Son Aşama

3.9K 340 10
                                    



Megas binadan uzaklaşırken, duyduklarına inanamıyordu.Rades Kerbeks.Buradaydı,hemen dibindeydi,ama onu ne görmüş nede hissetmişti.Üstelik Hartes'e gerekli taşı verip ormandan çıkmasını sağlamıştı ki,bu inanması çok zor olan bir şeydi.

"Onu alabilirdi,neden almadı ki?"

Megas aklını kaçıracaktı,buraya kadar geldikten sonra,Rades hiçbir şey yapmamıştı.

"Yoksa değişiklikten haberimi oldu?"

Bu imkansızdı,kahin yalnızca Megas'a söylemişti,kavgalarından birkaç saat sonra.Şehrin sokaklarında ilerlerken,Megas tabelalara bakıp restoran beğenmeye çalışıyordu,çocuklar çok aç olmalıydı.Yürümeye devam ederlerken,Malyen'in yanına geldiğini fark etti.Başını ona çevirdi.

"Efendim,ormandan sonra geri çekilmemiz gerekmiyor muydu?"

Megas bunu nasıl açıklayacağını düşündü.

"Planda bir değişiklik oldu Malyen,Hartes devam etmeli,ama istersen sen çekilebilirsin."

Megas çocuğun yüzünü kaplayan sert ifadeyi görünce,onu küçümsediğini fark etti.

"Hayır,zaten bende devam etmek istiyordum."

"Nasıl istersen."dedi Megas,çocuğun onu yanlış anlamamasını umdu.

Planlar değişmişti,Hartes turnuvaya devam etmeliydi,Ölüm Ormanından sağ çıkmıştı,sıra bire bir dövüşteydi.
Megas,lüks görünen bir et lokantasına girdi,çocuklar arkasından girerken, Megas köşede ki bir masaya doğru hareketlenmişti bile.

Masanın köşesine,duvarın yanına oturdu,çocuklar yürürken,eskiden basit olan hayatının nasıl bir kovalamacaya dönüştüğünü düşündü.Kendi gençliği de heyecanlıydı,Çanlar Savaşın da gösterdiği başarıdan sonra,okulda öğretmen olarak başlayıp müdürlüğe yükselmişti.
Kahin gelip Hartes'den bahsedene kadar,hayatı çok rahattı.

Otururken ona baktı,sapsarı saçlarıyla çok güzel bir çocuktu,ama kendi anlattığına göre yaşıtlarını kolayca öldürmüştü,bu yaşta merhametsizdi.
Ormandan çıkmıştı,şimdi ise daha kanlı olan aşamaya gelmişti.

Aldığı bilgiler kesindi,ormanda yüze yakın çocuk ölmüştü,çoğu başarısız olmuştu,Kotan Bölgesinin yüksek güvenlik önlemlerine karşı yine ormana davetsiz misafirler girmişti.
Rades Kerbeks gibi.Bazıları çocuklara yardım etmişti,bazıları tehdit gördüklerini öldürmüştü,her türlü,işler daha da ölümcül hale gelmişti.

Çocuklar oturduğunda,bir kız gelip ne istediklerini sordu,Megas herkes için et pirzola ve bira istedi.Çocuklar kendisine bakarken,konuşmaya başladı.

"Şimdi ne olacağını biliyorsunuz.Son aşama,benim gözümde en tehlikeli aşamadır.Teke tek dövüşten ibarettir,rakipler kura ile seçilir ve hem yarışmacıların hazırlanması,hemde yüksek lordlar,leydiler hatta kraliyet ailelerinin gelmesi için bir ay ara verilir,bu arada çok sıkı çalışmanız gerekecek,üzgünüm,ama üçünüzü birden eğitemem,o kadar vaktimiz yok."

Hartes öksürüp,bir soru sordu.

"Usta,turnuvadan çekilmeyecek miydim?"

Megas derin bir nefes alıp cevapladı.

"Üzgünüm Hartes,ama işler değişti.Krallık devam etmeni emretti,emin olmak istiyorlar,bu yüzden eminim ki son aşamada kralla beraber küçük bir ordu gelecek,seni almak için."

Hartes yutkunup başını salladı.

"O zaman,devam etmek zorundayım,peki,ya alırlarsa beni?

Megas ciddiyetle öğrencisine baktı."O zaman çarşı pazar karışır."

NingendoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin