menggosok-gosok badan belakang kei pastu dia tepuk perlahan badan belakang kei. SHITT !!!

Disebabkan aku dah tak dapat kawal kemarahan aku,aku pun berdiri sambil mengetuk meja sekuat hati aku.

Cikgu dan pelajar lain pandang aku pelik.

"Ye,jimin. Awak nak apa sampai ketuk meja bagai?" Tanya cikgu.

"Erkkk,sa...saya nak ke tandas. Dah tak tahan." Kataku lalu keluar kelas dengan perasaan malu+bengang. 

Tulah,kan orang dah kata jangan cemburu lagi!!! Dah,kau sendiri terima padahnya. Malu kot tadi!! Haishhhh,jimin...jimin !!!

-----

Jimin...jimin.. dah suka confess jelah ..huhhh pastu nak buli kei unnie yang comey tu. Sampai hati. Takpe,disbbkan kau selalu buli unnie.. author nak buat kau terseksa. MUAHAHAH 😂😂😂😂😂😂😂😂. Get ready boy 😏

Trying To Love You ●KeiMin●Where stories live. Discover now