Hartes ileri doğru çıktı,çakrasını ellerinde ve ayaklarında topladı,Altın Mod'unu açmak için ayrı bir çakrayı çakra havuzundan çıkarıp gözlerine yönlendirdi,çakra gözlerine ilerlerken,saldırdı.
Hızla öne atıldı,Rob pozisyon alırken, sağ yumruğunu kaldırdı,tam vuracakken,Lara önüne atladı.
Hartes mecburen durdu,düşmanına avantajını göstermemek için gözlerine doğru giden çakrayı durdurdu.Lara kollarını ona doğru uzatmıştı, dudaklarını birbirine bastırmıştı,Rob da şaşkınca bakarken konuştu."Lütfen,yapma."Lara titreyen sesiyle konuştu."O,buna değmez."
Hartes bir an Larayı geçip saldırmayı düşündü,ne de olsa az önce onun dövüşünü Altın Mod ile izlemişti,zayıf yönlerini biliyordu,onu yenebilirdi,ama sonra vazgeçti.Malyen ağır yaralıydı ve turnuva başlamak üzereydi,Rob ile ormanda kapışacaktı.
Hartes kendini sakinleştirdi,hala pozisyonda duran Rob'a baktı,"Seninle sonra görüşeceğiz."dedikten sonra Malyen'e yardım etmeye gitti.
İyileştirici iksir sayesinde Malyen biraz toparlansada,hala durumu kötüydü,yere çok hızlı düştüğünden sırtı çok ağrıyordu.Gözünün kenarıyla Lara'nın Hartes'i engellediğini gördü,sevinse mi üzülse mi bilemedi.
Bu çocuk çok hızlıydı,ve Malyen,Hartes 'in bile bu çocuğu yenebileceğinden emin değildi.Hartes kendini yatıştırarak,Malyen'in sol kolundan tuttu,yavaşça doğrulmasına yardım ettikten sonra,çevik bir hareketle omuzlarının üstüne aldı onu.Eskiden olsa direkt yere çökerdi,ama Megas'ın eğitimi sayesinden vücudu gelişmiş ve kaslanmıştı.Hemde kendine karşı olan davranış ve tepkilerden dolayı saçını kestirmeyi düşünmeye başlamıştı.
Rob çocuğun,kız tarafından engellendiğini görünce,çocuğun güçlü olduğunu anladı,Malyen'den daha güçlü.Pozisyonunu korusada,çocuk dönüp arkadaşını omuzlarına almış gidiyordu,bu çocukla ormanda karşılaşmayı umdu,gerçek gücünü merak etmişti.
Hartes son bir kez daha Rob'a bakıp, Larayla beraber salonun çıkışına ilerlediler,açık havaya,turnuvanın başlayacağı yere doğru gittiler.
Dışarıda,kendi yaşlarında yüzlerce kişinin arasından geçip gittiler,Malyen bu kadar kişinin önünde Hartes tarafından taşınmaktan rahatsız olsada,kendi başına yürüyebilecek durumda değildi.
Hartes yarışmacılardan uzak bir köşeye,ağaçların yanına gittikten sonra Malyen'i bir ağacın gövdesine yasladı.
Malyen nefeslenip dinlenirken,Hartes etrafına bakındı.Kocaman bir yeşil alan üstünde, yüzlerce kişi vardı.Alanın en uzak köşesine,tahta direkler gömülmüştü ve etraflarına ve birbirlerine metal örgüler dolanmıştı.Duvarın tamamı beş metreye yakındı,duvarın öteside onlarca metrelik ağaçlarla dolu bir ormandı,kapkara ve ıssız görünüyordu.
Ama Hartes ormanın tehlikeli yaratıklarla dolu olduğunu duymuştu.
Hartes yarışmacılara baktı,dört krallıktan gelen yüzlerce kişi.Hepsi şu anda belli yerlerdeydi,çoğu düşmanlarını inceliyor,zayıf ve güçlü olanları tespit etmeye çalışıyordu,bir kısmı duvarın bu tarafında ki ağaçların diplerinde yada dallarında oturuyor,dinlenip plan yapıyordu.
Hartes heyecanla kıpırdandı, sabırsızlanıyordu.Altın Mod'u her kullanışında,çakrası azalsa bile,sanki yüzlerce kupa bira içmiş gibi oluyor,iyi bir his ve garip bir haz alıyordu,ama bu kötü birşey değildi.Hartes artık anlamıştı,Altın Modu kullandıkça,daha da çok kullanası geliyordu,sanki bağımlılık yapıyor gibiydi,Hartes bunları düşünürken,içine garip bir his doğdu,üstünde gezinen gözler hissetti.***
"Şüphe yok,bu o."
Ölüm Ormanının girişinin yanında, yüksek bir ağacın dalında oturan kadın,uzakta ki bir ağacın yanında durup,ağaca yasladığı başka bir çocuğa bakan sarışın çocuğa baktı,erkekten çok kıza benzesede,gelişen vücudu onu ele vermişti.Hafifçe eğildi,alt dalda oturan adama baktı,sadece onun duyabileceği bir sesle,konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ningendo
FantasySiyahlar içerisinde ki adam yukarıya doğru sıçradı ve üstünde neredeyse yok olmuş bir klanın arması bulunan devasa bir sütun'un üstüne kondu.Yıldırımlarla dolu gökyüzüne baktı,vahşice ve çılgınca bir kahkaha attı.Başını aşagıya çevirip bir zamanlar...