Married.(jimin)

135 21 12
                                    

Beberapa minggu kemudian.

Park jimin.

Kini aku berada di hadapan gereja. Gereja mula dipenuhi dengan tetamu yang hadir.

Tiba-tiba pintu gereja yang tertutup,kini terbuka. Kelihatan mr.kim dan anak perempuannya sedang berjalan ke arah aku.

(Author tidak tahu cara orang bukan islam kahwin ye. So kalau author merepek sikit, Maafkan ya)

Mula lah piano dimainkan oleh entah pakcik mana tah.

Ya tuhan,mengapakah kei amat cantik hari ini!!! Gugur jantung aku. Tak,aku tak tahan. Kalau boleh aku nak pitam kat sini.

HEART ATTACK!!!

Setelah kei tiba di sebelah ku,kami berdua pun menghadap paderi. Lalu mula lah paderi tu bagi ceramah serba sedikit yang agak membosankan. 

Selesai berceramah dan lafaz akad nikah(?) LOL. Aku menyarungkan sebutir cincin ke jari manis kei.

Lalu aku pun menarik kei ke dalam pelukan ku. Dan,kami pun saling cium TERPAKSA. 

Semua tetamu berdiri dan bertepuk tangan. Ada je yang bersorak. Nak tau siapa? Siapa lagi kalau bukan member aku aka BTS.

Kami pun cium buat 3 saat SAHAJA. Itupun kei yang tolak. Huhu,baru nak menikmati ciuman tadi😂.

-skip-

Aku terus menuju ke arah member-member aku yang sedang menikmati makanan.

"Hoiii. Pegantin baru sampai!!" Kata jhope hyung.

"Wah,berseri-seri muka kau yerk" Kata suga hyung pula.

"Eh eh. Sudah-sudah lah tu,malas nak layan korang ni." Kataku lalu duduk di sebelah jungkook.

"Hyung,dengar cerita yunhyeong suka kei." Bisik kookie pada ku.

"S..so? Apa masalahnya? Biar lah dia nak suka ke tak ke" kata aku.

"Aik,hyung tak takut ke kalau dia ambil kei? Entah-entah kei pun suka yunhyeong." Bisik kookie lagi.

"WHAT?! SERIOUSLY?!" Jerit ku tapi 1 meja tu jelah dengar tak lah sampai semua orang dengar.

Member bts pandang aku pelik.

"Eh,tak de pape. Makanlah. Teruskan makan. Sekali seumur hidup je ni aku belanja. Haha" Kataku sambil gelak ejek.

Reaction bts be like 😑 .. 😂😂😂

"Ha,apasal hyung terkejut? Hyung suka kei kan??" Tanya kookie dengan kening sebelah terangkat sedikit.

"Kau takyah nak memfitnah orang kat sini. Bila masa tah aku suka dia." Kata aku yang nak cover perasaan aku terhadap kei.

"Hmm,terpulang pada hyung lah. Satu hari nanti,kalau kei pergi dekat yunhyeong.. hyung jangan cari kookie nak mengadu pulak!!" Kata jungkook lalu sambung makan.

Hmm. Kei is mine!! Takde siapa boleh sentuh dia. She is mine!!

Mataku terus mencari kelibat kei. Oh,dia dengan yunhyeong. Wait,what?! Yunhyeong?!!

Eeee,bukan main mesra lagi diorang tuh!!! Suap-suap bagai!! Patutnya aku yang disuap oleh kei. Bukan yunhyeong tuh!!!

Jimin jelesss -..- 😏😂

Trying To Love You ●KeiMin●Where stories live. Discover now