Gece Kapışması(2)

2.7K 276 7
                                    

"Q-Ne?"

"Qerzost."

"O da ne?"

Sharanor sıkıntıyla konuştu."Seni hazırlamak için vakit bulamadığım şey.Bu gördüğün şey evlat,karşılaşabileceğin en tehlikeli ve etkili güçlerden biri.Qerzost."

"Bir anlamı var mı?"

"Kaba tabirle,'Yaratılışta ki çarpıklık'anlamına gelir."

"Yaratılışta ki...çarpıklık mı?"diye sordu Hartes şaşkınlıkla,bir yandan Sharanor ile konuşurken bir yandan da etrafını gözlüyor,Ramsey'in yerini bulmaya çalışıyordu.

"Evet,bu şey,bu dünya da neredeyse unutulmuş bir güçtür.Bu şey..."

"Neden sürekli ona 'güç'diyorsun?"

"Çünkü bu bir teknik değil,teknik olmak için çok üstün,sıradan teknikler kişinin kendisini yada etrafında ki alanı etkilemesini sağlar,kişinin ve tekniğin gücüne göre ise etkilediği alan büyür.Ama bu şey,kişinin,varoluşta ki çarpıklığın gücünü kullanmasını sağlar."

"Nedir o çarpıklık?"

Sharanor öfkeyle kükredi.

"Tabi ki her şey çocuk!"

"Ne?"

"Büyüdüğün şehirde,güçleri olmayan,sıradan kişiler gördün değil mi?"

"Evet,ama bunun ne alak..."

"Onlar,varoluşun normal,sağlıklı ürünleri.Ama sen,şu kız ve dünyanın çoğunu oluşturan,savaşçı,büyücü ve ŞiaJin olarak anılan kişiler varoluşun çarpıklığının ürünüdür."

Bilgileri bir araya getiren Hartes'in ağzı birden açık kaldı,zar zor yutkundu.

"Yani,demek istiyorsun ki..."

"Evet Hartes,Qerzost,yokluktan var etme gücünün bir parçasıdır,karanlık bir parçası."

"O zaman savaşçılar,hatta ŞiaJinler..."

"Hayır!Bu şimdinin konusu değil,şimdi konu,bu Ramsey adlı veledin seni karanlık yaratma gücünü kullanarak yarattığı bir dünyaya hapsetmesi."

"Nasıl kurtulacağım?"

"Zor olacak.Burası,ve burası gibi mekanlar yaratıcısını korur ve iyileştirir,bu yüzden Ramsey de açtığın yarayı unut.Yapman gereken şey,sakin olmak.Bil ki,Ramsey bunu sonsuza kadar sürdüremez,şundan eminim ki bu gücü kendisi öğrenmemiştir,şu Tanrı adlı kişi,seni yakalaması için ona bir şekilde kullanma gücü vermiş.Qerzost,basit bir şey değildir.Kullanıcısından sadece çakra götürmez,bir daha asla yenileyemeyeceği bir şey de alır,bu bizim yararımıza."

"Nedir o?Qerzost'un aldığı şey?"

"Ruh.Qerzost,kullanıcının ruhunu yavaşça parçalar,yarattığı her bir şey için,ruhundan parça gider.Önceleri bu belli olmaz,ama süresi yeterince uzarsa ruh geri dönüşü olmayan bir şekilde parçalanır."

"Anladım,peki ne yapmamı öneriyorsun?"

"Onu oyala.Oyalayabildiğin kadar oyala,gücünü sakla,bende sana destek olacağım.Zayıfladığını hissettiğim an saldırmanı söylerim,şimdi,kendine gel,ortaya çıkıyor."

Hartes düşüncelerinden sıyrıldı.Yavaşça doğruldu ve baltasını sağ eliyle sıkıca tuttu,tam karşısından,yerin altından çıkıp gelen siyah bir duman gördü,duman yavaşça şekillenip,az öncekinden çok daha güçlü ve sağlıklı görünen Ramsey'i oluşturdu,saçları havada dalgalanıyor,ayakları yere basmıyordu,Hartes bu şekilde uçmak için olağanüstü bir seviyeye gelinmesi gerektiğini biliyordu.Ramsey sırıttı,ellerini yanlara doğru kaldırdı ve gür bir sesle konuşmaya başladı.

NingendoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin