Hartes,karşısında dövüş teklif eden çocuğa sıkılmış bir şekilde baktı.
Bu teklifi bekliyordu,ama bu çocuktan değil.Diğerinden,artist olandan.
Gülüp yavaşça öne çıktı,bu çocuğa iyi bir ders vermek gerekiyordu.Tam konuşacağı sırada,çocuk konuştu."Seninle değil,onunla dövüşmek istiyorum."dedi çocuk,başıyla Malyen'i işaret etti.
Hartes şaşkınlıkla Malyen'e döndü,kendisine teklif edilmediği için çok şaşırmıştı.
Bu sefer Malyen öne çıktı,çok şaşırsada,sakince konuştu.
"Neden?"
Çocuk duruşunu düzeltti,boynunu oynatarak cevapladı.
"Birine dövüş teklif etmeden önce,kendini tanıtmalısın demiştin,ben de öyle yaptım,şimdi,dövüşecek miyiz?"
Malyen dediklerinin arkasında olsada,yinede sordu.
"İyi de neden?Niye benle?"
"İlk nedeni,benim Gümüş Modu görmek istemem,ikincisi,grup olarak gücünüzü görmek istiyorum,üçüncüsü,az önce arkadaşının arkasını kolladım,bu yüzden şimdi ona meydan okumak gibi bir saygısızlık yapamam,son olarak,kızlarla dövülmeyi sevmem."
Malyen düşündü,kendi fikrine göre yapılması gerekeni,çocuk yapmıştı.
Eğer geri çekilirse,sözünde durmamış olurdu.Hartes'i geçerek öne çıktı."Kabul ediyorum."
Lara"Buna vaktimiz yok"dese de,çocuk sol elini çevirip beline koyup,sağ elini yukarıya çevirerek,dirsekten büküp pozisyon almıştı bile.
Malyen Sağ ayağını geride tutup yan durdu,sol elini avucu yukarı bakacak şekilde öne uzattı,sağ elini ise sağ yanağının hizasında kaldırdı,avucu yanağına bakıyordu,baş parmaklarını elinin yanına yapıştırmıştı ve diğer parmaklarını dümdüz uzatmıştı.
Hartes ve Lara kenara çekilmiş,iki çocuğun birbirlerine bakarak durmalarını izledi,Hartes çocuğun adını Rob diye duymuştu,çocuk birde bir isim daha söylemişti,birlik ismi gibi birşeydi,ama Hartes onu hatırlamıyordu.
Rob,hızla ileri atıldı,Malyen kendini hazırlarken,Rob zıpladı,havada yan döndü,ve aşağıya,Malyen'e doğru korkunç bir tekme gönderdi.Malyen tekmenin gücünü sezmişti,iki kolunu çapraz yaparak yukarı kaldırdı,tekme şiddetle kollarına çarptı,Malyen biraz sarsıldı,tam çocuğa saldıracakken,Rob tekrar döndü,yere doğru düşerken, Malyen de tekme attı.Hartes,Malyen'in tekmesinin isabet edeceğini düşünürken,Rob arkasını döndü ve ellerini yere koyarak durdu,Malyen'in tekmesi üstünden geçip giderken,Rob ellerini kullanarak kendini Malyen'e doğru attı.Malyen neler olduğunu anlamaya çalışırken,Rob sağ ayağıyla olağanüstü bir hızla Malyen'in karnına tekme attı.
Malyen yerden atılan tekmenin güçsüz olacağını düşündüğü için,tekmeyi engellemeyi denemedi,ama düşündüğü gibi olmadı.Malyen hızla geriye savruldu,ağzından istemsizce kan çıkarken,ciğerlerinde ki tüm nefes kayboldu.Yere düştüğünde mahvolmuş durumdaydı,nefes alamıyordu,ağzında ki kan boğazına akıyor,ne kadar kötü durumda olduğunu anlatıyordu.
Zar zor dizlerinin üstünde doğruldu,
Hartes yavaşça öne çıkmaya çalışsada,Lara onu tuttu,teke tek bir dövüşe karışılmazdı,eğer karışırsa Malyen'in onurunu hiçe saymış olurdu.Malyen doğrulduğunda,gözleri gri renkte parlıyordu,işi ciddiye aldığı belliydi.Rob da bunu istiyordu,Gümüş Mod'unun tam potansiyelini görmek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ningendo
FantasySiyahlar içerisinde ki adam yukarıya doğru sıçradı ve üstünde neredeyse yok olmuş bir klanın arması bulunan devasa bir sütun'un üstüne kondu.Yıldırımlarla dolu gökyüzüne baktı,vahşice ve çılgınca bir kahkaha attı.Başını aşagıya çevirip bir zamanlar...