Park jimin.
Aku membuka mata apabila terjaga akibat bunyi jam loceng.
Ehhh,kejap!! Aku kat mana nih?? Bukan ke katil bilik aku single je? Asal katil queen pulak nih?
Aduhh,lupa pulak!! Ni kan rumah aku dengan ... hehe.. dengan siapa ye? Hehe.. dengannnn .. dengann.. hehe,malulah pulak.. dengannnnnn
(Aku tumbuk jugak jimin nih😂 nasib kau bias aku,kalau tak dah lama aku tumbuk kau.)
Dengannn kim ji yeon kesayangan aku lah!!! Siapa lagi?!!
Huhh,whatever lah. Bukannya kei suka pun kahwin dengan aku,aku je yang syok sendiri.
Aku terus bangun dan pergi mandi.
.
.
Skip
.
.Aku pun menuju ke kelas bersama kei. Maklum lah,kena lah berlakon sikit an?
"Wuuu pengantin baruu" Tegur jhope hyung.
"Berseri-seri muka kau ye jimin" Kata taehyung dengan senyum petaknya.
"Paiti chim curang dengan kookie" kata jungkook lalu berpeluk tubuh.
"Elehh,siapa suruh kau tolak cinta jimin masa dia suka kau dulu" Kata suga hyung sambil buat muka menyampah.
(Suga pun jeles jugak sebenarnya😂😂 #yoonmin😍)
"Apa-apa jelah korang nih!!" Kata ku lalu terus meninggalkan mereka(bts).
Setelah tiba di kelas bersama kei,aku pun duduk di tempat ku. Kei pula duduk di tempatnya(hadapan ku).
Kei dan yunhyeong mula berbual-bual. Aku pun mendengar perbualan mereka dengan berhati-hati. Apakah😂😂
"Untung jimin dapat kahwin dengan awak ye." Kata yunhyeong pada kei.
Memang untung pun aku dapat kahwin dengan dia. Tak macam kau,cinta tak berbalas. Hoho.
"Hmm,untung pebenda nya. Saya adalah orang paling malang di dunia sebab kahwin dengan dia tau. Dia tulah penyebab kita tak dapat bercinta tau." kata kei.
W..what?!! K..kei sayang ku. Mengapa awak cakap macam tu dekat titew. Huhuu.
"Alahaii,kenapa lah cakap macam tu? Tak baik lah. Macam mana kalau dia dengar?" Kata yunhyeong.
"Biarlah dia dengar pun. Bukannya dia kisah pun. Dia sendiri cakap taknak kahwin dengan saya. Dah lah,menyampah pulak bila cakap pasal dia." Kata kei lalu mengeluarkan buku latihannya.
"Hmm. Okay." Kata yunhyeong.
My blood,sweat and tears. Take it all away,go. Huhuuu,paiti kei titew cakap macam tu.
Titew cakap titew tanak kawen tu pun sebab awak tau!! Huhuu.
-----
Gedik pulak jimin kat chapter nih😂😂😂
Sorry lah,author xde idea sangat buat masa nih. Chapter ni,just funny moments je.
Maaf ye guys😅
YOU ARE READING
Trying To Love You ●KeiMin●
Random"A..aku sayang kau kei,ta..tapi aku takut dan malu. Aku takut kau membenci aku sebab selama ni aku selalu maki kau dan aku malu sebab abang kau sendiri kawan aku. Aku.. aku menyesal sangat dengan perbuatan aku yang layan kau dengan teruk selama ni...