Y...you?!!

107 13 6
                                    

Kim ji yeon.

Errrr, ngantuknya. Aku mengeliat kecil. Aduh, sakitnya tengkuk. Pehal boleh sakit pulak ni? Aik? Aku tidur atas kerusi?? Eh kejap, aku kat mana ni??

Aku cuba bangun tapi aku terduduk balik sebab tanganku diikat di belakang kerusi tu. Ishhh aku kat mana ni? Apa aku buat semalam ek?

Semalam, sojin tampar aku.. lepastu aku keluar rumah menangis-nangis. Masatu aku ngantuk giler nak mati.. so, aku hampir nak tumbang kat atas jalan.

Tapi tak silap aku, masa aku nak tumbang tu.. ada laki sambut. Tinggi dia macam... macam siapa ek? Macam kenal lah tinggi laki tu.

Kejap.. yunhyeong??? Haah lah.. tinggi dia sebijik macam yun. Tapi.. takkan lah yunhyeong pulak.

"Hai sayang." Kata seseorang dari belakang telinga ku.

"Si.. siapa kau? Sampai nak ikat aku bagai ni." Jerit ku.

"Ni saya lah." Kata laki tu lalu berjalan di hadapan ku.

"Ka....kau?!!!!! Apa kau nak dari aku? Pehal kau ikat aku ha?" Tanya ku.

"Lek ah.. benda boleh bincang kot. Saya culik awak sebab awak telah mencuri hati saya cia cia cia. HAHAHA." Kata laki tu.

"Kau tak yah nak memain boleh tak?!! JANTAN TAK GUNA!!" Jerit ku padanya.

"What? Jantan tak guna? Haha, berani nya kau panggil aku macam tu kan?" Kata laki tu lalu menampar kuat pada muka ku.

(Berapa byk kli lah kes tampar-menampar ni.. aduyaii 😅)

"Auchh, apa kau nak dari aku ha?!!" Tanya ku sambil menangis.

"Aku nak kau kahwin dengan aku!!!" Kata laki tu.

"Tidak akan pernah terjadi!!" Kata ku.

"Really??? Aku tak kisah lah kau nak ke tak, yang pasti kau tetap kena kahwin dengan aku jugak. Faham?" Laki itu terus menarik rambutku.

"Untuk apa aku kahwin dengan kau?!! Aku dah bahagia dengan jimin lah. Kau tak faham bahasa ke?!!" Kata ku.

"Bahagia?? Habis tu malam semalam apa citer? Aku tau lah kau ada masalah dengan suami kau tu. Well, sojin memang pandai nak buat kau keluar dari rumah. Haha, I'm proud with her." Kata laki tu sambil ketawa

"W..what?! Kau kenal sojin?!! Ma.. macam mana kau boleh kenal dia??" Tanya ku.

"Haha, lee sojin lah yang bantu aku untuk dapat kan kau!! Aku suruh dia muncul dalam hidup jimin dan cuba untuk buatkan jimin suka dia balik. Bila jimin dah tak kisah pasal kau, aku pula yang aku muncul dalam hidup kau. Dan masatu kononnya aku jadi budak baik dan kau pasti akan terpikat. Tapi, sume rancangan aku tak berjalan dengan lancar sebab jimin terlalu sayangkan kau. Kuat betul cinta jimin pada kau ye." Terang laki itu.

"Ka...KAU LAH JANTAN TAK GUNA YANG PERNAH AKU JUMPA!!! AKU BENCI KAU DARI DULU LAGI!! DAN AKU TAK AKAN BERKAHWIN DENGAN KAU SETELAH APA YANG KAU DAH BUAT DEKAT AKU!!" Kata ku dengan nada meninggi.

"I don't care about that. Kau, tetap akan jadi milik aku kim ji yeon!! Aku pun sebenarnya tak nak kahwin dengan kau lah!!! Tapi disebabkan syarikat aku bankrupt dan hutang makin banyak, aku terpaksa kahwin dengan kau untuk selesaikan semua masalah ni!! So, kau memang kena kahwin dengan aku no matter what happens."  Kata laki tu.

"KAU .. DARI DULU SAMPAI SEKARANG TAK PERNAH BERUBAH!! Aku benci kau KANG JIHOON!!!! Dan aku tetap tak nak kahwin dengan kau tak guna!!" Kata ku.

"Terima kasih kerana mencabar aku untuk berkasar dengan kau." Kata jihoon lalu keluar dari bilik.

Ya tuhan, harap semuanya baik-baik je. Terutamanya jimin.

Trying To Love You ●KeiMin●Where stories live. Discover now