Kim ji yeon.
Huaaaa.. aku mengeliat kecil sambil menggosok-gosok mata ku.
Sedapnya tidur atas katil ni tapi,baby kat rumah lagi best.
Ehhhhhh,bukan aku tidur atas lantai ke semalam?!! A..apasal aku boleh tidur atas katil pulak nih?!!!
Ta...takkan lah ji...jimin yang angkat aku?!! Di..dia sentuh badan aku?!!!! OH,PLZ.. NO WAY!!!
But,sebelum aku nak marah-marah dia.. baik aku mandi dulu. Tak pasal-pasal nanti dia cakap ada kambing dalam rumah.
Selesai mandi, baru sahaja aku nak turun tangga.. aku terserempak dengan jimin yang sedang berbual dengan oppa.
"Weh,asal kau... eh salah. Erk,yeobo ikut jagi kejap. Ada benda nak cakap." Kata ku sambil tarik tangan jimin masuk bilik + kunci pintu bilik.
"Kauuuuuu. Apa yang kau buat dengan aku semalam ha?!!" Tanya ku pada jimin sambil menuding jari ke arah mukanya.
"Ma..mana ada aku buat apa-apa kat kau." Kata jimin dengan selambanya.
"Takde buat pape kau cakap?!! Habis tu macam mana aku boleh tidur atas katil sedangkan semalam aku tidur atas lantai?!!!" Tanya ku lagi.
"Oh. So,sekarang ni kau perasan lah ye? Kau fikir aku dukung kau pastu aku letak kau atas katil?? Eh,kau tak yah nak perasan sangat lahh. Kau tu yang mengigau. Tetiba je bangun pastu tidur sebelah aku." Kata jimin panjang lebar.
"Ha?!! A..aku mengigau??? Seriously?? Aku tak pernah mengigau okay!!!" Kata ku sambil menjeling nya.
"Mana kau tau kau mengigau masa tu? Kau tak sedar langsung. Aku tolak kau sampai jatuh katil. Kau bangun balik pastu tidur sebelah aku. Sayang sangat dengan aku sampai sanggup tidur sebelah aku ye" Kata jimin sambil smirk.
"Pffttt,kau sendiri cakap aku tak sedar time tu. So,just abaikan je pasal hal tu. Lagipun semalam,aku macam ada nampak kau cium pipi aku lepas kau dukung aku lah sangat tu. Btw,tak kan?? Tu mimpi je an??" Tanya ku pada jimin.
Reaksi muka jimin nampak macam terkejut(?) Lepas aku cakap macam tu.
"Yelah.. tu mimpi je. Mana ada aku buat apa-apa kat kau. Takde nye aku nak dukung kau apatah lagi cium kau. Dah lah,daripada layan kau.. lebih baik aku pergi breakfast." Kata jimin lalu dia terus keluar dari bilik.
Hmm,nasib baik. Tapi,kalau betul lah pasal semalam tuh .. mesti aku akan cuba untuk suka dia.
Sebab apa?
Sebab .. malam tu,dia cakap dia suka aku dan dia cemburu tengok aku rapat-rapat dengan yunhyeong.
Lepastu,dia kata dia nak sangat aku mencintai dia macam mana dia mencintai aku. Dan,dia minta aku beri dia peluang untuk... membahagiakan aku.
Dan aku harap,itu bukan sekadar mimpi park jimin. Perlahan-lahan,kau buat aku makin suka kat kau tapi satu je yang aku nak dari kau untuk aku lebih mencintai kau. Iaitu...
Kejujuran daripada kau. Aku nak dengar dari mulut kau sendiri yang kau cintakan aku,park jimin. Kalau betul lah kau suka aku.....
I will trying to love you park jimin :)
YOU ARE READING
Trying To Love You ●KeiMin●
Random"A..aku sayang kau kei,ta..tapi aku takut dan malu. Aku takut kau membenci aku sebab selama ni aku selalu maki kau dan aku malu sebab abang kau sendiri kawan aku. Aku.. aku menyesal sangat dengan perbuatan aku yang layan kau dengan teruk selama ni...