"Bu iş bittiğinde,"dedi Perses."Seni bebek gibi ağlatacağım."Malyen gerindi,vücudu rahatlarken cevap verdi.
"Kendi yapacaklarını bana söylemene gerek yok."
"Hahahaha."Perses yapmacık bir şekilde güldü."Komik adamsın,ama ben şaka sevmem."
Malyen ciddi bir şekilde baktı ona."Sevecegin başka şeyler var bende,ister misin?"
Hakem ikilinin atışmasını keyifle izledi,iyi bir maç olacak gibiydi,hakem de öyle olmasını istiyordu.Diğer maçlar ağır yaralanmalar nedeniyle hızlıca bitmişti,seyirciler sıkılmaya başlamıştı.İki çocuğunda uzun bir süre dövüşmesini dileyerek ellerini kaldırdı ve haykırdı.
"Başlayın!"
Herkesin düşüncesinin aksine,iki çocuk da birbirine saldırmadı,ikisi de gümüş modlarını açıp birbirlerinin etrafında dolaşmaya başladılar.İkisi de temkinli ve dikkatliydi.Ufacık bir hatanın bile kötü bir sonuç çıkaracağını biliyorlardı.Sonuçta ikisi de gümüş mod sahibiydi.Çakra havuzuna yapılacak bir saldırı maçın kaderini değiştirirdi.
Herkes pür dikkat izlerken,Perses dolaşmaktan sıkıldı ve yavaşça yaklaşmaya başladı.Malyen de aynısını yaparak on yaklaşmaya başladı.On adım,sekiz adım,altı adım,dört adım derken karşı karşıya gelmişlerdi.İkisi de birbirini izlerken,Malyen saldırdı.
Deneme amacıyla,bir sağ kroşe gönderdi.Perses çok hızlı bir şekilde sol dirseği ile yumruğu engelledi,kendisi de bir sağ kroşe attı.Malyen yumruk kendine gelmeden yere eğildi,kendi etrafında dönerken bacaklarından birini uzatıp onu da döndürdü ve Perses'in ayaklarını yerden kesti.Perses yere düşerken,ne yapacağını planladı.
Malyen rakibi yere düşerken,hızla doğruldu.Ön doğru atlayarak kendi ayaklarını da yerden kesti ve öne doğru bir takla attı.Taklası biterken,sol ayağını yere koydu ve sağ topuğunu şiddetle yerde ki rakibine gönderdi.Perses kendisine doğru gelen topuk tekmesini bilerek yedi.Zaten fazla bir şey değildi.Topuk suratında patladığında hızla sol eliyle Malyen'in sağ ayak bileğini tuttu.Sağ eliyle de diğer ayağının arkasını tuttu ve hızla çekti.İki ayağı da yerden kesilen Malyen geriye doğru sendelerken,dengesini bulmaya çalıştı.Perses kafasının karışması için sol eliyle tuttuğu,kendisine tekme atan ayağı bıraktı.Malyen sağ ayağının üstüne bastı,ama mesafe uzadığı için Perses'in tuttuğu ayağı yerden oldukça yükselmişti.
Perses hala yerdeyken Malyen'in tuttuğu ayağını hızla çekti,kendisi de efor harcayarak kolayca ayağa fırladı,Malyen'in ayağını bırakıp hafifçe zıplayarak arkasını döndü ve sağ bacağıyla Malyen'in karnına bir tekme attı.Malyen tek ayağı üstünde dengede duramadı,hızla geriye doğru uçup yere yapıştıysa da hızlıca toparlanıp ayağa kalktı.Hızla saldırı pozisyonunu alıp Perses'in tam karşısında geçti.Perses sırıtarak pozisyonunu aldı ve iki rakip,birbirlerinin çakra akışını izleyerek durdu.İkisi de bu maçın sert geçeceğini anlamıştı,gevşek davranamazlardı.
Perses yakın dan saldırmak yerine ellerini birleştirdi,çakrasını ellerinde topladı.
"Kirpi Acısı!"
Persesin ellerinden fırlayan,sertleşmiş ve uzun bir iğne yapısı almış olan çakra hızla Malyen'e doğru yol almaya başladı,Malyen kendini yan tarafa atınca,dikenler birer 'pof' sesiyle arkasında ki duvara gömüldü.Malyen gümüş modu sayesinde bunu görmüştü.
"Havada yön değiştiremiyorlar,bu iyi."diye düşündü.
Hızla ayağa fırlayıp keskin manevralar yapmaya başladı,Perses'in fırlattığı dikenler etrafta uçuşurken garip sesler çıkarıyorlardı.Malyen arena duvarına basıp zıplayınca,Perses dikenlerini ona fırlattı.Malyen havada dönüp dikenin yolundan çekilince dikenler seyircilere doğru gitti,seyirciler dehşet içinde donup kalırken,çakradan yapılmış dikenler arena duvarının üstünden geçemeden bir şeye çarpmış gibi geri sekip yok oldular.
Arenada bir kalkan vardı.Bu gerçekten çok iyiydi çünkü yarışmacılar seyircilere bir şey olacak korkusuyla kendilerini tutmayacaklardı.
Malyen yere inip eğildi,bir çift diken daha üstünden geçip gitti.Ellerini birleştirip çakrasını güçlendirdi ve Megas dan öğrendiği tekniklerden birini kullandı.
"Yer Sarsan!"
Malyen çakrasının gücüyle kaplanıp renk değiştirmiş ellerine baktı.Elleri yeşil bir ışıkla kaplanmıştı.Malyen bağırarak zemine bir yumruk indirdi.
Yumruğun değdiği yer anında çatlayıp parçalandı,etraftan devasa bir toz kalktı ve zemin titreyerek etrafa bir hava dalgası yaydı.Zemin,sanki altından kayıp giderken Perses düşmemek için zıpladı ve toz bulutunun içine girdi.Gafil avlanmamak için rastgele dikenlerini fırlatmaya başladı,bir yandan da gümüş moduyla etrafı araştırıyordu.Hala havadayken,arkasından bir bağırış duydu.
"Kemik Ağlatan!"
Perses arkasını dönsede çok geç kalmıştı,Malyen elleri gri bir ışığa bürünmüş halde ona yaklaşıp bütün gücüyle Perses'in çenesine sağlam bir yumruk attı.Perses'in kafası havada savrulurken,Malyen bir yumruk ta göğsüne attı.Perses hızla yere yapıştı,ağzından akan kan toprağı boyamıştı.Malyen de tam karşısına inerken,arenada ki toz bulutu dağılmaya başladı.
Perses gözlerini açıp doğruldu,çenesi ve göğsü mahvolmuştu.Çünkü o bu tekniğin ne olduğunu biliyordu.Kemik ağlatan.Eğer bu teknikle darbe alırsan,darbe aldığın yerde ki kemikler çatlar ve sürekli titreyerek sahibine acı verirdi.Kim olursa olsun,bu teknikle dört yada beş kez darbe alırsa maça devam edemezdi.Darbe alan yerler şiddetle acıyarak beyne sürekli sinyal gönderirdi,üstelik bu kadar acıdan sonra hem daha fazla darbe almamak için savunma yapmak ve yenilmemek için karşılık vermek inanılmaz zor olurdu,bu yüzden kişi direkt olarak pes ederdi yada en iyi kozunu kullanıp maçı kazanmaya çalışırdı.Bu teknik kelimenin tam anlamıyla kemikleri ağlatırdı.
Yüzünde ki ve göğsünde ki kemikler korkunç bir şekilde titreyerek ve acıyarak acı verirken,on saniye olmadan Perses ayağa kalkıp öfkeyle Malyen'e baktı.Malyen halinden gayet memnun bir şekilde gülümsüyordu,Perses elini yüzüğüne götürüp turnuvanın kullanmak için sadece bir tane verdiği hapı alıp ağzına attı.Bu onu iyileştirmeyecekti,sadece acısını kısa süreliğine dindirecekti o kadar,turnuva her şeyi planlamıştı.Bu dövüşü hızlıca bitirmeliydi,yoksa titremesi yeniden başlayacak ve onu sürekli rahatsız edecekti.Elini yüzüğüne uzatıp ailesine özel olan kılıcını çıkardı.
Kılıç,bir metre uzunluğunda ve beş santim genişliğindeydi,bir savaşçı için çok hafif ve küçüktü ama ailesinin özel tekniğiyle birleşince kılıç efsanevi bir silaha dönüşüyordu.Kılıcı sağ eliyle tuttu ve ailesine özel tekniğini kullandı.
"Dortak Stili,Işık Aynaları!"
Malyen dikkatli bir şekilde Perses'i izlerken,Perses kılıcını hızlıca etrafa savurdu ve neredeyse tüm arenaya birer metrelik ışık çizgileri gönderdi.Malyen şaşkınlıkla etrafa bakarken,ışık çizgileri genişleyip birer ayna halini aldılar.Bunları gören seyircilerden bazıları heyecanla ayağa kalkmıştı.
"İşte bu!"
"Evet!Efsanevi ışık aynaları!"
"Zavallı çocuk!Kemik ağlatanı iyi kullansaydı maç onundu,şimdi ise kaybetti."
Malyen gümüş moduyla etrafını iyice kolaçan ederken,aynaların her yeri kapladığını ve kaçacak hiçbir yer kalmadığını fark etti.İçinden lanetler savurarak aynaların dışında kalmış Perses'e baktı.
Perses kanlı ağzıyla sırıttı ve kılıcıyla yavaşça bir ayna oluşturdu.Ayna tamamlanırken,Perses kılıcını hızla aynaya vurmayacak şekilde savurdu.Kılıçtan çıkan beyaz bir ışık çizgisi aynaya girip gözden kaybolurken,Malyen'in etrafını sarmış onlarca aynadan aynı anda birer ışık çizgisi çıktı ve Malyen'e doğru ilerlemeye başladı.Perses kahkaha attı.
"Eee,şimdi kimmiş ağlayacak olan?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ningendo
FantasySiyahlar içerisinde ki adam yukarıya doğru sıçradı ve üstünde neredeyse yok olmuş bir klanın arması bulunan devasa bir sütun'un üstüne kondu.Yıldırımlarla dolu gökyüzüne baktı,vahşice ve çılgınca bir kahkaha attı.Başını aşagıya çevirip bir zamanlar...