Oppsss.

169 17 2
                                    

Kim ji yeon.

Selesai pijak kaki oppa,aku pun pusing hadapan. Lalu,yunhyeong pandang aku dengan pandangan 'seriously?'

"Wae? Kenapa pandang saya macam tu?" Tanya ku pada yunhyeong.

"Seriously? Awak tau tak awak baru pijak kaki siapa tadi?" Kata yunhyeong dengan muka terkejut.

"Ya saya tahu,Kim taehyung. So?" Tanya ku dengan kening sebelah terangkat.

"Bukan tu je. Dia anak kepada mr.kim yang merupakan pemilik syarikat terkaya di korea. Nanti kalau dia saman awak ke apa. Tak takut?" Tanya yunhyeong lagi.

"Hek eleh.. dah selalu dah pijak kaki dia. Bukan setakat pijak je,buat WWE pun pernah tau. Tak guna punya abang,dia pernah kenakan saya sampai saya terpijak pintu bilik dia tau." Kataku dengan penuh semangat.

And then,reaction yunhyeong be like 😱😱😱 mata yunhyeong membulat manakala mulut ternganga.

"Apa hal terkejut?? Betul apa? Saya kan memang adik dia so,buat apa nak takut kan?" Kata ku lagi dengan selamba badaknya mulut aku buat hal.

Bila aku teringat balik apa yang aku cakap beberapa saat yang lalu. Then,my reaction be like 😱😱😱.

"Opppsss.. Apa yang mulut aku ni cakap tadi?! HAISHHH. SHOWMXPWJS" Aku mula cakap sendiri sambil menepuk-nepuk bibir aku.

Aku pandang yunhyeong,dan yunhyeong juga pandang aku dengan muka terkejut lagi.

"A...awak. Rahsiakan pasal hal ni,boleh???" Bisikku perlahan di telinga yunhyeong.

"Boleh,tapi serious lah?? Korang adik-beradik?" Tanya yunhyeong perlahan.

"Huhh,ya. Sebenarnya,saya kembar dia. Kembar tak seiras. Tapi,ramai orang tak tau identiti saya sebagai adik taehyung. Sebab saya yang minta mak saya rahsiakan." Bisikku perlahan pada yunhyeong.

Takut orang lain dengar.

"Tapi,bukan ke adik dia belajar di luar negara dari umur 6 tahun? Dan dia juga membesar di Australia,tak silap." Tanya yunhyeong.

"Aishh awak ni. Memang lah,ramai orang sangka adik taehyung tu kat australia. Tapi,itu semua rumors je. Saya yang minta eomma buat rumors tu. Bukannya saya sengaja nak suruh eomma tipu semua orang,tapi saya cumanya tak suka lah hidup orang kaya ni." Kataku panjang lebar.

"Ohh,tapi awak kena juga bongkarkan pasal ni." Kata yunhyeong.

"Huhh.Ya,saya tau. Tapi,nantilah saya bongkarkan pasal hal ni." Kata ku lagi.

"Awak sanggup pula dibuli kat sekolah ni?" Tanya yunhyeong

"Saya tak sanggup sebenarnya😂😅tapi,saya just nak tengok hati orang kaya macam mana dan yang pasti semuanya hati kotor!! Busuk,jijik!! Saya takkan kahwin dengan orang kaya. Melainkan orang yang macam awak. Tapi,itu tak bermakna saya suka awak ye. Sorry sikit,dah la tak hensem." Perli ku.

"😑 ok,fine. Tanak kawan awak." Dia berpura-pura merajuk(?).

Dia membelakangkan aku sambil berpeluk tubuh dan tak ketinggalan bibir muncung macam itik. Quek quekk.

"Aduyai,awak saya gurau je. Awak,awak !!" Pujuk ku sambil menarik-narik lenggannya.

Dia menepis lembut lengannya.

Aku mencucuk-cucuk pinggang dia. Masih merajuk.

Aku menggeletek leher dia. Dia tergelak,tapi masih merajuk.

"Alah,susah betul nak pujuk dia ni lah. Huhh,majuk je tau!! Tanak kawan awak jugak!!" Aku pun merajuk sekali.

Aku pun membelakangkan dia sambil berpeluk tubuh.

Dan.. aksi saling merajuk ini berterusan hingga ke waktu persekolahan tamat. Bukannya merajuk betul-betul pun. Merajuk manja-manja je😂😂😂. Ngengada.

Dah kitorang sama-sama childish,mana taknya😂😂

Trying To Love You ●KeiMin●Where stories live. Discover now