Lee sojin.
"Ha amacam dengan plan kita tu?" Tanya laki tu pada ku.
"Setakat ni semua okay. Tapi, aku tengok jimin tu macam tak suka aku je." Kata ku.
"Aduhh, kau goda dia habis-habisan!!" Kata laki tu.
"Huhh, kalau jimin tak nak jugak macam mana?" Tanya ku padanya.
"Persoalan aku sekarang ni, kau nak jimin ke tak??" Tanya laki tu.
"Nak memang lah nak!! Gila tak nak. Tapi macam mana ka-"
"Kalau kau nak dia, tolong lah buatkan jimin suka kat kau dan buatkan cinta jimin pada kei berkurangan. Apa susah?!" Kata laki tu.
"Ishh, yelah!!! Kau ni tau mengarahkan orang je tau. Habis tu kau buat apa?!!" Tanya ku padanya.
"Aku? Aku akan culik kei dan aku akan pastikan dia jadi milik aku. Tak kira lah kitorang bahagia ke tak. HAHAHA." Kata laki tu.
"Cis, apa seyhh tak bahagia. Nanti share sikit au. Aku nak jugak." Kata ku.
"Eh eh kau. Benda ni takde dalam perjanjian kita okay!!" Marah laki tu.
"Alahhh, aku dah penat-penat tolong kau. Ini yang kau balas kan." Kata ku.
"Huhhh, yelah. Nanti aku kasi sikit. Sikit je tau" kata laki tu.
"Kedekut punya orang!!!" Kata ku lalu duduk di kerusi dalam rumah laki tu.
"Haha, lepas ni kei milik aku. Bila aku dapat kei, semua benda aku dapat. Dia bagaikan berlian dalam hidup aku nanti." Kata laki tu sorang-sorang.
"Eleh, macam lah rancangan ni boleh berjalan dengan lancar. Dengan muka pecah kau ni kau fikir dia nak lah dengan kau? Tch, aku pun tak nak lagikan dia." Perli aku.
"Berani kau cakap macam tu!! Biar muka pecah tapi otak cerdik. Aku tak kisah lah dia nak kat aku ke tak. Tapi yang pasti, aku akan seksa dia sampai bila-bila." Kata laki itu sambil smirk.
"Jahatnya kau ni. Cari jelah perempuan lain. Apa susah!!" Kata ku.
"Kau tak faham ke?!! Dia tu bagaikan berlian bagi aku. Bila aku ada berlian, macam-macam aku ada. So, kei tu penting dalam hidup aku." Kata laki tu dengan bangganya.
"Hmm, buatlah apa-apa yang kau nak. Asalkan aku tetap dapat chim chim aku." Kata ku.
YOU ARE READING
Trying To Love You ●KeiMin●
Random"A..aku sayang kau kei,ta..tapi aku takut dan malu. Aku takut kau membenci aku sebab selama ni aku selalu maki kau dan aku malu sebab abang kau sendiri kawan aku. Aku.. aku menyesal sangat dengan perbuatan aku yang layan kau dengan teruk selama ni...