Aşamalar

4.3K 403 20
                                    

Gözün gözü görmediği parlak ışık sönünce,Megas ve diğerleri kendilerini yine üç kişilik bir büyücü grubunun ortasında buldu.Büyücüler birbirlerinin ellerini bırakıp nefeslendiler.Megas büyücülerin ortasından çıktı hemen,kalabalığın arasına karışıp gözden kaybolmak istiyordu,ama geç kaldığını fark edemedi.

"Efendi Megas!"

Megas sinirle olduğu yerde durdu, bunun olabileceğini düşünmemişti.
Yavaşça arkasını döndü,kendisine seslenen adamı gördü,anında tanıdı onu.Üstüne ateşle kaplı iki başlı bir kartal arması olan beyaz,şık bir gömlek giymişti.Altına siyah,bol bir pantolon ve siyah deri çizme giymişti.Savaşçılar için özel dikilmiş kıyafetler giyiyordu,kan kırmızısı saçları vardı,kulaklarına geliyordu ve ela gözleri zekayla doluydu.Megas onunla birkaç kez karşılaşmıştı,kralın konseyinde olan danışmanlardan biriydi o.Boris Selon.Sokaklardan konseye yükselmiş bir suikastçı.Para karşılığı yaptığı suikastlerin ünü krala kadar gitmiş,kralın verdiği birkaç zor görevi başarıyla yaptıktan sonra,önce kralın emrine,sonra ise ordu danışmanı olarak konseye girmişti.Çok zeki ve kendini beğenen bir adamdı,aynı zamanda çok güçlü bir savaşçıydı, Megas onunla son görüştüğünde,On Beşinci Seviye bir savaşçıydı,ama bu yıllar önceydi ve bu adam konseyde fazla bir işi olmadığından,muhtemelen kendini çok geliştirmişti.

Arkasında iki Ölüm Taciri vardı,kralın ve konseyin özel muhafızları.En az Yer Seviye,korkusuz savaşçılar.Boris Selon sırıtarak uzun adımlarla Megas'ın karşısına geldi.Neredeyse aynı boydalardı,Megas'ın aksine Boris sırıtıyordu.Yılışık bir şekilde konuştu.

"Seni tekrar görmek çok güzel,Megas."

Megas kendine hakim oldu, sinirlenmemeliydi.

"Aynısı sana söyleyemeyeceğim Boris,hele ki burada."

"Eminim beni burda görmek seni şaşırtmıştır,ama ne yazık ki yapabileceğin birşey yok HaoVei. Buraya bizzat kralın emriyle geldim,şeyi görmek için..."Boris ani bir hızla Megas'ın soluna geçti,arkasında duran çocuklara baktı.Megas'ın kolundan tuttuğunu fark etsede,tepki vermemişti,ama Ölüm Tacirleri ileri doğru hareketlenmişti.

Boris önünde ki üç çocuğu inceledi, birisi siyah saçlı bir oğlandı,yeşil gözlüydü,Boris hızla çocuğu inceledi,parmağındaki yan yana,çapraz şekilde olan üç gri çizgiyi gördü,onun Gümüş Pençeden olduğunu anladı hemen,o aradığı çocuk değildi,zaten olmadığını biliyordu,gelen istihbarat çocuğun sarı saçlı olduğu yönündeydi, yinede emin olmak istemişti.Gözünü diğer iki çocuğa kaydırdı,ikiside sarı saçlıydı,biri mavi diğeri siyah gözlüydü.
Boris bir an kararsız kaldı,iki çocuk da kızdı.Boris sinirli bir şekilde konuştu, buraya boşuna gelmemişti.Önce mavi gözlüye döndü.

"Adın ne?"Ordu generalleriyle konuşurken kullandığı çelik sesini kullanmıştı,küçük bir çocuk buna karşı koyamazdı,özellikle generalleri karşı koyamazken.

"L-Lara.Benim adım Lara."Lara korkuyla konuştu.Hayatında hiç böyle biriyle konuşmamıştı,sesi çok sert ve otoriterdi.Megas bile bu kadar güçlü konuşamazdı.

Hartes ise bu adamın çok güçlü ve tehlikeli olduğunu anlamıştı.Adam Megas'ı küçümseyip alay etmişti.
Adam kafasını ona çevirdiğinde,Hartes korkusuzca ona baktı,cesur görünmek korkak görünmekten iyiydi.Adam onu incelerken rahatsız oldu,adamın ellerine baktığını fark edince keyiflendi,Megas'ın tavsiyesi üstüne Tahres'in yüzüğünü,kendi siyah yüzüğünün içine koymuştu,siyah yüzüğüde buraya gelirken aldığı ceketin iç cebine koymuştu.Elleri bomboştu,ve adam bundan rahatsız olunca korkunç bakışlarını Hartes'in yüzüne odakladı,sert sesiyle konuştu.

NingendoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin