Dağları Yıkan Mücadele

1.7K 168 3
                                    

Yüce Leotin Soyunun son iki temsilcileri,ilk saldıran olmamak için hareketsiz,ama hazır bir şekilde duruyorlardı.Hartes can düşmanına olanca nefretiyle bakarken,bir yandan da üstünde ki paltodan ve diğer gereksiz kıyafetlerden kurtulmak için vakit arıyordu.Kolunu yavaşça arkaya doğru yatırdı,üstünde ki palto kollarını hareket ettirmesini zorlaştırıyordu,ve bu bir savaşçı için ölümcüldü,kollarını kısıtlı kullanan bir savaşçı,asla tam gücüyle savaşamazdı,Hartes ani bir hareketle üstünde ki paltodan kurtuldu,Altın renkli gözlerini Gölge'nin kırmızı renkli gözlerinden ayırmıyordu,zihni berrak ve temizdi,Sharanor her zaman bulunduğu köşeden bile çıkmış,Hartes'in bilincini tamamen yalnız bırakmıştı,ama her an hazır bekliyordu;savunma yapmasında veya çakrası yetmezse diye...

"Lanet olsun!"dedi Hartes içinden."Nasıl düşünemedim bunu?Normalde saldırması gerekirken,bekliyor,ya beklediği şey benim saldırmam değilde,çakrasının yenilenmesi ise?Kullandığı teknik basit bir şey değildi sonuçta!"

Daha fazla bekleyemezdi,eğer haklı çıkar ve Gölge çakrasını yenilerse çok büyük sıkıntı olurdu,hemen harekete geçmeliydi,hem de hemen!

El mühürlerini bile yapmasına gerek olmadan tekniği sadece aklından geçirdi,bir saniye bile olmadan ağzından fırlayan ateş Gölge'nin üstüne çullandı,Hartes böyle basit bir şeyin onun üstünde işe yaramayacağını bilse de,geniş çaplı bir hamle yapması gerekiyordu,kafa karıştırabilmesi için.Gölge yana atlayıp ayakları üstünde kayarak ateşten kaçtı,sonra da dönüp kendisine saldıran akrabasına karşılık verdi.

Yumruklar havada görülemeyecek hızda gidip geliyorlardı,iki düşman da herhangi bir darbe vuramamışlardı daha,ta ki Gölge gerçek gücünü göstermeye başlayıncaya dek.Hartes'in yumruğunu kendine doğru gelirken tuttu,Hartes diğer elini tokat atar gibi savurunca Gölge tuttuğu yumruğu da çekerek hızla çömeldi,tokat kafasının üstünden geçip giderken hızla zıpladı,dengesi bozulmuş Hartes'in çenesine güçlü bir yumruk attı.

Hartes hızla tavana çarptı,yıllardır yerini ve sağlamlığını koruyan dağdan yapılmış bina da Hartes'e sert bir darbe vurmuş oldu.Hartes yere düşerken Gölge'nin aniden kaybolup önünde belirdiğini zar zor fark etti,karnına gelen sert tekmeyle geriye uçup odanın duvarlarından birine gömüldü.

Hartes toz ve dökülen taşların arasından düşmanının yorulmadığını kolayca görebiliyordu,Altın Moda sahip olsa da,yenilmez değildi.Altın Mod güçlü bir yetenekti,Gümüş ve Bronz Modlardan çok üstündü,ama elde etmek için kanlı bir bedel ödenen bir güçle karşılaştırıldığında,bütün ihtişamını ve parlaklığını kaybediyordu.Vücudunun üst tarafını kapatan kalın kazağı yırtarcasına çıkardı ve düşmanının karşısına siyah bir kısa kolluyla geçti,derin bir nefes aldı,kırmızı aura etrafında oluşmaya başladığı anda saldırdı.

Gölge daha teknik oluşmadan bunun Portas'ın Öfkesi olduğunu anlamıştı,bu yüzden de önlemini almıştı,pozisyonunu alıp saldırıyı bekledi,ilk saldırı olanca güçle savrulmuş bir yumruktu,isabet edeni anına tahtalı köye yollayabilirdi,ama bunlar Gölge'nin üstünde işe yaramazdı.

Hartes Gölge'nin aniden yok olduğunu,sonra da çakrasının arkasında oluştuğunu hissedince,yıllar önce ki karşılaşmaları geldi aklına,o zamanlarda,Gölge bu tekniği kullanmıştı,Hartes yumruğunu bütün gücüyle geriye doğru savurdu,diğer elini de beline götürdü.

Gölge vahşice savrulmuş koldan sıyrılmak için yere çömeldi,sonra hızla kalkıp saldırı yapmaya hazırlanacaktı ki,ufaklık onu şaşırttı,sağ kolu hala savrulurken,Hartes sol eliyle tuttuğu hançeri hızla Gölge'ye doğru getiriyordu,Portas'ın Öfkesinin verdiği güç ve hız sayesinde de,bu inanılmaz bir hız demekti.Gölge bu saldırıdan kaçamayacağını fark edince,refleks olarak sağ kolunu kaldırdı,Hartes gördüğü açığa hızla saldırdı,çakrayla güçlendirilmiş hançeri Gölge'nin sağ koltuk altına hızla sapladı,istese hançeri sapına kadar sokabilirdi,ama yapmamıştı,sadece yarısını sokmuştu,hızla hançeri bırakıp az önce hançeri tuttuğu eliyle Gölge'ye bir yumruk çıkardı,sonra da sağ eliyle yarısına kadar soktuğu hançeri tutup aşağı doğru çekmişti,güçlendirilmiş hançer Gölge'nin sağ tarafını yararak ilerleyip,böbreklerine kadar gelince Gölge şoku atlatıp bir eliyle hançeri,diğer eliyle de Hartes'in boğazından tutmuş,sonra da geriye doğru fırlatıp dizlerinin üstüne yere çökmüştü.

NingendoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin