?!!!

129 18 2
                                    

Park jimin.

Aku mula naik ke atas. Sebelum aku nak masuk ke dalam bilik aku, aku ternampak sojin yang berada di bilik sebelah bilikku.

Aduh dia ni, bila lah nak balik. Menyemak je. Aku mula menolak pintu bilik itu perlahan-lahan. 

Oh, tengah telefon orang rupanya. Patut lah tak perasan aku masuk. Hm, jap lagi lah suruh dia balik.

"Aku rasa buat sementara ni line clear. Jimin pun tengah keluar ni, kau jangan lah sampai bunuh kei. Aku tak nak teribat kalau kau bunuh dia eh. Aku just tolong kau culik kei je. Btw, duit aku bila nak sampai?" 

What?!!!!

Aku terus merampas telefon sojin.

"Hello?!! MANA KEI SEKARANG?!! KAU SIAPA HA?!!"  Kataku pada lelaki tu tapi malangnya lelaki tu dah putuskan talian.

Aku terus memberikan jelingan maut pada sojin.

"Kau!! MANA KEI?!! APA YANG KAU DAH BUAT DEKAT DIA?!!" Marah aku pada sojin.

"A..aku tak buat apa-apa pun. Aku just tolong jihoon tu nak culik kei je." Kata sojin dengan suara menggeletar.

"Baik kau bagi tau aku kat mana kei sekarang!!!" Marah aku lagi.

"Serius aku tak tau!!" Kata sojin.

"KAU TAK YAH NAK MAIN-MAIN DENGAN AKU BOLEH TAK?!!"  Jerit aku lagi.

"Erk, a.. aku tak tau pape. Tapi apa yang aku tau kei ada dekat rumah jihoon, dah tu je yang aku tau." Kata sojin ketakutan.

"Rumah jihoon kat mana?!! Baik kau bagi alamat cepat!!" Kata aku.

.
.
.
.

Hmm, ni ke rumahnya? Macam biasa-biasa je rumahnya. Takde lah tersembunyi sangat rumahnya.

Tiba-tiba aku terdengar satu suara perempuan menjerit. Dan yup, itu suara kei!!!

Aku terus mengeluarkan telefon dan menelefon polis.

Selesai telefon polis, aku masuk ke dalam rumah tu senyap-senyap. Aku pun naik ke atas perlahan-lahan.

Dan.....

- - - -

Hi guys.. rindu i tak😂. Btw, i nak promote satu acc ni.. plz la follow dia ye u all (sje je nk menggedik pakai i,u😂)

Mari secara berjemaah kita menekan butang 'follow' di acc hakak ni yerk zitaeliens dia ni tengah otw nak publish citerk.

Uishh citerk dia best nak mampuihh(pdhal x publish lgi😂).

Kesian dia

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kesian dia.. dia teramatlah memerlukan followers skrg. Mari beramai-ramai menyumbangkan bantuan pada dia ye. Bru tdi kena interview dgn 'bersamamu'😂. Okay mengarut.. BYEEEE

Trying To Love You ●KeiMin●Where stories live. Discover now