dinner.(2)

127 18 1
                                    

Park jimin.

WAIT,WHAT?!!!!!

SERIOUSLY?!!!

"EH,KAU FIKIR KAU TU HANDSOME SANGAT KE?! YUNHYEONG LAGI HANDSOME TAU!! KAYA?! KAU FIKIR KAU TU KAYA SANGAT KE?! AKU LAGI KAYA DARI KAU LAH!!! BAJU,SELUAR,SELUAR DALAM,TEPON .. KAU TU SEMUA GUNA DUIT PARENTS KAU. BUKAN DARI DUIT KAU!!" Kata dia ataupun yang sebenarnya perempuan itu ... kei sambil menjeling aku.

Aku kaku,dan juga terkejut. What?! D..dia tu sebenarnya anak kedua keluarga kim dan dia juga adik kembar k..kim taehyung,best friend aku?!!

WHAT THE HE*L IS GOING ON RIGHT NOW?!!

OH NO !!! Aku dah kutuk dia macam-macam. Ottokae?!!

"Another one,kau fikir aku hadap sangat lah nak kahwin dengan kau? Eh,cermin diri kau dulu lah. Rupa dah ok,tapi hati tu tak ok! So,sekarang ni macam mana?" Kata kei tanpa pandang muka aku.

"Ma..macam mana apa??" Aku mula gagap akibat terkejut.

"Huh,asal kau ni lembap sangat ha? Kau sendiri kata kau taknak kahwin. So,macam mana kita nak batalkan perkahwinan ni?" Tanya kei lagi.

"Erk,a..aku takde idea sekarang ni." Jawab ku.

"Tchh,badan je besar otak kecil!! Erm, kau ada rumah sendiri dekat luar negara tak?" Tanya dia pada ku.

"Ada. Dekat jepun satu,dekat china satu,dekat malaysia satu. Banyak lah,belambak. Asal tanya?" Tanya aku pula.

(Wait,jimin. Seriously rumah kau ada kat malaysia?😱kat mana weh?! 😂rekaan semata-mata)

"Ha.. senang citer. Kau larikan diri senyap-senyap pergi jepun. Tanpa pengetahuan orang lain. Lepastu kau beranak pinak lah kat sana. Tak yah balik sini." Kata kei dengan selambanya.

"Oii,kau giler ke apa?! Habis tu kau buat apa? Sedap mulut kau je cakap camtu." Kataku pula.

"Aku? Aku hidup dengan tenang kat sini tanpa kau. Bagus lah. Kan?" Kata kei sambil smirk😏

Huh,kei dah lain sekarang. Kalau dulu,cara dia cakap macam lembut je. Tapi sekarang,bukan main kasar lagi.

"Ta..tak !! Aku takkan pindah sana!! Aku taknak tinggalkan eomma aku!!" Kata aku pula.

"Cis,anak manja. Kalau taknak,terpaksa lah kita kahwin." Kata kei dengan suara agak malas.

"YAHOO !!!!!" Tetiba,mulut aku buat hal.

Kei pandang aku pelik.

"Y..yahoo?!! Kau giler ke apa?" Tanya kei dengan kening berkerut.

"Ta..tak,aku yahoo tadi se..sebab tak yah pindah jepun. Hehe😅 Eee,takdenye aku ber yahoo sebab dapat kawen dengan kau" kata ku pula.

"Hmm" Lalu kei masuk dan tinggalkan aku keseorangan di taman itu.

Aku pun masuk. Lalu,selesai makan malam di rumah keluarga kim. Aku dan eomma pun balik.

Setelah sampai dirumah aku terus merebahkan diri di atas katil.

Huh,kecil dunia ni. Asyik lah jumpa dia. Mungkin... dia jodoh aku? Haha,happy dapat kahwin dengan dia?

Hey,sure lah!! Cuba kau suka kat sorang manusia ni. Pastu tetiba kau dapat kawen dengan dia. Siapa yang tak happy?

Tapi...

Macam mana lah aku nak hadap kei 24 jam nanti? Agak-agak kitorang selalu gaduh ke apa?

Agak-agak.. kitorang tidur sebilik ke?? Dan yang paling penting,agak-agak kei boleh ke terima aku sebagai 'suami' dia ke?

HUAHHH,MENYESAL NYA AKU BULI,KUTUK,MAKI DIA SELAMA INI !!!

Trying To Love You ●KeiMin●Where stories live. Discover now