Hartes şaşkınlıkla nefesini verdi, gerçekten olmuştu.Dövüşmek istediği iki kişiden biri kendisine rakip olmuştu,üstelik o Malyen'i yenip aşağılayan Rob idi.Malyen'in intikamını alacaktı.Almalıydı.Malyen şaşkınlıkla kendisine döndüğünde,onun da Rob ile dövüşmek istediğini anladı,ne söyleyeceğini bilemedi.Lara'nın rakibide belli olurken,iki çocuk birbirine bakıyordu,Hartes bir şey söylemek için ağzını açsada,Malyen önce konuştu.
"Ona...Ona karşı dikkatli ol Hartes,öncesinde neler olduğunu biliyorsun."
Hartes bu cümlelere şaşırdı,daha çok bir öfke patlaması bekliyordu.
"Merak etme Malyen,intikamını alacağım."
"Buna inanıyorum."
Megas bunun bir şaka olup olmadığını düşündü,çocukların arası düzelmiş gibiydi,rakipleri ise Megasın eski dostunun öğrencileriydi.Olanlardan haberi vardı,Ramsey anlatmıştı.Rob,Malyene meydan okumuş ve ezici bir şekilde yenmişti.Hartes saldırmak isteyince Lara engel olmuştu.Megas herşeyin nasıl karıştığını düşündü.Arkasını dönüp çocuklarla beraber yürümeye başladı.
Piç Boris,Hartes'in ormandan canlı çıktığını Megas dan önce öğrenmişti,gelip Megasa Hartes'in turnuvaya devam etmesini emretmişti,Megas şüphe çekmemek için bir şey demesede,Zandor dan henüz haber gelmemesi elini kolunu bağlıyordu,mecburen kabul etmişti.
Ramseyin biraz bahsettiğine göre Perses bir Gümüş Gözdü,Rob ise tamamen fiziksel hız ve güç üzerine yoğunlaşmıştı.Megas olasılıkları düşünüp kafasında tarttı,Hartes den Altın Modunu kullanmamasını isteyecekti,eğer Su Krallığı sığınma taleplerini reddederse,Hartes güvende olurdu,ama kabul ederlerse,Kuzey Ateş ve büyük ihtimalle Doğu Yıldırım Krallığının düşmanlığını kazanacaklardı.Megas gülümsedi,kış uzun sürecek ve deniz donacaktı,yıllar boyu süren eğitimden sonra iki krallık birleşse bile, tam gücüyle karşılarına çıkan bir Leotini alt edemezlerdi.
Büyük binadan çıktıklarında,Megas gökyüzüne baktı.Bulutların şeklini inceledi ve bir bedene ve kanatlara sahip olan bir bulut görünce tekrar gülümsedi.Gelmek üzereydi.
"Buna inanamıyorum!"diye bir ses duydu Megas,döndüğünde Lara'nın konuştuğunu anladı.
"Ne oldu ki?"dedi Hartes.
"Ne mi oldu?Daha ne olabilirdi ki?Rakipleriniz tesadüf olamaz,sana Rob,Malyene ise Perses geldi,daha birkaç saat önce bizi öldürmek isteyenler!"
"Ne olmuş ki,sanki bizi öldürecekler gibi konuşuyorsun!"dedi Hartes.
"Off,yeter."dedi Malyen."Onlar bizim,en azından Hartes'in nasıl dövüştüğünü bilmiyorlar,Hartes o Rob denilen piçi parçalayacaktır,Perses'e gelince,ikimizde Gümüş Moda sahibiz,beni kolayca alt edemez."
Megas buna bir son vermesi gerektiğini fark etti.
"Yeter."dedi."Üçünüzede çetin rakipler çıktı,yapmanız gereken sıkı çalışmak ve şikayet etmemek.Haydi şehre gidelim,çağırdığım öğretmenler gelmiştir."
Megas yürümeye başlayıp bina alanından çıktı,sokaklarda ilerlemeye başladı,çocuklar onu takip ediyordu.Daha önce içki içip kahinle kavga ettiği yere gelip içeri girdi,mekan biraz doluydu,Megas köşeye,kızıl saçlı bir kadınla,başı ve gözleri dışında yüzü de kapalı birinin oturduğu yere gitti.
Kadın ve başı kapalı adam onu görünce ayağa kalktı.Hartes kadına bakınca nefesi kesildi.
Kadın zayıf görünsede,kolları ve bacakları güçlü bir vücuda sahip olduğunu kanıtlıyordu,kızıl saçları omuzlarını geçip sırtına dökülüyordu,içinde kaybolunabilecek ela gözleri,ufak bir burnu ve tatlı dudakları vardı,çok güzeldi.Adam ise bol bir cübbe giymişti,sadece masmavi gözlerin görünüyordu,kadın Megasa sarılıp yanağından öptükten sonra,oda hızlıca sarılmıştı,kadın Megasın arkasında ki çocukları daha iyi görmek için Megasın etrafından dolandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ningendo
FantasySiyahlar içerisinde ki adam yukarıya doğru sıçradı ve üstünde neredeyse yok olmuş bir klanın arması bulunan devasa bir sütun'un üstüne kondu.Yıldırımlarla dolu gökyüzüne baktı,vahşice ve çılgınca bir kahkaha attı.Başını aşagıya çevirip bir zamanlar...