Hartes yürümekten bacakları ağrımıştı.
Saros Arazisinin yolundan ayrılıp,Resek ormanına giden patikayı bulmaları için dört defa kaybolmak, neredeyse bir tepeden aşağı düşmek,eşyalarını çalmaya çalışan iki hırsızı önce dövüp,sonra da çıplak bir şekilde geldikleri yola geri göndermek,ve yolu tarif etmemekte direnen bir adamın çenesini kırmak zorunda kalmışlardı.Adam çenesi kırıldıktan sonra beş dakika ağlamış ve yerde debelenmişti.En sonunda Megas adamı öldürmek için hareketlendiğinde adam kırık çenesiyle ağlayarak yolu tarif etmişti.O olay bir gün önceydi ve o andan beri yol alıyorlardı.Çocuklar yorulmuş ve yürüyemez hale gelmişlerdi,ama Megas hala yürümeye devam ediyor,ileride bir han olduğuna yemin ediyor ve oraya varınca hamamda yıkanıp, dinleneceklerine söz veriyordu.
Megas en önde bir dev gibi yürürken arkasında Lara vardı.Bu sefer en arkada Loren vardı ve bayılacak gibiydi.Hartes ortadaydı ve bacakları tutmaz olmuştu.Arkasını dönüp Loren'e baktı,Kirtan'dan ayrıldıklarından beri doğru düzgün konuşmamışlardı.Hartes ve Lara savaşçı oldukları için dayanıklıkları fazlaydı,ama Loren hava tipi bir büyücüydü.Büyücüler daha narin,daha dayanıksız olurlardı ve bu yüzden on seviye altında ki hiçbir büyücü iyi bir kozu olmadan en önde savaşmazdı.O an Hartesin aklına,Loren'in daha önce söylediği birşey geldi.
Olduğu yerde durdu ve Loren'i bekledi,konuşup zaman geçirmek yorgunluğunu alırdı belki.Loren,Hartes'in yanından geçerken Hartes konuştu.
"Loren."
Loren yorgun argın ona döndü.
"Evet?"
"Şey,Kirtandayken bana savaşçı potansitelinde oldugunu ama büyücülüğe yöneldiğini söylemiştin.Ne demek istemiştin?Şarlatan gibi birşey demiştin ama tam hatırlayamıyorum.Tekrar anlatırmısın?"
Loren bıkkınlıkla nefes verdi,hiç hali yoktu ama Hartes'i kırmak istemiyordu.
"Bak,insan sadece savaşçı yada büyücü olmak zorunda değil,tamam mı?Bazı kişiler özel olur,hem savaşçı hemde büyücü potansiyelleri vardır.Ya ikisinden birini yada ikisini birden geliştirmeyi seçerler.Onlara ŞiaJin,yani dediğin gibi Şarlatan denir.Sayıları çok azdır,çünkü çok nadir olur.Bende de o potansiyel var,ama çok az.Çoğunlukla büyü üstüne eğilimim var.O yüzden büyücü tarafımı seçtim,savaşçı tarafımı yada ikisini birden değil."
Hartes onun söylediklerini anlamıştı,ama hala soruları vardı.
"Peki sen niye ikisinide seçmedin?Söylediğine göre bu,ŞiaJinler hem savaşçı hemde büyücü.Çok güçlü değiller mi?Sen de öyle olmazmıydın?"
Loren sinirle dişlerini sıktı ama yinede kendine hakim oldu.O asil bir aileden di sonuçta,bunun için eğitim almıştı.
"O kadar basit değil bu.Sadece savaşçı yada büyücü olarak bile gelişmek ve belli bir güç seviyesine gelmek bile onca yıl alırken,ŞiaJin olarak gelişmenin ne kadar zor oldugunu düşündün mü?Ömrünün çoğunu buna adaman gerekir,sadece çalışmak yetmez hemde.Seviye arttırıcı haplar,en iyi teknik ve büyü öğretmenleri ve kitapları ve daha neler neler gerekir.Üstelik bu kadar la kalmıyor.ŞiaJin lik tamamen aynı gitmez.Belli bir zamandan sonra iki taraftan biri tıkanır,eşit şekilde devam etmez.Ya savaşçı yada büyücü olarak devam etmek zorunda kalırsın."
Loren bunları söyledikten sonra,Hartes Lara'nında yavaşlayıp onların yanına geldiğini gördü.Konuşma ilgisini çekmiş gibiydi.Loren meseleyi kapatmak için derin bir nefes alıp devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ningendo
FantasySiyahlar içerisinde ki adam yukarıya doğru sıçradı ve üstünde neredeyse yok olmuş bir klanın arması bulunan devasa bir sütun'un üstüne kondu.Yıldırımlarla dolu gökyüzüne baktı,vahşice ve çılgınca bir kahkaha attı.Başını aşagıya çevirip bir zamanlar...