Save me!!!

130 17 0
                                    

Kim ji yeon.

Sedang aku mengelamun, jihoon masuk ke dalam bilik sambil memegang pisau.

Aku mula takut apabila dia memegang pisau itu ke arah muka aku.

"Ohh tau pun takut. Kalau kau tak nak hiris tangan kau, baik kau kahwin dengan aku esok juga!!!" Kata jihoon.

"TAK AKAN PERNAH TERJADI MANUSIA DURJANA!! Baik kau bunuh aku jelah setan!!!" Kataku.

"Bunuh? Tak.. aku takkan bunuh berlian aku. Kalau aku bunuh kau, macam mana aku nak hidup?? Duit pun takde kan? Ka-"

"Kau pergi jelah cari kerja. Kan senang.. BODOH!!!" Aku potong kata-katanya.

"What?? Aku bodoh?? Oh ya. Ni bodoh nye." Kata jihoon lalu menghiris jari ku dengan pisau itu.

"AAAAHHHH SAKITTTT" Jerit ku sekuat-kuatnya.

"Diam lah sikit kalau nak menjerit pun!!" Kata jihoon lalu melempang aku sampai aku terjatuh dengan kerusi tu sekali.

(Aloloo sweetnya jatuh dengan kerusi. Okay ttiba je😂)

Aku mula menangis kerana kesakitan.

"Esok, aku nak kau failkan surat penceraian kau dengan jimin!! Dan esok juga kau ikut aku pergi gereja. Kita kahwin!!" Kata jihoon.

"Aku cakap tak nak, AKU TAK NAK LAHH!!" Kataku.

"Kau ni memang degil orangnya eh? Orang cakap baik-baik, kau balas lah baik-baik!!" Kata jihoon lalu menghiris lengan aku pula.

Dan dia menekan kuat pada luka di lengan aku sehingga banyak darah keluar. Aku rasa hampir nak pitam.

Tiba-tiba pintu bilik terbuka dan ya!! Itu jimin!!!

Jimin terus menumbuk muka jihoon sekuat-kuatnya. Jihoon jatuh dan memegang mukanya.

Jihoon bangun dan mengambil pisau tadi.

"Mati lah kau dengan pisau yang berdarah kei ni!!" Kata jihoon yang hampir nak cucuk pisau pada badan jimin.

Tapi, polis datang dan terus menyepak pisau tu lalu mereka menggari tangan jihoon.

(Aksi apakah ini😑 tah sejak bila author pandai tulis citer mcm ni)

Jimin pun datang meriba kepala ku.

"Kei!! Kei tolong jangan tinggalkan saya!! Kei.. tolong lah. Awak kehilangan banyak darah ni. Awak takkan mati kan?" Kata jimin sambil menangis-nangis.

"Jimin.. andai kata hari ni hari terakhir bagi saya, satu je saya nak cakap. Terima kasih sebab bahagia kan walaupun baru je beberapa hari yang lalu. Awak cari jelah pengganti saya nanti." Kata ku dengan mata yang layu.

"Tak kei please jangan cakap macam tuuu. Takde seorang wanita pun yang boleh gantikan awak!!!" Kata jimin sambil menangis lagi.

"Ji.. jimin.. saranghaee" kataku lalu mataku terpejam dan

........

Trying To Love You ●KeiMin●Where stories live. Discover now