4

6.9K 400 39
                                    

Simon Pov:

Tydzień później...

Czas konkursu się skończył. Dotarło do nas miliony zgłoszeń z różnych krajów, a teraz moim zadaniem jest wyłonienie tej nadzwyczajnej.

Przeczytałem już naprawdę setki listów i każda dziewczyna pisze to samo, opisuje siebie i kreuje się na kogoś, kto nie miałby być karą dla Horana, a nagrodą, a ja nie szukam dla niego darmowego bzykania przez miesiąc, tylko kogoś specyficznego, kto nauczy go rozsądku i pokory. W końcu jednak chyba mi się udało:

Dzień dobry, Nazywam się Camilla, mam dziewiętnaście lat i pochodzę z małej wioski oddalonej dwieście kilometrów od Londynu. W treści konkursu pisało, że trzeba opisać jak bardzo chce spędzić ten czas z Niall'em i dlaczego, a więc przede wszystkim dlatego, że Niall to mój idol i spotkać go, to byłaby dla mnie najpiękniejsza chwila w życiu.
Gdyby ludzie z mojej szkoły się o tym dowiedzieli, być może nikt by się już ze mnie nie śmiał, może przymknęliby oczy na to, że jestem taka przeciętna i dobrze się uczę. Tyle rzeczy chciałabym mu o sobie opowiedzieć, być może stałby się moim jedynym przyjacielem, ponieważ pomimo wszystkich tych jego skandalach, ja w niego wierzę, wiem, że to fajny chłopak. Proszę, spełnijcie moje marzenie i rozpatrzcie mój list pozytywnie, mimo iż tyle innych, na pewno ciekawszych dziewczyn się do was zgłosiło.

                                                 Camilla

-No i kochanie masz wygraną w garści.- Powiedziałem sobie pod nosem i zacząłem odpisywać na jej maila.

Droga Camillo, gratulujemy!!! Wygrałaś konkurs i to Ty polecisz na wymarzone wakacje z Niall'em Horan'em, w wybrane przez Ciebie miejsce. Prosimy Cię tylko abyś w najbliższą sobotę dotarła do Londynu. Niall będzie czekał na ciebie o 14:00 w restauracji przy Grand Hotel.

             

Gwiazdor - ZAKOŃCZONE Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz