바보(stupid)

126 20 8
                                    

Park jimin.

Rehat pun tiba. Aku terus berlari keluar dari kelas menuju ke suatu tempat. Setelah tiba di tempat itu,aku melihat sekeliling.

Erm,okay!! Takde orang!!! Aku pun cepat-cepat selongkar tong sampah. Aku keluarkan hampir ke semua sampah yang ada. 

Aku pun terhenti apabila sudah jumpa barang yang ku cari. Aku cepat-cepat masukkan balik kesemua sampah yang aku keluarkan tadi dan menuju ke tempat yang sunyi.

Disebabkan tandas je yang orang tak selalu kunjungi pada waktu rehat,aku pun terus menuju ke tandas. Setelah tiba di tandas,aku mengunci pintu lalu membuka kotak itu.

Woahh,coklat dan roti!!! Nampak macam sedap. Wait,ada nota kecil.

Dear jimin,

Terima kasih sangat-sangat sebab tolong aku haritu. Kalau kau tak tolong haritu,silap-silap patah tulang-tulang aku ni. Tapi,cara kau tolong aku tu salah lah. Kau patut tarik aku ke tahan aku ke,bukannya sadung kaki aku!! Lutut aku sakit tau!! Tapi,takpe lah. Again. THANKS!!

 Kei.

Tchh,ada gitu pulak. Aku dah tolong. Whatever lah. Yang penting,aku dia bagi note kat aku. Hoho,siap tulis nama aku lagi. Dear jimin 😏

Aku tersengeh sorang-sorang sebab dapat tulisan tangan kei. Jadi,aku pun mencium nota itu lalu menyimpannya dalam kocek. 

Lalu aku keluar dan makan roti itu. Manakala coklat tu aku simpan. Dah cair,tak sedap lah makan coklat cair. Tak best!!!

Aishh,kenapa lah aku ni bodoh sangat sebab layan kei macam tu?!! Aku ni lelaki tak guna betul!! Aku tak patut layan dia macam tuh.

Serba salah pula aku dekat dia.

---

Siapa suruh layan dia macam tu😑 -..- padan muka hang!! 😂😂

Trying To Love You ●KeiMin●Where stories live. Discover now