Park jimin.
Aku hanya muntah darah apabila teringat orang yang duduk depan aku tu saling merajuk. Buekk.
Tapi,perlu ke aku kisah.. kan??
Haishhhhh !!!!! Kenapa aku rasa macam iri hati bila tengok diorang berdua bersama-sama ha?
Lupa nak cakap,sekarang ni aku tengah lepak dengan member dekat rumah jungkook.
Aku hanya menghiraukan diorang yang sedang tergelak entah sebab apa.
"Hoi,chim. Kau da kenapa termenung? Teringatkan kei ke??" Perli jhope pada aku.
"Eh eh,kau dah kenapa tetiba sebut nama dia?! Takde nye aku nak termenung sebab dia." Tipu aku pada hyung.
"Eleh,tau lah kau suka dia. Kalau suka,cakap jelah. Tak perlu tipu kitorang." Kata rapmon pada aku.
"Haha,aku? Suka dia? Please lah !!! Tak hingin aku,dah lah hodoh." Kata aku pada mereka semua yang memerli ku dari tadi.
"Eh,kau. Tak baik cakap macam tu,kau da lah simbah air susu kat dia. Pastu kau baling kotak tu kat dia. Kau ni,tak kesian ke kat dia?" Kata teahyung.
"Eh eh kau dah kenapa cakap camtu. Entah-entah kau yang suka dia." Kata aku.
"Takde lah,dia manusia ada hati dan perasaan. Dia tu dah la perempuan,kau layan dia macam sampah lagi. Kalau satu hari nanti kau suka dia,kau rasa dia boleh terima kau ke??" Ceramah taehyung pada aku.
Manakala,yang lain hanya mengangguk tanda setuju.
"Ehh,dah lah buang masa je cakap dengan korang ni. Aku chaw dulu lah!!" Kata ku minta izin keluar.
"Woi !! Kata nak lepak sampai petang !!" Kata jungkook.
"Malas lah !!"
Aku terus keluar dari rumah jungkook dan mula menunggang motor menuju ke rumah.
Sepanjang perjalanan ke rumah,kata-kata taehyung terngiang-ngiang di minda ku.
Betul juga apa yang tae kata,dia tu manusia.. perempuan pulak tu. Tapi,aku layan dia macam sampah.
Dan yang paling buat aku tersentak ialah.. 'kalau satu hari nanti kau suka dia,mesti dia takkan terima kau'. Betul juga kata tae tu. Waktu dia nak masuk kelas sambil nangis tu(lepas aku curah air kat kepala dia),sebenarnya aku berhenti gelak sebab..
Sebab aku kesian pula tengok dia. Aku tak sepatutnya layan dia macam tu bukan(?) Kejam nya park jimin ni !!! KEJAP, Kenapa aku kesian dekat dia?
Sebenarnya,masa first time aku terserempak dengan dia.. jantung aku berdegup laju sebab sebelum ni,tak pernah ada seorang perempuan pun yang pernah terpegang dada aku.
Yelah,masa nak jatuh kan kepala dia terlaga dengan dada aku. So,aku rasa.. semacam dan hanya tuhan saja yang tau perasaan itu. Tapi,bila aku nampak baju yang dia pakai tu..tak jadi aku nak suka kat dia.
TAPI .... Patut ke aku minta maaf dekat dia?????
Banyak betul aku punya TAPI ni lah !!!
Aku sayang dia atau aku benci dia ?? Mana satu ni?????
YOU ARE READING
Trying To Love You ●KeiMin●
Random"A..aku sayang kau kei,ta..tapi aku takut dan malu. Aku takut kau membenci aku sebab selama ni aku selalu maki kau dan aku malu sebab abang kau sendiri kawan aku. Aku.. aku menyesal sangat dengan perbuatan aku yang layan kau dengan teruk selama ni...