Megas ağzının yanıyla tükürdü,Malyen baktığında dudaklarının patlak olduğunu gördü."Ne oldu?"
Megas yaralı yüzüyle ona baktı.
"Mürettebatın kalesine saldırdık,bu ve ben içeri girebildik ama ayrı düştük,ikimizi de paketlediler,ordu püskürtüldü,evlerine dönüyorlar."
Malyen şaşkınlıkla yerde yatana baktı.
"Bu pisliği niye buraya getirdin peki?"
Megas bakışlarını üçünün üstünde gezdirdi.
"Onu bu hale getirenin Hartes olduğunu söyledi."
Lara şaşkınlıkla nefes aldı,Malyen Perses'in yüzüne ve vücuduna baktı,ağır bir yara yoktu,ama bilinci kayıptı.Malyen dikkatle dinlediğinde onun zar zor nefes aldığını fark etti.
"Hartes ona ne yapmış?"diye sordu Loren sessizliğini bozarak.
"Bilmiyorum,ama ölmemeli,ondan çok şey öğrenebiliriz."
"İyi de biz şifacı değiliz ki,hap kullanan kişileriz,ona hap verdin mi?"
Megas başını salladı."Evet,işe yaramadı,yol boyunca titredi,düzgü nefes alamadı."
"Yol boyunca mı?"
Megas onayladı."Kaleden çıkar çıkmaz büyücülerin yanına gittim,çocuğun ölmek üzere olduğunu ve ailesinin burada yaşadığını söyledim,acıyıp bizi ışınladılar,sizi de öyle buldum."
Loren kaşlarını çatıp Perses'e baktı."Bu çocuğu tanımıyorum,ama gözümün önünde ölmesini de istemem,özellikle Hartes'in öldürdüğü düşünülürse."
Lara dudaklarını birbirine bastırdı."Onu kurtarmalıyız!Hartes ile ilgili çok şey biliyor olmalı!"
Malyen tam konuşacaktı ki,arkasında bir hareketlilik sezdi,gümüş modunu hızla açıp arkasını dönerken bir ses duyuldu.
"Merhaba."
Dört kişi hemen sesin geldiği yöne baktılar,siyah bir cübbe içinde,sadece gözleri görünen birini gördüler,Malyen ona doğru bir kaç adım attı.
"Kimsin sen?"
Cübbeli kişi hemen cevap vermedi,konuştuğunda Malyen onun bir kız olduğunu anladı.
"Buradan geçiyordum,sesinizi duyunca bir bakmak istedim,iyi misiniz?"
Malyen arkasını dönüp Perses'e,sonra cübbeli kişiye baktı,elini uzattı.
"Biriyle konuşurken,yüzünü göstermelisin."
Cübbeli kişi başını salladı,ve tek eliyle alnını ve gözlerinin altını açtığında,Malyen melekleri kıskandırabilecek bir kız olduğunu gördü,yutkundu ve gözlerini kıstı.
"Buralar da ne işin var?"
Kız omuz sikti."Antremana gelmiştim,ama endişeli sesinizi duyunca yardım edebilirim diye düşündüm ve buraya geldim."
Malyen sessiz kalıp kızı incelemeye devam ederken,Lara arkadan seslendi."Şifa gücün var mı?"
Kız onayladı."Var."
Loren terden sırılsıklam olmuş Perses'in yüzünü bezle silerken bağırdı.
"E kullansana o zaman!"
Kız başını yana yatırdı."Sanırım beni yanlış anladınız,ben belki yardım edebileceğim için geldim,yardım etmek için değil."
"Ne?"dedi Megas."Sen ciddi misin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ningendo
FantasySiyahlar içerisinde ki adam yukarıya doğru sıçradı ve üstünde neredeyse yok olmuş bir klanın arması bulunan devasa bir sütun'un üstüne kondu.Yıldırımlarla dolu gökyüzüne baktı,vahşice ve çılgınca bir kahkaha attı.Başını aşagıya çevirip bir zamanlar...