Invitations.

156 21 6
                                    

Kim ji yeon.

Kini,semua pelajar mula bising selepas mendapat jemputan ke majlis hari lahir oppa (dan aku). Lagi-lagi pelajar perempuan.

'WEYH!! ESOK BIRTHDAY TAEHYUNG OPPA !!'

'Dengar cerita,adik dia balik dari australia. Katanya dia nak sambut birthday dia kat sini.'

'Wah,jinjja?!! Dah lama tak dengar cerita pasal bakal adik ipar aku nih'

'Nanti aku nak baik-baik lah dengan adik dia,boleh lah aku guna dia nak ngorat si taehyung oppa tu kan.'

'Hey,he is mine!!!'

BLA BLA BLA

Macam-macam aku dengar daripada mulut classmate aku yang tergedik-gedik kat sini.

Eh,kau fikir aku nak lah jadikan kau HAKAK IPAR aku?!!! SILA MENINGGAL lahh. Kau dah duk gelakkan aku haritu, sekarang tiba masanya untuk aku gelakkan korang balik.

HA HA HA !!!!

KRINGGGGGG 

Loceng sekolah berbunyi menandakan waktu persekolahan tamat. Jadi,aku dan yunhyeong mula keluar dari kelas setelah kelas mula kosong.

"Yun.. datang tau. Jangan tak datang pula." Pesan ku sebelum balik.

"Hokay my lovely kei. Bye awak" Kata yunhyeong lalu melambai kearah ku dan berlalu pergi.

Aku pun mula jalan kaki menuju ke rumah. Beberapa minit kemudian,aku tiba di halaman rumah lalu aku pun masuk dan terus menaiki tangga.

Setelah tiba di bilik,aku merebahkan diriku ke atas katil.

Huhh,kenapa lah aku dilahirkan dalam keluarga kaya yang amat menyusahkan?? Aip,kau kena redha kei!!

Aku kena siapkan skrip untuk esok. Kalau tak nanti gagap aku buat ucapan. Eh,aah lah. Yooa!! Nak jemput dia juga lah!!!

---

Simple chapter 😂😅 mianhae😅😅

Trying To Love You ●KeiMin●Where stories live. Discover now