Hartes'in bedeninden çıkan çakra o kadar güçlü bir şekilde onları geri fırlattı ki,eğer eğitim almamış olsalardı çoktan ölürlerdi.Malyen hızla yere düşse de,kendini toparlayıp kalktı ve Lara'yı havada yakaladı.O sırada Loren sertçe yere düştü.İnlerken homurdandı."Tabi tabi beni tutmana gerek yok."Loren ayağa kalkıp sallandı ve manzaraya korkuyla baktı."O da neydi?"
"Ben,bilmiyorum."dedi Lara.
"Ben biliyorum,"dedi Malyen endişeyle."Kendinizi kollayın,o artık Hartes değil."
Sharanor bir insan bedenini kontrol etmenin çok da zor olmadığını fark etti,sadece iki ayakla dengede durmak gerekiyordu o kadar.Zaten Hartes'in çakrası bitme noktasına geldiği için beden kendi çakrasıyla doluydu.Sharanor bir kaç adım attı ve hareketleri kontrol etti.Hartes sanki bir rüya izliyormuş gibi kendi gözlerinden her şeyi görebiliyordu,ama kontrol edemiyordu.
"Ne demek Hartes değil?"dedi Lara şaşkınlıkla."Ne demek istiyorsun?"
"Gözlerine bak."dedi Malyen sadece.
Lara,Hartes2in gözlerine baktığında gerçekten korktu.Altın modu her zaman ki gibi parlaktı,ama önemli olan o değildi.Gözünün ak olan kısmı,simsiyah olmuştu.Hartes'in gözleri simsiyah bir zemin üzerinde yuvarlak bir alev gibiydi.Lara daha dikkatli baktığında bir şok daha geçirdi,siyahlık yüzünden belli olmasa da,kenralardan gelen siyah çatlaklar altın modun içine yayılmıştı.
Sharanor'un çakrası Hartes'in vücudunu tamamen kontrol altına almıştı,ama bu uzun sürmezdi.Normalde,Sharanor Hartes'e sadece çakra verir,Hartes o çakrayı kullanırdı.Bu yüzden birşey gerçekleşme olasılığı olmazdı,ama şimdi ki gibi Sharanor hem çakrayı verir hem de onu kontrol ederse,vücut bunu kaldıramayabilirdi.Üstelik onun çakrası tanrılarla aynı kudretteydi,hatta daha güçlüydü,on iki yaşında ki bir çocuğun bedeni bunca güç karşısında yanıp kül olurdu,bu yüzden bu işi hemen bitirmeliydi.Ama bu keyif almayacağı anlamına gelmezdi.Hartes'in ciğerlerine hava doldurdu ve kendi tekniklerinden birini yaptı.
"Kara Ejder'in Nefesi!"
Hartes'in ağzından fırlayan alev anında onlarca metreye yayıldı,bariyere gelince çarptılarsa da durmadılar,üste doğru yol almaya başladılar.Malyen Lara'yı kenara itti,Loren ise bir bariyer daha yapmaya çalıştıysa da,basit bir bariyer Sharanor'un çakrasına karşı durmazdı.Loren'in bariyeri daha ilk çarpışmayla yol oldu ve Loren'in kıyafetleri alev aldı.Loren kıyafetlerini çıkarmaya çalışırken,Malyen Hartes'e doğru atladı,elini geriye çekti,boğazına yapacağı bir saldırıyla alevleri durduracaktı.Sharanor kendine doğru gelen veledi görür görmez alevleri kesti,çocuk bedeninin omuzlarını oynattı ve o da zıpladı.Malyen,garip bir sırıtmayla kendisine doğru gelen Hartes'i görünce biraz endişelense de devam etti,elini hazırlarken,Hartes bir kahkaha attı,güneş bulutların arasına girdiğinde tüm alan anında gölge oldu ve Malyen,arkadan sırtına yediği yumrukla yere çakıldı.
"Nasıl arkama geçebildi?" diye düşündü Malyen şaşkınlık ve acıyla.Sırtı çok acıyordu,tek bir noktadan yayılan acı seni nabız gibi atarken,Hartes Malyen'in kıyafetlerinden tuttu ve ayağa kaldırdı,Malyen zar zor ayakta dururken,Hartes Malyen'in ensesinden tuttu ve kafa attı.Malyen geriye doğru düşerken Hartes tekrar yakasından tuttu,biraz çekti ve ters dönüp tam karnına bir tekme attı.Malyen nefesi kesilmiş bir halde yere düştü,hareket ettiremediği bedenine küfretti.
Hartes sonrakilere geçecekti ki,kafasına doğru gelen bir hamle sezdi,hızla dönüp kendisine doğru gelen bacağı yakaladı,iki eliyle tutup fırlattı.Lara yere doğru düşerken,Loren Hartes'e sıkışmış hava topları atmaya başladı.Hartes kafasını kaldırıp bulutların arasından çıkmış olan güneşe baktı ve Loren'e doğru koşmaya başladı.Loren ellerini birleştirdi ve dişlerini sıktı.Çakrası etrafında toplanırken,Hartes kendini hazırladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ningendo
FantasySiyahlar içerisinde ki adam yukarıya doğru sıçradı ve üstünde neredeyse yok olmuş bir klanın arması bulunan devasa bir sütun'un üstüne kondu.Yıldırımlarla dolu gökyüzüne baktı,vahşice ve çılgınca bir kahkaha attı.Başını aşagıya çevirip bir zamanlar...