Gentleman.

134 19 2
                                    

Park jimin.

"Yah,park jimin!! Cepat lah!! Kunci rumah mana?" Jerit kei setelah tiba di hadapan pintu rumah.

"Sabo lah!! Ish budak nih!!" Kata ku yang sedang sibuk mengangkat bagasi ku.

Lalu,aku terus mengeluarkan kunci dan membuka pintu. Aku menolak pintu rumah seluas-luasnya.

Wahhhhh. 예쁘다 !!!! 너무 예쁘다!!!

(Ok,author tertulis hangul😅sorry. Bukan ter .. tapi memang sengaja. Hoho. 미안해요😅정말 미안해😅😅)

Kei terus berlari naik atas setelah selesai tengok-tengok dapur dan ruang tamu. Aku hanya mengendahkan dia sebentar kerana sedang sibuk mengangkat beg dari kereta.

Selesai semua beg diangkut ke dalam rumah,aku terus naik atas hanya dengan bagasi aku.

Tiba di atas,aku ternampak satu pintu bilik terbuka sedikit. Jadi,aku pun masuk dalam bilik itu.

Bilik itu ada katil queen yang ada tirai di atasnya. Dan juga ada tv,penghawa dingin,almari besar dan lain-lain yang mewah.

"Nak apa masuk sini? Ni bilik aku lah. Kau pergi lah tidur kat bilik lain" Kata kei pada ku.

"Eh eh kau,memandai je nak arah orang. Takde,ni bilik aku jugak. Kau tu berambus sana."  Kata ku pada kei.

"Tchhh,tak gentleman langsung!! Beg aku pun kau tak tolong angkatkan!!" Katanya sambil mencebik + berpeluk tubuh.

OMGGGGGG KEI JANGAN BUAT MACAM TUHH PLEASEEEEE. AKU CUBIT PIPI TU KANGGGG.

"Eleh,kalau nak beg kau tu amik lah sendiri!! Kau fikir aku ni maid kau ke apa? Lagi satu ni bilik aku jugak!! Kalau nak,pergi bilik lain!!" Kata aku padanya yang sedang merajuk itu.

"OKAY FINE!! KAU AMIK LAH BILIK NI!! ADA BANYAK LAGI BILIK LAGI BEST DARI BILIK NI OKAY" Kata kei lalu bangun dan keluar dari bilik.

Aduhh,kei.. aku gurau je. Alohhhh. Jangan lah marah.

- - -

Korang ... dlam cerita ni,luaran jimin memang dingin sangat. Dalam hati dia je mcm ni. So,korg jgn anggap hati dia dah lembut lpas kawen ngn kei. Tak.. dia masih dia yang dulu. Ego tinggi giler mcm langit😂😂

Trying To Love You ●KeiMin●Where stories live. Discover now