Kim ji yeon.
Aku pun membuka mata sedikit akibat rasa macam sedang terbang(?) Jadi, aku terus membuka mata aku seluas-luasnya.
"Yahhh, pehal dukung aku nih?!!" Tanya ku sambil buat muka pelik.
"Kau tidur kat dalam kereta tadi, aku tak sampai hati nak kejut. So, aku angkat jelah. Tak salah kan?" Kata jimin lalu mula membuka pintu bilik ku.
Lalu, dia terus meletakkan aku ke atas katil dan dia menyelimutkan aku. Selepas itu, dia mula berdiri dan hendak keluar.
"Oiii, terima kasih tau angkat aku!!" Kata ku.
"Sama-sama sayang ^3^" Kata jimin lalu menutup pintu bilikku.
Cis, ada hati panggil aku sayang sedangkan kau langsung tak sayang aku.
Apa-apa jelah. Daripada fikir pasal dia, baik aku tidur. Boleh lah mimpi aku ni ada kuasa macam elsa tu kan.
Hmm, tidur dulu!!
KRINGGGGGG (bunyi telefon berdering)
Aduhhhhhhh.. siapa pulak call aku malam-malam ni??? Tak faham ke orang nak tidur ha?!!
Aku terus mengangkat telefonku dengan malasnya.
"Hello? Siapa ni??" Tanya ku.
"Hi girl. I miss you so much jagi." Kata orang itu.
"Erkk, maaf ye. Wrong number lah." Kata ku.
"No, kim ji yeon. I tak salah call. I know, ini you kan? You tak perlu nak berpura-pura tak tau lah." Kata lelaki misteri itu.
"Who is this?!! Yunhyeong eh? Haha, yun. Tak jadi lah lakonan awak. Boleh cuba lagi ye." Kata ku sambil tergelak kecil.
"Siapa tu yunhyeong? Sampai hati you curang dengan I. Takpe, suatu hari nanti you akan jadi milik I kim ji yeon." Kata lelaki itu.
"Heyyy, aku dah berpunya okay!! Aku dah ada suami dah pun!! Tak payah nak ber'i,u' sangat lah!! Geli tau tak?!!" Kata ku sambil meninggikan suara
"Seriously you dah berpunya?!! Takpe, i tetap akan jadikan you ni milik i. Lasts forever sayang. Nantikan jelah ye. Bye bye sayang. Gudnite, sweet dream." Kata lelaki itu lalu dia memutuskan talian.
The f*ck man??? Eeee you, i konon. Kau fikir kau ni keturunan orang putih ke apa?
Nak cakap malay, cakap jelah. Huhhh. Btw, siapa dia tu?? Aku rasa....aku macam pernah dengar suara tu.
Tapi siapa ek??
YOU ARE READING
Trying To Love You ●KeiMin●
Random"A..aku sayang kau kei,ta..tapi aku takut dan malu. Aku takut kau membenci aku sebab selama ni aku selalu maki kau dan aku malu sebab abang kau sendiri kawan aku. Aku.. aku menyesal sangat dengan perbuatan aku yang layan kau dengan teruk selama ni...