What's wrong with me??

113 16 4
                                    

Kim ji yeon.

5 minit berlalu, jimin dan jiya pun datang ke arah kami setelah selesai melepaskan rindu tu.

"Maaf lah kei, saya just dah lama tak berbual dengan jimin ni." Kata jiya.

"Ehh,tak pe. Lagipun korang saling merindui lah katakan. Takpe, berbual je.. bukannya buat apa pun kan." Kata ku sambil tersenyum paksa.

"Erm, jimin oppa. Thanks sebab belikan saya baju ni. Nanti saya pakai. Awak pun, jangan lupa pakai baju ni." Kata jiya pada jimin sambil menunjukkan baju couple yang tak sweet tu.

"Okay. Anything for you ^^ . Nanti kita jumpa lagi ye jiya. Dah nak malam dah ni." Kata jimin.

"Okay. Annyeong jimin, kei." Kata jiya sambil melambai ke arah kami.

"Bye!!" Kata jimin sambil tersenyum.

"Jom yooa. Nanti eomma aku marah sebab balik lambat." Ajak jiya. Lalu jiya dan yooa mula meninggalkan kami berdua.

Aku terus tengok ke arah jimin. Jimin pula sedang tersengeh sorang-sorang.

"Gila eh? Sengeh sorang-sorang??" Kata ku sambil buat muka menyampah(😒)

"Haihh, ada masalah ke kalau aku sengeh sorang-sorang? Jeles ke kak???" Kata jimin sambil tersenyum senget(😏).

"Pleasee lahhh. Takde masa aku nak jeles wokay?!! Masalahnya, kau sengeh sorang-sorang tu.. dah macam orang gila tau!!" Kata ku sambil berpeluk tubuh dan buat muka menyampah.

"Oh. Tak jeles. Eh btw, dia lawo an?? Lawo giler kot, dah la baik orangnya. Memang tak rugi aku jadi pakwe dia kan? Sebenarnya kan.. kitorang masih ada peluang nak bersatu balik macam dulu." Kata jimin sambil tersenyum senget lagi.

Ish dia ni dah kenapa?!! Sengaja nak buat aku marah eh?!! Tapi..

Buat apa aku nak marah pulak ni?? K..kim ji yeon!!!! Andwae!!!! Kau.. jangan cakap yang... kau.. kau suka dia?!!!! Yahhh!! Mana bolehhhh. What's wrong with me?!!!

"Pehal diam pulak ni kak?? Lidah kelu eh lepas dengar yang aku masih sayangkan dia???" Kata jimin yang mungkin niatnya hendak mengusik aku.

"Eh ehhh mana ada lidah aku kelu. Takde maknanya. Korang ada peluang nak bersatu balik?? Kau tau ke yang dia masih suka kau? Tak kan?" Kata ku dengan nada marah.

"Baru je tadi dia kata 'oppa, jiya masih sayangkan oppa macam dulu. Cinta jiya pada oppa tak pernah berubah tau'. Ha? Tu apa??" Kata jimin.

"Lantak kau lah!!! Aku nak balik nihh!!" Kata ku lalu terus menuju ke arah kereta jimin.

Trying To Love You ●KeiMin●Where stories live. Discover now