Happiness.

119 18 2
                                    

Kim ji yeon.

"Aku... minta maaf sebab buat kau cemburu tapi, itu semua tak terjadi kalau kau bagitau awal-awal." Kata ku padanya dengan suara bersalah.

"Ye, semua salah aku!! Aku tau aku salah. Aku faham yang kau tak suka aku mahupun sayang aku. Takpe, tak lama lagi aku akan lupakan kau. Aku tau yang kau tengah bercinta dengan yunhyeong. Aku tau yunhyeong tu lagi hensem dari aku. Aku juga tau yun-"

Jimin terdiam seribu bahasa dan matanya membulat. 5 saat berlalu, aku terus tolak dia.

Dia memegang bibirnya dan mukanya kelihatan amat terkejut.

"Apa yang kau buat tadi? Kenapa kau kiss bibir aku tadi?" Tanya jimin.

"Dah kau tu bising sangat. Dengar lah dulu apa yang orang nak cakap!! Jangan main potong je. Erm.. betul ke kau ikhlas suka aku?" Tanya ku dengan sedikit malu.

"Pehal? Kau nak gelakkan aku ke? Tak perlu lah weh. Dah lah, aku blah dulu." Kata jimin yang mula hendak beredar.

Aku terus mencapai tangannya.

Dia memandang aku dengan muka dingin.

"Lepaskan lah!!!" Kata jimin lalu melepaskan tangannya dengan kasar.

Aku terus peluk dia dari belakang.

"Even aku tak suka kau, tapi.. kalau kau betul-betul ikhlas suka kan aku... aku akan cuba untuk mencintai kau." Kata ku.

Jimin pusing dan memegang kedua-dua pipi ku.

"Seriously kim ji yeon?!!" Tanya jimin.

Aku mengangguk laju.

Jimin terus memeluk aku dengan erat.

"Thanks kim ji yeon. Aku janji akan jaga kau dengan sebaiknya." Kata jimin.

"Aku? Taknak tukar panggilan nama ke? Hehe." Tanya ku lalu meleraikan pelukan.

"Nak panggil apa? Sayang? Baby?" Tanya jimin sambil smirk.

"Eee, macam apa je baby. Erm, panggil 'saya awak' jelah." Kata ku.

"Boleh je. Panggil yobeo jagi boleh??" Tanya jimin.

"Boleh lah. Eh dah lah. Saya nak makan. Lapar." Kata ku.

"Hokay jom!!!" Kata jimin.

Akhirnya, aku dapat juga kebahagiaan yang ku mahukan selama ini. Terima kasih jimin, sebab kau dah perbaiki hubungan kita.

Aku harap sangat kebahagiaan ini kekal selamanya.

- - - -

Tersengih sorg2 author buat chapter ni. Sampai mak author tegur author ni mcm org giler senyum sorg2😂

- - - - -

Got tagged by BloomingKei_95 thanks sbb tag.

Got tagged by BloomingKei_95 thanks sbb tag

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

1. Tak😂 tpi klu boleh nk lebih kenal and lebih rapat.
2. Semua cerita sabrinalienn je. Tak minat baca citer sngt semenjak jadi top20 kat sekolah [tak sangka pon]😂 So mmg bkk wattpad utk update citer je.
3. Bts only. Takde no2 no3. Sbb malas nak minat yg lain, takut fall in love.
4. Lovelyz, wjsn(cosmic girls), ioi(already disbanded😭😭)
5. Cake.
6. Dah lama dah ready sbb thun ni pt3. Klu x ready mmg maut lah 😄
7. Gila buat sementara waktu.
8. Min yoongi ♡
9. Nombor 8. Sebab ianya mengingatkan saya kepada cinta tiga segi antara saya, jimin dan suga (the ffff ok author mmg mcm ni orgnye)
10. Tanak lah tag org. Boleh kan 😅

Trying To Love You ●KeiMin●Where stories live. Discover now