Kim ji yeon.
Hari ini,cikgu yang mengajar mata pelajaran sains tidak hadir.
Jadi kelas aku mula riuh rendah bagaikan pasar malam. Kelas ku mula dipenuhi dengan gossip panas,suka ria dan gelak sakan.
Namun,tidak bagi aku. Air mata mula membasahi pipi ku. Yooa yang perasan aku menangis,dia terus memujuk aku.
"Jiyeon-ah. Jangan lah nangis lagi. Lupakan je si jihoon tu!!" Kata yooa yang sebenarnya niat dia hendak memujuk aku.
"Aku dah kata kan. Jangan panggil aku jiyeon lagi. Jiyeon dah lama pergi." Kata ku dengan perasaan yang bercampur marah dan sedih.
"Walaupun jiyeon yang dulu dah pergi,tapi 'kim ji yeon' tu tetap nama kau kan?" Kata yooa dengan suaranya yang lembut itu.
"It's Kei,not jiyeon anymore!! Aku taknak orang panggil aku jiyeon lagi." Kata ku dengan suara yang sedikit meninggi.
"Kau ni dah kenapa jiyeon erk kei. Kau ni takkan lah nak berubah disebabkan jihoon tu? Come on lah!! Takkan lah sebab dia kau nak jadi macam ni?" Kata yooa dengan suara yang agak meninggi.
"Jiyeon tu nama yang selalu dia sebut. Jadi,aku tak suka. Setiap kali orang panggil aku jiyeon,ianya akan meningatkan aku kepada lelaki tak guna tu!" Kata ku dengan perasaan marah.
"Huhhh,suka hati kau lah jiyeon Aishhh kei. Asyik tersebut jiyeon je,maklum lah dah terbiasa. Takpe,aku faham kau kei. Lepas ni jangan menangis lagi,sebab aku pun nak nangis kalau tengok kau nangis. Huhu. Takmo nangis agi ye." Kata yooa dengan suara serak sedikit dan air matanya mula menitis.
"Huhu,yooa jangan lah nangis juga. Kau jelah kawan sejati yang aku ada. Ily yooa" Kata ku sambil peluk yooa.
"Ily too kei. Jangan tinggalkan aku ye" Kata yooa sambil membalas pelukan ku.
Aku pula hanya mengangguk nak taknak je. Maafkan aku yooa,ta..tapi aku terpaksa tinggalkan kau petang ni. Btw,i love u too yooa my friend.
Terima kasih kerana sudi jadi kawan aku. Terima kasih juga sebab sudi hadap perangai aku yang selalu malukan kau dengan sikap childish aku ni,dengan sikap manja aku ni. Kau je yang mampu bersabar berkawan dengan aku. Terima kasih yooa^^
YOU ARE READING
Trying To Love You ●KeiMin●
Random"A..aku sayang kau kei,ta..tapi aku takut dan malu. Aku takut kau membenci aku sebab selama ni aku selalu maki kau dan aku malu sebab abang kau sendiri kawan aku. Aku.. aku menyesal sangat dengan perbuatan aku yang layan kau dengan teruk selama ni...